Най-четени
1. cchery
2. radostinalassa
3. zahariada
4. mt46
5. varg1
6. leonleonovpom2
7. wonder
8. sparotok
9. kvg55
10. planinitenabulgaria
11. rosiela
12. bven
13. apollon
14. getmans1
2. radostinalassa
3. zahariada
4. mt46
5. varg1
6. leonleonovpom2
7. wonder
8. sparotok
9. kvg55
10. planinitenabulgaria
11. rosiela
12. bven
13. apollon
14. getmans1
Най-активни
1. sarang
2. geraltofrivia
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. simonata
7. metaloobrabotka
8. djani
9. iw69
10. rosiela
2. geraltofrivia
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. simonata
7. metaloobrabotka
8. djani
9. iw69
10. rosiela
Постинг
21.12.2008 14:16 -
Дядо Коледа стана по-червен,
Автор: avangardi
Категория: Изкуство
Прочетен: 17595 Коментари: 5 Гласове:
Последна промяна: 21.12.2008 15:41
Прочетен: 17595 Коментари: 5 Гласове:
1
Последна промяна: 21.12.2008 15:41
снегът-по-топъл
Тенденцията в коледните и новогодишните картички отразява носталгията по миналото
Няколко месеца прези началото на финансовата криза от корпорацията American Greenings, специализирина в производство на картички, почувстваха тези нови настроения в обществото и предприеха решителна стъпка- да сменят тоналността на своите поздравителни картички. Какви са цветовете за тези празници? Миналата година всички поздравителни адреси блестяха с асортимента на ярките багри и с допълнителен блясък. Днес това не е актуално.
По време на кризата американците започват да обръщат повече внимание на своите роднини и близки. С тази тенденция е свързана и промяната в сюжетите на поздравителните картички, които обикновено се разменят с хиляди по празници.
Радослава Григорова
Както съобщава The Wall Street Journal, картичките с ярки, предизвикателни цветове и пищни сюжети на практика вече не се купуват. Днес хората предпочитат нещо по-обикновено и познато, например сюжети със снежни човеци, напомнящи детството, когато Коледа е била все още тайнствена приказка, очаквана с притихнало сърце. Такива картички са най-търсени. "Сега Санта носи пак яркочервена шуба вместо вишневата, която обличаше за нашите картички през последните години", разказва Сюзън Слид, директор планиране. "Освен това
дрехата му изглежда по-мека заради различния печат, който използваме".
Производството на картички е бизнес като всеки друг, затова се съобразява с конкретните условия. Както казва Барбара Милър, представител на American Greetings, дизайнът винаги е отразявал социалните проблеми. Например, по време на Втората световна война основната тема е патриотизмът. През 1950 г популярност завоюват образите от телевизията, а през 80-те на мода идва спортният Санта, заради манията по отслабване, завладяла всички. Това, което винаги е било предпочитано от американците обаче, като рисунки на деца с шейни не се харчи днес, тъй като по някакъв начин го свързват с напомняне за консуматорското общество, а се видя до какво доведе то. Затова производителите на картички решиха да се застраховат и да заложат на традициите- не само като изображения, но и като цветове. В рисунките преобладават червеното и зелено, а розовото и синьото, макар и да присъстват, са доста ограничени. Дори и нарисуваният сняг има различен нюанс. "Обикновено снегът има синкав оттенък, но сега решихме да бъде по-топъл", пояснява Сюзън Слид.
Духът на празника победи кризата
Много по-топли и интимни са и поздравителните текстове, които тази година ще красят картичките. Те също отразяват тенденцията към по-голяма сантименталност. "Такъв прекрасен син като теб пълни сърцата ни с любов и приятни чувства", в този интимен контекст звучат повечето от поздравленията тази година. За да определят какво искат да прочетат хората, копирайтърите на American Greetings работят със специални фокус групи и дори подслушват разговорите в супермаркетите на хората, докато пазаруват за Коледа. Служителите на Hallmark Cards, най-големият производител на картички в САЩ, също наблюдават подобна тенденция. "През тази година коледните образи са много по-традиционни", казва Синди Махоуни, вицепрезидент на компанията. Трябва да се отбележи, че Hallmark и American Greetings за първи път правят такова мащабно преразглеждане на своите сюжети. Това не се е случвало преди, дори след терористичната атака на 11 септември 2001 г. "Но никаква финансова криза няма да успее да победи духа на Коледа", убедено добавя Махоуни.
Създадоха картичка и за ядене
Британската фирма за проектиране на екологично чисти продукти "Оксиджън криейтив" създаде ядивна коледна картичка, предаде ДПА.
Картичката е изработена от хартия от картофена скорбяла и на нея е изобразено брюкселско зеле. Идеята била част от усилията на фирмата да намали вредното влияние за околната среда на коледните празници, каза Стив Лодж, директор на компанията. Той уточнява, че не само хартията на картичката става за ядене. Не е вредно и мастилото на изписаните на нея пожеланията за весела Коледа и щастлива Нова година. Фирмата всяка година изпраща около 100 картички на клиентите си. Тази година ще пусне в обращение ядивната си. "Онзи, който не харесва картичката, просто може да я изяде", допълни Лодж.
Тенденцията в коледните и новогодишните картички отразява носталгията по миналото
Няколко месеца прези началото на финансовата криза от корпорацията American Greenings, специализирина в производство на картички, почувстваха тези нови настроения в обществото и предприеха решителна стъпка- да сменят тоналността на своите поздравителни картички. Какви са цветовете за тези празници? Миналата година всички поздравителни адреси блестяха с асортимента на ярките багри и с допълнителен блясък. Днес това не е актуално.
По време на кризата американците започват да обръщат повече внимание на своите роднини и близки. С тази тенденция е свързана и промяната в сюжетите на поздравителните картички, които обикновено се разменят с хиляди по празници.
Радослава Григорова
Както съобщава The Wall Street Journal, картичките с ярки, предизвикателни цветове и пищни сюжети на практика вече не се купуват. Днес хората предпочитат нещо по-обикновено и познато, например сюжети със снежни човеци, напомнящи детството, когато Коледа е била все още тайнствена приказка, очаквана с притихнало сърце. Такива картички са най-търсени. "Сега Санта носи пак яркочервена шуба вместо вишневата, която обличаше за нашите картички през последните години", разказва Сюзън Слид, директор планиране. "Освен това
дрехата му изглежда по-мека заради различния печат, който използваме".
Производството на картички е бизнес като всеки друг, затова се съобразява с конкретните условия. Както казва Барбара Милър, представител на American Greetings, дизайнът винаги е отразявал социалните проблеми. Например, по време на Втората световна война основната тема е патриотизмът. През 1950 г популярност завоюват образите от телевизията, а през 80-те на мода идва спортният Санта, заради манията по отслабване, завладяла всички. Това, което винаги е било предпочитано от американците обаче, като рисунки на деца с шейни не се харчи днес, тъй като по някакъв начин го свързват с напомняне за консуматорското общество, а се видя до какво доведе то. Затова производителите на картички решиха да се застраховат и да заложат на традициите- не само като изображения, но и като цветове. В рисунките преобладават червеното и зелено, а розовото и синьото, макар и да присъстват, са доста ограничени. Дори и нарисуваният сняг има различен нюанс. "Обикновено снегът има синкав оттенък, но сега решихме да бъде по-топъл", пояснява Сюзън Слид.
Духът на празника победи кризата
Много по-топли и интимни са и поздравителните текстове, които тази година ще красят картичките. Те също отразяват тенденцията към по-голяма сантименталност. "Такъв прекрасен син като теб пълни сърцата ни с любов и приятни чувства", в този интимен контекст звучат повечето от поздравленията тази година. За да определят какво искат да прочетат хората, копирайтърите на American Greetings работят със специални фокус групи и дори подслушват разговорите в супермаркетите на хората, докато пазаруват за Коледа. Служителите на Hallmark Cards, най-големият производител на картички в САЩ, също наблюдават подобна тенденция. "През тази година коледните образи са много по-традиционни", казва Синди Махоуни, вицепрезидент на компанията. Трябва да се отбележи, че Hallmark и American Greetings за първи път правят такова мащабно преразглеждане на своите сюжети. Това не се е случвало преди, дори след терористичната атака на 11 септември 2001 г. "Но никаква финансова криза няма да успее да победи духа на Коледа", убедено добавя Махоуни.
Създадоха картичка и за ядене
Британската фирма за проектиране на екологично чисти продукти "Оксиджън криейтив" създаде ядивна коледна картичка, предаде ДПА.
Картичката е изработена от хартия от картофена скорбяла и на нея е изобразено брюкселско зеле. Идеята била част от усилията на фирмата да намали вредното влияние за околната среда на коледните празници, каза Стив Лодж, директор на компанията. Той уточнява, че не само хартията на картичката става за ядене. Не е вредно и мастилото на изписаните на нея пожеланията за весела Коледа и щастлива Нова година. Фирмата всяка година изпраща около 100 картички на клиентите си. Тази година ще пусне в обращение ядивната си. "Онзи, който не харесва картичката, просто може да я изяде", допълни Лодж.
Следващ постинг
Предишен постинг
Чудесен постинг !В съзнанието ми са именно тези ликове на добрия старец !Те ме карат да се чувствам ,добре ,да се чувствам млада и да имам
желание за детски лудории!
Вчера лека блогар известен само мен ,леко ми намекна ,че върша детинщини посвещавайки времето си на хора които не познавам добре!
Не го разбирам! Аз искам да се забавлявам и другите да го направят!
Чудесната песен на Елвис още повече повиши настроението ми в блога ти !
Бъди щастлива на празниците и непременно след тях -бъди отново като дете край елхата ,накарай другите да усетях енергията ти - предай им и на тях ,ако се налага!
Забавлявай се !Поздравелния!
цитирайжелание за детски лудории!
Вчера лека блогар известен само мен ,леко ми намекна ,че върша детинщини посвещавайки времето си на хора които не познавам добре!
Не го разбирам! Аз искам да се забавлявам и другите да го направят!
Чудесната песен на Елвис още повече повиши настроението ми в блога ти !
Бъди щастлива на празниците и непременно след тях -бъди отново като дете край елхата ,накарай другите да усетях енергията ти - предай им и на тях ,ако се налага!
Забавлявай се !Поздравелния!
американците са предприемчиви хора,не напразно са първата икономическа сила в света.Несъмнено е,че умеят да защитят празничния дух.Поздрави за интересния постинг!:)))
цитирай
3.
анонимен -
dqdo koleda
05.12.2009 15:13
05.12.2009 15:13
vsi4ki deca obi4at dqdo koleda :*
(h)
цитирай(h)
4.
анонимен -
hg
05.12.2009 15:14
05.12.2009 15:14
qki snimki
цитирай
5.
анонимен -
nursel
02.12.2010 11:08
02.12.2010 11:08
super dqdo mraz :D
цитирайТърсене
Блогрол
1. Магическо Прозорче към света в блог.бг - по азбучен ред
2. разкази за художници avangardi-блог вълна
3. ДВУЕЗИЧНА БИБЛИОТЕКА с преводна литература
4. онлайн радио
5. Музика
6. 65 думи със специфичен правопис
7. impressio
8. обекти
9. сензация
10. новото познание
11. sofiadailyexpress
12. fakti.bg
13. Искам да знам
14. братле
15. изумително
2. разкази за художници avangardi-блог вълна
3. ДВУЕЗИЧНА БИБЛИОТЕКА с преводна литература
4. онлайн радио
5. Музика
6. 65 думи със специфичен правопис
7. impressio
8. обекти
9. сензация
10. новото познание
11. sofiadailyexpress
12. fakti.bg
13. Искам да знам
14. братле
15. изумително