Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.07.2008 07:14 - Първата свещичка на тортата е за всички Вас приятели - мъдрост и вдъхновение в отговор на вашето щедро приятелство!
Автор: avangardi Категория: Изкуство   
Прочетен: 3184 Коментари: 12 Гласове:
1

Последна промяна: 09.07.2008 09:06


Първата свещичка на тортата е за всички Вас приятели - мъдрост и вдъхновение в отговор на вашето щедро приятелство! image
-->-- @->-->-- @->-->-- @->-->-- @->-->--



На всички Вас ще отговоря така:

С думите на Майка Тереза:

image
Хората са неразумни, нелогични и егоистични, въпреки това, обичай ги.
Когато вършиш добро, ще ти припишат егоистични мотиви и задни мисли, въпреки това, прави добро.
Когато имаш успехи, печелиш фалшиви приятели и истински врагове, въпреки това, имай успехи.
Доброто, което правиш, утре ще бъде забравено, въпреки това прави добро.
Честността и откритостта те правят уязвим, въпреки това, бъди честен и открит.
Това, което си построил с дългогодишна работа, може да бъде разрушено за една нощ, въпреки това продължавай.
Твоята помощ наистина е нужна, но хората може би те нападат, защото им помагаш, помогни им въпреки това.
Дай на света най-доброто от себе си, и те ще извадят зъбите ти, въпреки това, дай на света най-доброто от себе си.

И със събрани мисли и цитати от Махатма Ганди, които някой е озаглавил 
“10 принципа, с които да променим света“:

image
Важно е да се поучим от мъдрите слова на Ганди и да се опитаме да променим себе си към по-добро. Оттам да промениш света е нещо много по-лесно.

1. Промяна

“Вие трябва да бъдете промяната, която искате да видите в света.”

“Като човешки същества, нашето величие е не толкова в това да можем да съградим света отново - това е мит на атомната ера, - колкото в това, да можем да изградим отново себе си.”

2. Контрол

“Никой не може да ме нарани (обиди) без моето разрешение.”

3. Прошка

“Слабите не могат никога да простят. Прошката е качество на силните.”

“Принципът “Око за око” може само да доведе до пълното ослепяване на целия свят.”

4. Действие

“Един грам практика струва повече от цял тон с проповеди.”

5. Сегашният момент

“Не искам да предвиждам бъдещето. Загрижен съм само за настоящето. Бог не ми е дал контрол върху следващия момент.”

6. Всеки е човешко същество

“Аз съм обикновен човек склонен към грешки, както всеки друг смъртен. В същото време признавам, че имам смирението да изповядам грешките си и да преразгледам постъпките си.”

“Неразумно е да бъдеш прекалено сигурен в мъдростта на един човек. Здравословно е да си напомняш, че и най-силния може да прояви слабост, както и най-мъдрия може да сгреши.”

7. Постоянство

“Първо те игнорират, после ти се присмиват, после се борят срещу теб и после ти побеждаваш.”

8. Доброта

“Аз виждам само добрите качества у хората. Тъй като самият аз не съм безупречен, не бих си позволил да изпитвам недостатъците на другите.”

“Човек е толкова велик, колкото е работил за добруването на своя ближен.”

“Предполагам, че някога лидерството е означавало мускули, но днес то означава да можеш да се разбираш с хората.”

9. Щастие

“Щастието е тогава, когато това, което мислиш, това, което казваш и това, което правиш, са в хармония.”

“Винаги се стремете към пълна хармония на мисли, думи и действия. Винаги се стремете към изчистване на мислите си и всичко останало ще бъде добре.”

10. Развитие

“Постоянното развитие е природен закон и този, който постоянно се опитва да поддържа своите догми, за да изглежда последователен, изпада в затруднено положение.”

И с една притча от блога на Паулу Коелю, като източник на мъдрост и вдъхновение.

Косът намира решение

imageЕдин стар кос намерил парче хляб. Грабнал го в човката си и отлетял с него. Като видели това, по-младите птици го подгонили да го нападнат.

Изправен пред неизбежна битка, косът пуснал хляба в устата на една змия, като си мислел:

“Когато си стар, виждаш нещата по-различно. Загубих храната си, вярно е, но винаги мога да намеря друго парче хляб утре. Ако бях задържал това, трябваше да започна война в небето; дори и да бях победил, другите щяха да ми завиждат и да се съюзят срещу мен; омразата щеше да изпълни сърцата на птиците и това можеше да продължи с години. Мъдростта на възрастта е в това да знаеш кога да се откажеш от победата в една битка, за да постигнеш дълготрайно завоевание.



Много истина, която изпитах на гърба си тук в блог.бг, но продължих да следвам съветите и устоях, само защото

ВИЕ, ПРИЯТЕЛИ, СТЕ ВИНАГИ ДО МЕН!
ТОВА Е НАЙ-ХУБАВОТО НЕЩО, КОЕТО НЯКОГА МИ СЕ Е СЛУЧВАЛО В ЖИВОТА!!!

ПОКЛАНЯМ ВИ СЕ ДО ЗЕМЯТА.

БЪДЕТЕ МНОГО ЩАСТЛИВИ,

БЪДЕТЕ ХОРАТА, 
КОИТО ОБИЧАМ ВЪПРЕКИ ВСИЧКО,
ЗАЩОТО НАУЧИХ -
че семейството ти няма винаги
да те подкрепя. Може да изглежда странно,
но хора с които не си роднина
могат да се грижат за теб и да те обичат
и да те научат отново да вярваш на хората. 

ОБИЧАМ ВИ!
 

8 прости начина да се радваш на живота всеки ден

 Хубавото е, че мога поне да го споделя с вас и се надявам, че всеки ще намери нещо полезно за себе си.

Питър от блога Pick The Brain е събрал 8 прости но важни неща, които могат да направят живота ни по-щастлив. Те са:

  1. Ценете красотата
  2. Поддържайте връзка с природата
  3. Смейте се
  4. Наслаждавайте се на малките удоволствия
  5. Общувайте с хора
  6. Учете се
  7. Премислете сутрините и вечерите си
  8. Отпразнувайте успехите



Гласувай:
1



1. cocolina - така е
08.07.2008 07:29
хора които дори не познаваш могат да ти дават огромна духовна подкрепа.Но само ако вярваш в това:) Радвам се, че чета прекрасния ти блог и за мен той е израз на твоята душевност:) Всичко до което се докоснем или правим, придобива нашия облик:) Честито с мааалко закъснение и бъди здрава и щастлива!!
цитирай
2. krotalka - Благодаря ти!
08.07.2008 10:02
Обичам те и ти се възхищавам за добротата с която ни даряваш!
Бъди жива и здрава!
цитирай
3. ivesa - Авангарди,
08.07.2008 10:25
чудесни начини за радост и по-щастлив живот предлагаш!Благодаря ти,мила!Хубав ден ти желая!
цитирай
4. yuliya2006 - Ава, безценен постинг, събрал м...
08.07.2008 10:39
Ава, безценен постинг, събрал мъдрости от велики духовни хора на човечеството
Неща който показват че всеки има нужда само от едно нещо - обич И там няма възраст, няма богатство, всеки...
Един от любимите ми блогове е твоя и ти благодаря че те има тук!
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
5. bovari - С благодарност.
08.07.2008 11:22
Умните хора са щедри. А Вашата щедрост е безмерна.
Поздрави;)

цитирай
6. mmmmmmmmm - При теб
08.07.2008 12:59
е винаги приятно!:)))
Поздрави!:)))
цитирай
7. tamzin - Жива
08.07.2008 14:48
и здрава бъди, с все така светли помисли и Любов! Да сме заедно!
цитирай
8. iliada - ЩАСТЛИВА СЪМ
08.07.2008 16:59
да узная ,че съм приета като приятел!
Това е нещо което трябва да се цени и аз го оценявам високо!БЛагодаря ти !
цитирай
9. diati - Поздрави и от мен!
08.07.2008 17:08
Перфектна си за мен.Бъди щастлива!
цитирай
10. deninosht - !:)
09.07.2008 00:37
БЪДИ !!!
цитирай
11. avangardi - Мили приятели, затруднихте ме с похвалите.
09.07.2008 11:58
Не съм свикнала в живота да получавам такива и винаги изпадам в паника и стрес от подобни думи.

Много мислих как да отговоря на тези мили приятелски послания.

1. cocolina - така е хора които дори не познаваш могат да ти дават огромна духовна подкрепа.Но само ако вярваш в това:) Радвам се, че чета прекрасния ти блог и за мен той е израз на твоята душевност:) Всичко до което се докоснем или правим, придобива нашия облик:) Честито с мааалко закъснение и бъди здрава и щастлива!!
2. krotalka - Благодаря ти! Обичам те и ти се възхищавам за добротата с която ни даряваш!
Бъди жива и здрава!
3. ivesa - Авангарди, чудесни начини за радост и по-щастлив живот предлагаш!Благодаря ти,мила!Хубав ден ти желая!
4. yuliya2006 - Ава, безценен постинг, събрал мъдрости от велики духовни хора на човечеството
Неща който показват че всеки има нужда само от едно нещо - обич И там няма възраст, няма богатство, всеки...
Един от любимите ми блогове е твоя и ти благодаря че те има тук!
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
5. bovari - С благодарност. Умните хора са щедри. А Вашата щедрост е безмерна. Поздрави;)
6. mmmmmmmmm - При теб е винаги приятно!:)))
Поздрави!:)))
7. tamzin - Жива и здрава бъди, с все така светли помисли и Любов! Да сме заедно!
8. iliada - ЩАСТЛИВА СЪМ да узная ,че съм приета като приятел! Това е нещо което трябва да се цени и аз го оценявам високо!БЛагодаря ти !
9. diati - Поздрави и от мен! Перфектна си за мен.Бъди щастлива!
10. deninosht - !:) БЪДИ !!!
----------------------------------------------
Реших да отговоря с една притча!

Двата вълка в нас - Притча на индианците чероки

Стар чероки разказвал на своя внук за борбата, която се води във всеки един от нас. И рекъл на момчето, че в душите ни се борят два вълка. Единият е зъл, той е гневът, завистта, недоволството, отрицанието, алчността, надменността, самосъжалението, чувството за малоценност или пък за превъзходство, лъжата, фалшивата гордост и егоцентризмът.
Другият е добър – той е радостта, мирът, любовта, надеждата, спокойствието, скромността, добротата, благосклонността, взаимността, щедростта, искреността, състраданието и вярата.

Внукът се замислил за момент и след това попитал дядо си:
- И кой вълк побеждава?

- Този, когото нахраниш. – отговорил старият чероки.
---------------------------------------------------------
Да си пожелаем да храним винаги добрия вълк в нас!
Благодаря Ви, че Ви има и добрината ви е безкрайна, и безценна!
Благодаря Ви, че сте мои приятели!
Прегръщам ви топло и с много обич.
Желая ви здравето на скалите и дълголетието на орлите!
Ваша приятелка - Илка
цитирай
12. iliada - Великолепна е тази притча за двата вълка !
09.07.2008 21:59
Трудно е да опазиш храната от лошия и да я дадеш на добрия , но който успее му личи отдалече!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: avangardi
Категория: Изкуство
Прочетен: 8334142
Постинги: 1980
Коментари: 10405
Гласове: 95885
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930