Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.04.2009 07:05 - Великолепните животни на Janice Darr Cua
Автор: avangardi Категория: Изкуство   
Прочетен: 2362 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 07.04.2009 11:15


Великолепните животни
 на Janice Darr Cua

http://www.sargentsfineart.com/artist/cua.php
1.
image

2.
image
3.
image
4.
image
5.
image
6.
image
7.
image
8.
image
9.
image
10.
image
11.
image
12.
image
13.
image

JANICE DARR CUA
 

Уловя духа на арабите, романтиката на Възраждането, класически чувственост на женствеността или универсалната връзка между майката и детето, Cua доставя поразително дълбочина и страст.  

 






Гласувай:
0



1. yuliya2006 - Ава, за мен си най-изключителната. ...
07.04.2009 08:58
Ава, за мен си най-изключителната... най-авангардната жена, която открих в този блог.
Ти отвори за мен вратите на руския сайт, ти откри за мен невероятни светове с твойте постинги.
Днес ме покори с тези рисунки, толкова търсех в сайтовете такава красота, такава харизма и ето ти днес ми е поднасяш
Коня, символ на волята, на силата винаги е бил за мен любим и ето картини, картини в който откриваш дух на победа, дух на страст, дух на красота и ти благодаря!
ИСКАМ С ТЕБ ДА НАПРАВИМ ПОСТИНГ КАТО ТОЗИ НА ТАЗИ УНИКАЛНА ХУДОЖНИЧКА НА НАШИТЕ ПРИЯТЕЛИ ТУК ИЛИАНА С НЕЙНИТЕ ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ И НА МОНА С НЕЙНИТЕ ЧУДНИ КАРТИНИ
Сменяващи се, една след друга... това е върховно ,помогни ми...

с обич твой фен ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
2. avangardi - Джул, светът и красотата са безкрайни...
07.04.2009 12:18
Пред мен всекидневно се откриват нови измерения и творци. Съжалявам, че не мога да отделя дължимото на всеки един от тях. Само леко загатвам и отварям прозорче или пътечка за всеки жадуващ за вечното и непреходното - изкуството.

За Илиана вече направих постинг, в друг сайт й направих малка виртуална галерия
avangardi.mylivepage.com
Български художници - адв. Илиана Димитрова, гр. Плевен
Никой от тук не реагира. Чете се първосигнално.
Понякога си мисля, че усилията ми са напразни.
Други се чувстват пренебрегнати, засегнати и обидени. Безмислени са жестовете. Което правя, правя лично за хората, които имат сърце.
Ти си от хората, за които нищо не съм направила, а винаги си с добрите и приятелски думи по мой адрес. Чувствам неловко, защото не съм ги заслужила.
Благодаря ти от сърце - с много обич Илка!
@->->-

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: avangardi
Категория: Изкуство
Прочетен: 8334933
Постинги: 1980
Коментари: 10405
Гласове: 95886
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930