Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.05.2009 10:13 - Обич - Художник Jurgen Gorg и поезията на Евдокия Иванова (evchet0)
Автор: avangardi Категория: Изкуство   
Прочетен: 7206 Коментари: 5 Гласове:
6

Последна промяна: 11.02.2010 09:52


Jurgen Gorg

САЙТ на АВТОРА
image

Обич

 Обичам те още
там в тъмните нощи,
където кръвта ти диво тече,
където се сплитат тъй нежно мечтите
и пак те откривам във мойто сърце.

Сега си далече,
но знам, че те имам
в света ни изплетен от нежност и плам,
остави в душата ми дива безбрежност
и в мен ще те нося завинаги знам.



image

Виното на любовта

Изгубих се в безкрая на очите,
дарили ме със нежна топлина,
в магията на устните ни впити
и в ненаситната ни дива страст.

Открих те и в душата си те пуснах,
вселена даде ми и с теб горя,
и жаждата погасям в твойте устни,
и пием виното на любовта.



image

Бих дала всичко
Бих дала всичко за едно сърце,
което да тупти със дива страст,
бих дала всичко за едни ръце,
оставили следи от свойта власт.

Бих дала всичко за едни очи,
разлистили душата ми до дъно,
дори когато двамата мълчим,
със обич всичко е изпълнено.

Бих дала всичко за една душа,
докоснала света ми необятен,
оставила дълбоко в мен следа,
завинаги във мене запечатана.

image


Дивен миг
Очите ти са лунна светлина,
и къпя се в игривото сияние,
усмивката ти - приливна вълна
изпраща ми омайващо послание.

Каква бе тази власт над мен
успя да влезеш във сърцето,
попаднах без да искам в плен
в света от двама ни изплетен.

И все се връщам в оня дивен миг,
когато с теб душите си събрахме,
написахме един вълшебен стих
и зрънцето на любовта посяхме.





image


Нашата обич На лято ухаеш,
на слънце и вятър,
на птици в безкрая,
на медена пита,
на синьо небе,
на цвете в полята,
от бистър поток
на вода ненапита.

И пак те намирам,
във всичко край мене,
когато съм твоя,
усещам се жива,
докосвам мечтите
и с теб сме пленени
от нашата обич,
свободна и дива.


image


Нека не спира дъждът Навън вали,
а в стаята е тихо,
до мен си ти
и всяка капка дъжд,
шепти любов
и нежно се преплитат,
в омаен танц
една жена и мъж.

Навън вали
и всеки дъжд ме връща,
при теб любов,
дарила ми криле,
усмихвам се
и топло те прегръщам,
и моля се -
дано дъждът не спре.

image

Когато си тъжен

Когато си тъжен
ще дойда в света ти,
ще те гледам
право в очите
и в тях ще потъна...
Когато си тъжен
ще галя лицето ти,
ще пия от устните
до забрава и сам
няма да те оставя...
Когато си тъжен
ще вмъквам ръката си
в твоята и в теб
ще се сгушвам ,
като зверче укротено...
Когато си тъжен
ще стапям от болката
в тебе -
на две поделена...

 



image
 Послание върху стъкло

Рисуваш с пръсти
по стъклото запотено,
послание - една магия,
стоя до теб, дъхът ми затаен е
и случваш се във мен като стихия.

Рисуваш с пръсти,
а в душата ми извайваш,
желана близост, нежност споделена,
красива е нощта, градът заспал е,
а стаята ни със любов е нажежена.



image

Жадувам те Жадувам да си стон
разкъсващ тишината,
да си вода сред пустошта
и моят дъжд,
да напоиш живително душата,
със дива нежност
и копнеж по мъж.

Жадувам аз да ме запазиш
във паметта на сетивата,
да ме откриваш и желаеш
и да треперя от страстта ти.

Жадувам те и плах и дързък
облечен в нежност и във стих,
и свободата да ни свързва,
със тебе любовта открих.

Автор: evchet0



Тагове:   художник,   обич,


Гласувай:
6



1. evchet0 - Благодаря ти Авангарди - много п...
27.05.2009 10:47
Благодаря ти Авангарди - много приятно съм изненадана - нямам думи - оформлението ,което си направила е прекрасно!
Благодаря ти от сърце за чудесния постинг:)))
цитирай
2. avangardi - Еви, здравей:-)
27.05.2009 10:52
Картините на художника Jurgen Gorg, които открих тази сутрин и песента Shirley Bassey & Alain Delon - I thought i' d ring you, която слушах за пореден път вчера, ми въздействуваха по начина, както твоята поезия - чувства на нежност, любов, страст и отдаденост...
Еви, хубав ден ти желая и благодаря за прекрасната поезия!!!

За теб с много обич - Илка
цитирай
3. iliada - Илка!!
27.05.2009 12:04
Интересни неща си подбрала от поезията Евдокия!
Доста емоционални и силна поезия , която прави четящия съпричастен с най- съкровените чувства на поета.
Радвам се ,че не умея на пиша поезия!:)
Поздравления за постинга!
цитирай
4. avangardi - iliada - Илианка, просто не се
27.05.2009 12:16
налага при нея да подбирам:-))))
Взех последните й стихове, а тя заслужава своя отделна книга!
Тя е любител поет, като теб любител художник - двете сте неповторими и обаятелни:-)))
Благодаря ти за топлите думи, аплаузите са за авторката:-)))
Красив и ползотворен ден, Илианка:-))))))))
цитирай
5. yuliya2006 - ПРОСТО КРАСОТА И ВСЕКИ БЛОГЪР БИ ...
27.05.2009 21:45
ПРОСТО КРАСОТА И ВСЕКИ БЛОГЪР БИ МЕЧТАЛ ДА СИ ГО ИМА В БЛОГРОЛА СИ!
АВА, КОЛКО ЛЮБОВ ИМА В ТЕБ И РАЗДАВАШ, РАЗДАВАШ...
А ЕВЧЕТО СИ Я ЗНАЕМ НЕЖНА И ЖЕНСТВЕНА И ПРЕКРАСНА!
С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: avangardi
Категория: Изкуство
Прочетен: 8279945
Постинги: 1977
Коментари: 10400
Гласове: 95548
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031