Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.04.2008 15:34 - За wonder и vedrin: Вернисаж - Романтични места
Автор: avangardi Категория: Изкуство   
Прочетен: 3805 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 14.04.2008 19:52


Лайма Вайкуле Валерий Леонтьев Вернисаж

За Дела Раи и Ясен Ведрин
wonder  и  vedrin 

ПроПътувано                            Дела Раи и Ясен Ведрин

Съпреживяните възможности
на други чудни битиета
не са далечни, нито сложни са,
когато сме любов-планета.

Недожеланите ни пътища
на изборите и мечтите
са силата във нас, откъртваща
седефения блян в скалите.

Доизвървяните безпътици,
в богатствата на дълбината
превръщат ни във вечни спътници,
открили път през необята.

http://vedrin.blog.bg/viewpost.php?id=182410


На вернисаже как-то раз
Случайно встретила я Вас.
- Но Вы вдвоем, но не со мною.
- Был так прекрасен вернисаж,
Но взор еще прекрасней Ваш.
- Но Вы вдвоем, но не со мною.
- Как за спасеньем к Вам иду,
Вы тот, кого давно я жду.
- Но Вы вдвоем, но не со мною.
- И я себя на том ловлю,
Что Вас почти уже люблю.
- Но Вы вдвоем, Вы не со мной.



image
Ах, вернисаж, ах, вернисаж!
Какой портрет, какой пейзаж.
Вот - зимний вечер, летний зной,
А вот - Венеция весной.
Ах, вернисаж, ах вернисаж!
Какой портрет, какой пейзаж.
Вот кто-то в профиль и анфас,
А я смотрю, смотрю на Вас.

image
- Смятенье Вы мое и грусть,
Мой сон, что помню наизусть.
- Но Вы вдвоем, но не со мною.
- Моей надежды ясный свет,
Я шел к Вам столько долгих лет.
- Но Вы вдвоем, но не со мною.
- Ах, вернисаж - мучитель наш:
Вы не одна - какой пассаж!
- И Вы вдвоем, но не со мною.
На этой выставке картин

Сюжет отсутствует один:
Где мы вдвоем, где Вы со мной.
Ах, вернисаж, ах, вернисаж!
Какой портрет, какой пейзаж.
Вот - зимний вечер, летний зной,
А вот - Венеция весной.
Ах, вернисаж, ах вернисаж!
Какой портрет, какой пейзаж.
Вот кто-то в профиль и анфас,
А я смотрю, смотрю на Вас.

- А Вы вдвоем, но не со мною:

- А Вы вдвоем, но не со мною:

- Но Вы вдвоем, но не со мною:

На этой выставке картин
Сюжет отсутствует один:
Где мы вдвоем, где Вы со мной.

Ах, вернисаж, ах, вернисаж!
Какой портрет, какой пейзаж.
Вот - зимний вечер, летний зной,
А вот - Венеция весной.
Ах, вернисаж, ах вернисаж!
Какой портрет, какой пейзаж.
Вот кто-то в профиль и анфас,
А я смотрю, смотрю на Вас. (2 раза) Валерий Леонтьев - Вернисаж image


image

image

image



Гласувай:
0



1. doka - Чудесен пост.......
14.04.2008 19:16
......Илка..... :)))
Благодаря... :)))**
цитирай
2. avangardi - 2. Мила Дока,
14.04.2008 19:57
започнах постинга с картините, от картините се сетих за песента, после за текста, а най-накрая отъждествих това което сътворих, че мога да го посветя на едни много специални за мен хора в блог.бг - Дела Раи и Ясен Ведрин!
Историята възхитително прилича на това, което чета, красота, нежност и отдаденост в пространството и времето. Стиховете им сами говорят за това.
Поздрави Дока!
цитирай
3. mmmmmmmmm - Много точно
14.04.2008 22:40
си ги представила!:)))
Поздрави!:)))
цитирай
4. avangardi - Марианче,
15.04.2008 13:38
мога само да им се радвам.
цитирай
5. wonder - Хей...
19.12.2008 03:00
... виждам това чудесО чак сега и мнооого благодаря!
Защо не казваш когато ни даряваш с красивости? :)))
цитирай
6. avangardi - О, Дела, това при мен става винаги тихо и незабелязано.
19.12.2008 06:27
Ражда се спонтанно и знам, че рано или късно то ще стигне до адресата.
Бъди жива и здрава и много, много щастлива!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: avangardi
Категория: Изкуство
Прочетен: 8308993
Постинги: 1978
Коментари: 10400
Гласове: 95682
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031