Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2019 11:12 - ***
Автор: emi1ts Категория: Други   
Прочетен: 1097 Коментари: 4 Гласове:
15

Последна промяна: 12.08.2019 11:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image






Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - I bow to the Creative Wisdom, I bow to ...
14.08.2019 16:13
I bow to the Creative Wisdom, I bow to the Divine Teacher within me...
Прекланям се пред Творческата мъдрост, прекланям се пред Божествения учител в мен...

От всичките шест грешки в чудесната мисъл на Цицерон най-трудна за недопускане за мен винаги е била последната. Усилие ми струва да приемам живота и убежденията на другите като правилни от някаква чужда, противоречаща на моята, гледна точка. Професионално заложено ми е май да се опитвам да въздействам на другите, да ги убеждавам в моите истини, дори да се отнася за нещо нищожно като например да правим ли запръжка на зрелия фасул:))) Но се уча на смирение - затова тази мантра толкова много ми хареса! Изслушах я много, много пъти - цели 43 минути, потопих се в тия повтарящи се, мелодични, ритмични звуци и усетих - и те потънаха някъде в мен. Благодаря ти, мила Еми!
Прохлада и свежест в горещите августовски дни! Прегръдка с обич!
цитирай
2. mrazekoff - Колко
14.08.2019 16:38
истина и мъдрост има в тези думи дошли при нас от дълбока древност! Прочитаме ги, съгласява ме се с написано и бавно отминаваме, забравяйки за прочетеното. Впрочем, нищо ново няма - животът си върви от край време и ние ставаме свидетели на неща, които постоянно се повтарят!
Красиво и спокойно лято ти пожелавам!
цитирай
3. emi1ts - Благодаря мила Вени!
14.08.2019 22:47
donchevav написа:
I bow to the Creative Wisdom, I bow to the Divine Teacher within me...
Прекланям се пред Творческата мъдрост, прекланям се пред Божествения учител в мен...

От всичките шест грешки в чудесната мисъл на Цицерон най-трудна за недопускане за мен винаги е била последната. Усилие ми струва да приемам живота и убежденията на другите като правилни от някаква чужда, противоречаща на моята, гледна точка. Професионално заложено ми е май да се опитвам да въздействам на другите, да ги убеждавам в моите истини, дори да се отнася за нещо нищожно като например да правим ли запръжка на зрелия фасул:))) Но се уча на смирение - затова тази мантра толкова много ми хареса! Изслушах я много, много пъти - цели 43 минути, потопих се в тия повтарящи се, мелодични, ритмични звуци и усетих - и те потънаха някъде в мен. Благодаря ти, мила Еми!
Прохлада и свежест в горещите августовски дни! Прегръдка с обич!

Да ,шестата точка е голямо предизвикателство.Но осъзнавайки,че всеки има свой уникален живот и свой път става по-лесно:)Много приятно ми беше да прочета споделеното от теб.Прекрасни летни дни ти пожелавам с много свежо настроение и усмивки!Прегръдки с обич !<3
цитирай
4. emi1ts - Благодаря ти!
14.08.2019 23:08
mrazekoff написа:
истина и мъдрост има в тези думи дошли при нас от дълбока древност! Прочитаме ги, съгласява ме се с написано и бавно отминаваме, забравяйки за прочетеното. Впрочем, нищо ново няма - животът си върви от край време и ние ставаме свидетели на неща, които постоянно се повтарят!
Красиво и спокойно лято ти пожелавам!

Много си прав в това което казваш.Въпреки това мисля че е необходимо да се напомнят.Хубави летни дни със свежи емоции и усмивки ти пожелавам!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: emi1ts
Категория: Други
Прочетен: 1712696
Постинги: 583
Коментари: 3953
Гласове: 30810
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031