Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2019 20:20 - Из моята Рубрика "Петък, Ден на Майстора"...
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3957 Коментари: 30 Гласове:
15

Последна промяна: 12.01.2019 12:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Имам чувството, че отдавна не съм ви показвала свои майсторлъци.
И днес съвсем невинно и спонтанно си рекох, че е редно да наваксам с този си пропуск.
Ще ви покажа едно от последните си творения по къщичката ни.
Претапицирах коридора и изградих една преградна стеничка там, зад която съм обособила малко килерче.
Миналия уикенд на гости ми бяха две приятелки, испанка и полякиня, които живеят в Търново от доста години и говорят почти перфектен български. Защо почти, ами защото все още леко бъркат склоненията.
Когато видяха майсторлъка ми в коридора, Марифе ми рече: О-о-о, този момиче има вкус!
Та, рекох и на приятелите си от блога да покажа какъв вкус има този момиче )))
Voila.

image


image

Ето това е изградената нова стеничка, направих й цокъл, на който наредих грънци, старата делва е от къща на близо 200 години от едно съседно село. Импрегнирах я, за да я запазя по-дълго...

image

Някои сантиментални сувенири, а на плочката в средата пише: Живей добре и щастливо, а не както те учат другите.

image


image


image

И северната стена на дневната пое малко тапициране, децата харесаха идеята. Рекоха, че е яко.

image

Вкл. стената зад стълбището за втория етаж, тя е част от северната стена на дневната. А това, дето блести, е огънят в камината. )) Топличко и уютно да ви е!

image

Момчетата са си най-добре в петък вечер, на приказка се събират, когато не карат колела...
А Дамите, бегом в кухнята )))

image

Ами, това е. Наздраве на Приятелите ми!

image

А поздравът е с една от любимите ми цигуларки, Линдзи Стърлинг, и изпълнението й Мираж. Да му се дотанцува на човек!






Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. poemsalways - Еха, стълбите и камината най ме в...
11.01.2019 20:32
Еха, стълбите и камината най ме впечатлиха. Много красив дом и красива домакиня
цитирай
2. rainman - .
11.01.2019 20:44
Аз провиждам дискриминация... Кучо се радва на топла, а тяхно Величи Котките навънка...
цитирай
3. nedovolen - Плювам три пъти против уроки. Този и ...
11.01.2019 20:49
Плювам три пъти против уроки.
Този и в некермана го няма бе, този!
:)))
цитирай
4. valdor1355 - " Този момиче" е момиче с ...
11.01.2019 21:16
" Този момиче" е момиче с желание за облагородяване на "околната среда". Аз харесва "този момиче". :))))))
Твоята приятелка е права в грешката си да те нарича "този". Това, което си ни показвала, че си правила не е съвсем женска работа. Да не говорим за ходенето боса и по със ръкав в снега! :)))))))
Поздрави, Веси! :))
цитирай
5. leonleonovpom2 - Здравей, Весе!
11.01.2019 21:16
Гледам и не вярвам!
И никак няма да ми е чудно , ако майсторските поръчки ,които неминуемо ще получиш, се окажат повече от тези за преводи......!

Хубава вечер!
цитирай
6. vesever - Ивета, благодаря ти! Имам още ...
11.01.2019 21:20
Ивета, благодаря ти!
Имам още доста да ъпгрейдвам...стълбите трябва да ги облека в дърво, нямам идея как ще стане, но ще разбера, когато го почна, и камината трябва да облицовам...
Едно по едно ..напредвам.
Уютна вечер да имаш, мило момиче!
цитирай
7. vesever - Васко, има го тоя момент, но. . . к...
11.01.2019 21:22
Васко, има го тоя момент, но...котаците ни са доста и няма как да ги сбера вкъщи. Обаче се топлят в мазето, то е под земята и е много топличко...и да знаеш каква беля ми направиха тия дни...бутнали вратата много широко я отворили, не съм видяла и бяха замръзнали тръбите в мазето, имахме -13 градуса някои нощи...размразих тръбите със сешоара ))
А бе такива приключения имаме на село, че ум да ти зайде ))
Веселба да става, аз навсякъде търся приключението и вдъхновението ))
Хубава да е вечерта ти!
цитирай
8. vesever - Ники, така е, ала българският език е ...
11.01.2019 21:25
Ники, така е, ала българският език е много труден, преподавах на германка преди време, казваше офлюх, едва я научих да го казва правилно, и спреженията я зореха също...
Лека и забавна вечер да имаш!
цитирай
9. vesever - Валдор, благодаря ти!Ми, при мен ...
11.01.2019 21:28
Валдор, благодаря ти!
Ми, при мен така се получава....дам..всеки с пътя си...моят излезе наистина доста...мъжки път, но съм доволна ))

А бе ти гледай да не се тапосам по бански в снега, като онази шеметюга от клипчето, да видите веселби )))
Майтапя се, потничето е ок!
Романтична вечер да имаш!
цитирай
10. vesever - Иване, благодаря ти! Къде май...
11.01.2019 21:30
Иване, благодаря ти!
Къде майтап, къде сериозно, почнаха да идват поръчки. Една съседка иска изолация на мазето...ми..то така се почва. Зимата няма как, но напролет, ще видим...
Аз така или иначе обичам да комбинирам умствена с физическа работа, много добре ми идва!
Вдъхновена вечер да имаш!
цитирай
11. rainman - Васко, има го тоя момент, но. . . к...
11.01.2019 21:46
vesever написа:
Васко, има го тоя момент, но...котаците ни са доста и няма как да ги сбера вкъщи. Обаче се топлят в мазето, то е под земята и е много топличко...и да знаеш каква беля ми направиха тия дни...бутнали вратата много широко я отворили, не съм видяла и бяха замръзнали тръбите в мазето, имахме -13 градуса някои нощи...размразих тръбите със сешоара ))
А бе такива приключения имаме на село, че ум да ти зайде ))
Веселба да става, аз навсякъде търся приключението и вдъхновението ))
Хубава да е вечерта ти!

Тамън де... ще са като електрическо одеяло, като накацат по леглото... Моята се научи и под юргана да се вре, лиглата й с лигла..
цитирай
12. vesever - Така са живинките, глезят се. Моята ...
11.01.2019 22:10
Така са живинките, глезят се. Моята куча, тази, която се вижда на снимките, е с нас от бебе, мой близък човек преди време ми казваше, че тя се мисли за човек и не осъзнава, че е куче ))) Той опитваше да я дресира, но..трудна работа, след като съм я разглезила..
цитирай
13. planinitenabulgaria - Трудно се намират майстори днес, май вече няма такива.
11.01.2019 22:50
А как ми се иска да дойде някой майстор на вилата ни и да премести една стена на 30 см. от мястото й.
Може би пък трябва да потърся майсторка.
цитирай
14. mt46 - Поздрави, Веси!
11.01.2019 23:03
Браво на теб! Добра, сериозна, амбициозна си... Може би само ти липсва любим... :)
цитирай
15. vesever - Коста, вярно е, трудно се намират ...
11.01.2019 23:27
Коста, вярно е, трудно се намират майстори в днешно време...майсторките май сме по-сериозни...
Та, какво е една стена за мен... :)
Уютна вечер да имаш!
цитирай
16. vesever - Марине, благодаря ти!Като си ...
11.01.2019 23:31
Марине, благодаря ти!
Като си направя равносметка, съвсем обективно, наистина постиженията ми не са малко...да дава Бог сили и здраве за още ))
А, Любимият е съвсем наблизо, ала му трябва малко време да узрее...в днешно време май така излиза, че жените /някои жени, не знам дали всички/ сме по-зрели от мъжете...
Споделена вечер да имаш!
цитирай
17. emi1ts - Красиво е...
12.01.2019 06:12
Поздрави Веси!Ина мен ми допаднаха дизайнерските ти решения!Според мен точно спазваш посочената от теб мъдра сентенция:" Живей добре и щастливо, а не както те учат другите."А Lindsey Stirling е и моя любимка.Поздрав от мен с друго нейно красиво видео и чудесно изпълнение:https://www.youtube/watch?v=6-wEAeNcA_A
Хубав ден Веси!
цитирай
18. getmans1 - Чудесен рустик се е получил, Вес. . . ...
12.01.2019 09:01
Чудесен рустик се е получил, Вес ... съвсем оригинален. Снощи разгледах подробно, сега само казвам, БРАВО.
Металната стълба хич няма да ти е проблем, идеи бол сега бягам по задачи и при мен ремонт кипи и ври.
цитирай
19. vesever - Еми, благодаря ти! Наистина мис...
12.01.2019 11:11
Еми, благодаря ти! Наистина мисълта е мъдра, дай боже всеки да намери щастието и пътя си...
Това изпълнение и на мен ми е любимо, Еми!
Линдзи има много ефектни изпълнения, идейни, свежи и вдъхновени, преди време една приятелка на дъщеря ми ме 'зариби" по нея, като ми пусна ето това изпълнение
https://www.youtube.com/watch?v=aHjpOzsQ9YI
После потърсих още и ...няма нейно изпълнение, което да не ме е впечатлило!

Слънчев ден да имаш, Еми!
цитирай
20. vesever - Радо, благодаря ти! Мненията на ...
12.01.2019 11:19
Радо, благодаря ти! Мненията на приятели, които разбират от строителни и ремонтни дейности , са ми ценни. Точно рустик искам да постигна, ако може и с всички мебели, ще видя как ще стане. Все още нямам всички нужни инструменти, ала си ги набавям поетапно...
Ами, приятен ремонт, аз през уикенда ще се отдам на преводи, макар че си бях обещала да почивам през почивните дни. Ама снощи ме сюрпризираха колеги... И като кажат, че няма кой... Не мога да отказвам.
Успешен ден да имаш!
цитирай
21. troia - Веси,
12.01.2019 14:19
страхотно ти се е получило! Много е красиво, битово и уютно. Според мен "майстора" трябва да се скрие някъде засрамен, защото "Денят На Майсторката" направо му разказа играта.
Браво и Наздраве!:)
цитирай
22. vesever - Кати, благодаря ти, приятелко!...
12.01.2019 15:14
Кати, благодаря ти, приятелко!
Както и Коста казва, в днешно време трудно се намират майстори и най-добре е човек сам да си прави всичко...пък и удовлетворението ми е голямо, когато със собствените си ръце правя чудеса ...не давам на майстори да ми отнемат това удоволствие и радост!
Прегръдка, слънчев ден да имаш!
цитирай
23. lexparsy - Браво и от мене на този момиче. А бе ...
12.01.2019 15:25
Браво и от мене на този момиче.
А бе верно, защо не си предложиш услугите на домашен майстор и интериор даже...?
Хората като чуя че майстора е жена ще се скъсат да звънят.
Уффф, само че тогава трябва и бодигард да си вземеш.... Не става :-)))
цитирай
24. sande - Поздрав !
12.01.2019 15:33
http://sande.blog/izkustvo/2011/11/24/petyk-den-na-liubovnika.856163
цитирай
25. vesever - Лекси, благодаря :) Прав си. . . ще ...
12.01.2019 17:27
Лекси, благодаря :)
Прав си...ще си трябва и бодигард и много се усложнява цялата процедура...
Но ако сбера кадърна бригада, пак е вариант...
Трябва да се обмисли...
Лека вечер да имаш!
цитирай
26. vesever - Сашо, благодаря ти! много увл...
12.01.2019 17:37
Сашо, благодаря ти!
много увлекателно пишеш, и вълнуващо, хареса ми.
Е, лично аз не бих приела да съм в позицията на Дани, но..разни хора, разни идеали....
Любовна вечер да имаш!
цитирай
27. vania23 - Красота, Веси!
12.01.2019 18:11
Красота! Браво, всичко е изпипано майсторски и с вкус!
цитирай
28. vesever - Ваня, благодаря ти, приятелко! ...
12.01.2019 20:01
Ваня, благодаря ти, приятелко!
Красива вечер да имаш!
цитирай
29. missana - "Този момиче" има не само вкус, но и стил!
12.01.2019 20:12
Поздравление, Веси! Ти си завършен дизайнер.
цитирай
30. vesever - Младене, благодаря ти! Ами, аз ...
12.01.2019 20:48
Младене, благодаря ти!
Ами, аз обикновено импровизирам и пробвам кое как ще стане и...то взема, че става добре...ако и не съвършено, но човек се учи, докато е жив...
Съвършена вечер да имаш!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4044447
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол