Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2010 20:41 - СЛЪНЧОГЛЕДИ - СЛЪНЧЕВИ ПАРЧЕНЦА
Автор: yuliya2006 Категория: Поезия   
Прочетен: 14501 Коментари: 21 Гласове:
-9

Последна промяна: 22.05.2013 22:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



Джулия Бел - Слънчогледи
автор на клипа - DEMIDIIN







Плэйкаст «ДЖУЛИЯ БЕЛ -СЛЪНЧОГЛЕДИ - СЛЪНЧЕВИ ПАРЧЕНЦА»

image 5 image201 image1 image2

 
 
image


Слънчогледи,от слънцето дарени...
Поля безкрайни, преливащи в жълто.
Вятър нежно ги погали а те се смеят
и греят,греят...Душата ми запя.

Слънчогледи,от слънцето дарени...
С очи от вярност те следят го.
А аз танцувам сред море от жар,
като нестинарка с ръце нагоре.

Слънчогледи,от слънцето дарени...
За мен сте вие свещени,скъпи.
Енергия от космоса във вас е слята,
а тя в мен попива и прелива.


Слънчогледи,от слънцето дарени...
Поля от красота,от висша страст.
Като жертвен огън сте на земята,
пречистващ мощно днес душата.
 


ДЖУЛИЯ БЕЛ

руски сайт
http://www.playcast.ru/playcasts/view.php?card=635533&code=c12fbfb73cfc65ccbe7b0d02600dcddc5ce2c051


--------------------------------

стихове за природата

http://www.playcast.ru/?module=user&action=playcasts&userId=92953&tagId=249


------------------------------

СКЪП ПОДАРЪК ОТ DEMIDIIN

 http://vbox7.com/collection:479492

-----------------------------------------------------

ЛЮБИМИ ТВОРЦИ

http://www.playcast.ru/?module=user&action=playcasts&userId=92953&tagId 

------------------------------------------

АНТОЛОГИЯ - "ВИРТУАЛНИ СТРОФИ"

http://yuliya2006.blog.bg/poezia/2010/07/13/stihosbirka-quot-virtualni-strofi-quot.576522 

Звук:  image image
Изображение: http://www.empire-merch.de/bilder/b…81.jpg image image
Текст: yuliya_2006 image
Тэги: философски


Тагове:   слънчогледи,


Гласувай:
24



1. ckarlet - Поздрави, ДЖУЛ, за теб и DEMIDIIN ! ...
02.08.2010 21:48
Поздрави, ДЖУЛ, за теб и DEMIDIIN ! Много слънчогледов постинг, носещ светлината на Слънцето!

цитирай
2. yuliya2006 - Поздрави, ДЖУЛ, за теб и DEMIDIIN ! ...
02.08.2010 22:09
ckarlet написа:
Поздрави, ДЖУЛ, за теб и DEMIDIIN ! Много слънчогледов постинг, носещ светлината на Слънцето!




Скарлет, казват мъдреците че слънчогледите са дар от слънцето, те са заредени от него с енергия
И аз им вярвам и все не мога да им се наситя
А картината на ВАН ГОГ "СЛЪНЧОГЛЕДИ" е магия и виждаш маранята над тях и са като живи .Те имат дух и дано повече хора отворят сетивата си за истинското, ценното...
Ако бях художник, щях да нарисувам поредица за тях, нивя безкрайни от слънца...

с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ


ПРЕКРАСНА УТРИН»
1 258 0 3



Събудих се, прекрасна утрин

и слънчев лъч лицето ми огря.

Прозореца отворих а вън славей,

песен за любов, възторжен ми запя.








Събудих се, прекрасна утрин

а въздуха ухае на бор, треви.

Погледнах вън, поляна с цветя,

роса по нея, като перли - блясък.







Събудих се, прекрасна утрин

и боса тръгнах в тази красота.

Тихо бе, всички още спяха

а аз танцувах, ангел в бяло.




15.08.2008

ДЖУЛИЯ БЕЛ


цитирай
3. panazea - Красиви са слънчогледите!
02.08.2010 22:11
Поздрав , Слънчице!
цитирай
4. miaa - Невероятен екип сте Джул с Demid...
02.08.2010 22:19
Невероятен екип сте Джул с Demidin!
Слънчогледите са ми любимите цветя, с предизикателната си усмивка към слънцето:)
Стихът ти е прекрасен!Благодаря ти!
цитирай
5. yuliya2006 - Поздрав, Слънчице!ПАНИ, ТЕ ...
02.08.2010 22:21
panazea написа:
Поздрав , Слънчице!



ПАНИ, ТЕ ИМАТ НЕОБИКНОВЕННА ХАРИЗМА...ГЛЕДАШ ГИ И СЯКАШ ПРЕЧИСТВАТ...И ТЕ ИЗВИСЯВАТ...
ОГРОМНА ОГНЕНА СТРАСТ КАТО СЛЪНЦЕТО, БЕЗ КОЕТО НЕ МОЖЕМ, КОЕТО НИ ЗАРЕЖДА И ТОПЛИ И БЛАГОДАРЯ!
СТРАННО Е ЧЕ ОБОЖАВАМ ОГНЕНИТЕ СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ И БЕЛИТЕ МАРГАРИТКИ - БОГОРОДИЧКИТЕ
НЕВЕРОЯТНА Е ГЛЕДКАТА НА ТЕЗИ МЪНИЧКИ И ПРЕКРАСНИ И СЕМПЛИ ЦВЕТЯ СРЕД ЗЕЛЕНА ТРЕВА
ТЕ В МОИТЕ СТИХЧЕТА ВСЕ СЛЪНЧОГЛЕДИ, МАРГАРИТКИ И МИРИС НА БОР...И СЛАВЕЙЧЕТА В ХОР ПРИПЯВАТ...

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ


ОБИЧАМ ТЕ ГОРА, ТИ МОЯ»
1 436 0 4



Обичам те гора ,ти моя
и в дъжд окъпана и свежа.
И слънце сгряла те-прекрасна,
на бор ухаеща,всевисшна.

Обичам те гора,ти моя
и в сняг от белота покрита.
И чистота,приказно красива
и гледам те,нямам по-любима.

Обичам те,гора ти моя
и пролетения първи лъч.
През клоните до мен достигнал
и в детски свят ме върнал.

Обичам те,гора ти моя
и в летен ден и в мараня.
Под сянката на тихо да заспя,
упоена и толкова щастлива.

Обичам те ,гора ти моя
и в есента златиста.
Да преливаш в мъдростта ,
от благородсвото ти взела.

ДЖУЛИЯ БЕЛ


цитирай
6. yuliya2006 - Невероятен екип сте Джул с Demid...
02.08.2010 22:27
miaa написа:
Невероятен екип сте Джул с Demidin!
Слънчогледите са ми любимите цветя, с предизикателната си усмивка към слънцето:)
Стихът ти е прекрасен!Благодаря ти!



МИА, ТОЗИ СТИХ Е ВКЛЮЧЕН В АНТОЛОГИЯТА"ВИРТУАЛНИ СТРОФИ"

А ДЕМИ Е ПРОСТО НЕВЕРОЯТЕН...

ПОМНЯ ОНЗИ НОЕМВРИЙСКИ ДЕН НА 2008, В КОЙТО БЛОГЪРА СТИХ МИ ПИСА ДА ВИДЯ ЕДИН КЛИП

ОТИДОХ В МУЗИКАЛНИЯ БЛОГ И КАКВО ДА ВИДЯ ДВА КЛИПА С ИМЕТО ДЖУЛИЯ БЕЛ..НЕ ЗНАЕХ КОЙ Е ТОЙ...АВТОРА НА КЛИПА..НИЩО НЕ ЗНАЕХ.. И ПРОСТО ЗАНЕМЯХ

ТАКА СЕ ОТКРИХМЕ И ПРОСТО В ПЪЛЕН СИНХРОН СЕ РАЖДАХА ОЩЕ КЛИПОВЕ...

НЕ ЗНАЯ КАК ДА МУ БЛАГОДАРЯ, ПРОСТО НЕ ЗНАЯ!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ


ФЛИРТ»
2 289 1 2



Ей, луна аз те каня на танц,
морска вълна съм, ти ела.
Осветиме с лъчи, затанцувай,
вихрен валс а после танго.

Ей, слънце аз те каня на танц,
утрен е аз тихо море съм.
Погали ме с лъчи - -злато
и ще танцуваме заедно с теб.

Ей, небе аз те каня на танц,
ти навъсено, с облаци черни.
Аз съм днес ураганно море,
фламенко ще танцуваме с теб.

ЕЙ, дъжд аз те каня на танц,
ти си проливен, пронизващ.
Слей се с мен, аз съм море,
заедно две в едно да бъдем.

02.02.08
ДЖУЛИЯ БЕЛ

цитирай
7. анонимен - Джули,
03.08.2010 08:05
Чудесно! Изпипана работа. Най-висока оценка и за твоите стихове и за филма на Демидин!
цитирай
8. yuliya2006 - Чудесно! Изпипана работа. Най-...
03.08.2010 08:08
kushel написа:
Чудесно! Изпипана работа. Най-висока оценка и за твоите стихове и за филма на Демидин!



БЛАГОДАРЯ КУШ! СТРАННО МОИ ПРИЯТЕЛИ ПРИЕМАТ ТОЗИ СТИХ САМО В КЛИПА НА ДЕМИ

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
9. inel379 - Слънчогледи, слънчогледи!:)
03.08.2010 08:53
Земни слънчеви деца усмихнати!
Послание космическо ни носят!:)
цитирай
10. yuliya2006 - Земни слънчеви деца усмихнати!...
03.08.2010 09:55
inel379 написа:
Земни слънчеви деца усмихнати!
Послание космическо ни носят!:)



Слънчице ,благодаря ти!
Така е... частици от слънцето са те ...усмихнати деца!


цитирай
11. queerfish - Слънчеви поздрави и на двама ви! :)
03.08.2010 10:26
Слънчеви поздрави и на двама ви! :)
цитирай
12. yuliya2006 - Слънчеви поздрави и на двама ви! ...
03.08.2010 10:40
queerfish написа:
Слънчеви поздрави и на двама ви! :)


БЛАГОДАРЯ ТИ ОБИЧНА! ПРОСТО СРОДЕН БРАТ И СЕ НАДУШВАМЕ... КАКТО КАЗА ЛЮСИ ПРЕД ТЕЛЕВИЗИЯ 7

С ОБЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
13. mileidi46 - :))))))
03.08.2010 16:30
Slun4evi usmivki za teb...:))
Straxotni sa..ivsi4ko...i slun4ogledite,i stixa i klipa!!
pozdravi!!
цитирай
14. bogomil - Интересна тема
03.08.2010 16:52
Уважаема Джулия,
Що се отнася до поетичните достойнства на това стихотворение няма да коментирам нищо, защото отдавно наблюдавам поетичните ти изяви и съм се убедил в способностите ти да пишеш лирични дълбоко чуствени стихотворения. Бях останал с впечатление, че твоето амплоа е интимната лирика, но от време на време се убеждавам, че съм на погрешно мнение. Приятно впечатление прави възхвалата на земните чудеса. Би могла да възпяваш много природни чудеса. А и тематаиката на блога ти е такава да опазим Природата, нейните чудеса! Поздравявам те с една песен за Слънчогледите. Не мога да измисля по красиви думи за да те поздравя, освен с тази песен! Давай напред поетесо! Радвай се на почитателите си и ако ми позволиш бих отправил следната приятелска добронамерена препоръка, мисля че би могла да предлагаш стихове и песни за Природата и нейните чудесни творения и величие, стихове за Родопите и за България, които ти така обичаш! Знам това! Щастие, успехи под Слънцето и хилядите негови земни претворения в малки чудни слънца -слънчогледите, които те зареждат със завидна творческа енергия. Тази година дъждовете родиха с помощта на Слънцето много красиви поля със слънчогледови слънца! Като ходя на ранчото си им се наслаждавам и се сещам за твоето стихотверение Нека това ти носи удовлетворение от творчеството и битието под истинското животворно Слънце! Къде може да се намери издадената стихосбирка. Има ли я на книжен носител.!?

http://tekstove.info/browse.php?id=11137

www.bogomil blog.bg
цитирай
15. yuliya2006 - Slun4evi usmivki za teb. . . :)) ...
03.08.2010 22:14
mileidi46 написа:
Slun4evi usmivki za teb...:))
Straxotni sa..ivsi4ko...i slun4ogledite,i stixa i klipa!!
pozdravi!!



---------------------------------------------
БЛАГОДАРЯ ТИ СЛЪНЧИЦЕ!


ФЛИРТ


Тази сутрин танцувах със зората,
тя с лъчи във валс ме понесе.
В бяла роба, летях под дъгата,
валс приказен по зелена трева.



После слънцето ярко огря ме,
всичко в мен забушува - вулкан.
Аржентинско танго, сласт,
очите - огън, телата се сляха.



А вечерта сред звездно небе,
с луната танцувах аз степ.
Блясък, лукс от звезди
а ние с нея с кастанети ехтим.

04.04.2008
ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
16. yuliya2006 - Уважаема Джулия, Що се отнася до ...
03.08.2010 22:22
[quote=bogomil]Уважаема Джулия,
Що се отнася до поетичните достойнства на това стихотворение няма да коментирам нищо, защото отдавно наблюдавам поетичните ти изяви и съм се убедил в способностите ти да пишеш лирични дълбоко чуствени стихотворения. Бях останал с впечатление, че твоето амплоа е интимната лирика, но от време на време се убеждавам, че съм на погрешно мнение.


БЛАГОДАРЯ ТИ ПРИЯТЕЛЮ! ПРАТИ МИ АДРЕС КЪДЕ ДА ТИ ИЗПРАТЯ "ВИРТУАЛНИ СТРОФИ" КАТО ПОДАРЪК

ПОДГОТВЯМ ТЕЗИ ДНИ С ЕДНО ИЗДАТЕЛСТВО СТИХОСБИРКА С МОИ ИЗБРАНИ НАД СТО СТИХА!
В СПИСЪКА СИ, КОГАТО ИЗЛЕЗЕ ДА Я ПОЛУЧИШ КАТО ПОДАРЪК...


Един летен ден, аз вървя,
край мен море, вълни.
Топлина навсякъде струй,
душата пее лято, лято.

Един летен ден, аз вървя,
край мен, нивя безкрай.
И вятър леко ги поклаща
а те отвръщат жита,жита.

Един летен ден, аз вървя,
край мен гора, ягоди бера.
А после на сянка спряла,
сърцето пее мечта, мечта.

Един летен ден, аз вървя,
над мен звезди, луна.
Прохладна късна вечер,
душата пее още, още, още

ДЖУЛИЯ БЕЛ

цитирай
17. bogomil - Благодаря ти yuliya2006 !
04.08.2010 07:02
Мила Джулия!
Благодаря ти за предложението за новата стихосбирка. Радвам се, че издаваш и собствена. Ще ти бъда благодарен, ако ми изпратиш един екземпляр, на какъв адрес трябва да пратя парите като цена на стихосбирката. Творчеството създава удоволствие и смисъл на живота. Виждам , че трепетът на едно листенце, усмивката на едно детенце, благоуханието на едно цветенце, нещо дребно незабелязано от други те вдъхновява.
Продължавай със същата упоритост! По този случай те поздравявам с едно мое стихотворение писано преди много години! Моят адрес е ; София, кв.Изток, Ул. Лъчезар Станчев, 13, Държавна Агенция за насърчаване на малки и средни предприятия, Богомил Великов Колев.

ЗОВ

Да бях поет роден,
написал бих от порив вдъхновен
най-възторжената ода
за светинята Любов,
за да сгрява тя народа,
под небесния покров....

Ако бях художник надарен,
нарисувал бих с мечтата озарен
картина най-стериоскопична
на 20-21-ия космичен век,
как Вселената след битката епична
ще прославя земния човек....

Гениален композитор ако бях,
без страх от божия небесен смях
възпял бих в най-могъщата симфония
Природата и нейното величие,
мощта и устрема на Разума в хармония,
Материята от Духа в отличие...

Ако бях добър ковач на Разум,
от целия човешки Разум,
изковал бих най-острата стрела,
с коята наведнъж ще унищожат милионите
на войната и порока грозните чела,
за да възтържествуват на века законите....

За всеобщо голямо съжаление
на бъдното и мое поколение,
аз не съм всевластен чародеец,
и кат амбициозен самодеец,
не бих могъл дори с балсам
да излекувам всеки, който сам
Светът решил е да въздигне
от мъката му сила щом изригне...
Аз съм най-обикновен човек
от този атомен-космичен век,
и без да съм велик деец,
нито мързелив светец
кат частица от трудовия-смел народ
живея с ритъма на вечния възход.
Просто призовавам с мойто слово
Борете се за всичко ново!

Богомил Великов Колев


с уважение и най-добри пожелания

www.bogomil.blog
цитирай
18. yuliya2006 - Мила Джулия! Благодаря ти за п...
04.08.2010 07:10
[quote=bogomil]Мила Джулия!
Благодаря ти за предложението за новата стихосбирка. Радвам се, че издаваш и собствена. Ще ти бъда благодарен, ако ми изпратиш един екземпляр, на какъв адрес трябва да пратя парите като цена на стихосбирката. Творчеството създава удоволствие и смисъл от живота. Виждам , че трепетът на едно листенце, усмивката на едно детенце, благоуханието на едно цветенце, нещо дребно незабелязано от други те вдъхновява.
Продължавай със същата упоритост! По този случай те поздравявам с едно мое стихотворение писано преди много години! Моят адрес е ; София, кв.Изток, Ул. Лъчезар Станчев, 13, Държавна Агенция за насърчаване на малки и средни предприятия, Богомил Великов Колев.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

ПРИЯТЕЛЮ, КАЗАХ ПОДАРЪК..ЯСНО! ТЕЗИ ДНИ ТИ Я ПРАЩАМ..ЧАКАЙ

С ОБИЧ ДЖУЛ
цитирай
19. bogomil - Още по темата " Слънчогледи"
05.08.2010 19:05
Мила Джулия,
Изпращам ти един пасаж от някои чествания свързани със слънчоигледа на християнския празник Пеображение-6-ти август, който подкрепя твоято идея в стихотворението за " Слънчогледите" с официални християнски обреди.

"Съгласно източници и поверието в Западна и Северна България и по северните старопланински склонове на Преображение се изпълняват обредни действия с лечебна цел, основна роля в които се възлага на слънцето и слънчогледа. В Ловешко и Плевенско рано преди изгрев слънце откъсват слънчогледовата пита, и цвета на слънчогледа. После пробиват дупка в средата на питата и преливат през нея три пъти вода, с която се мият или пият онези, за които се смята, че са урочасани. В Берковско през нощта срещу Преображение човек, който прави магия за любов, трябва да обиколи гол три пъти стрък слънчоглед, изричайки следните думи като заклинание: ”Каквото се е преобърнала гората на Преображение, земята, небето, слънцето по слънчогледа, лятото на зима, така да се преобърне (тук се споменава името на омагьосвания) към (името на този, който прави магията) и както не може без слънце, така и той да не може без мене!” После мълчешком и без да се обръща назад, човекът се облича и отива в къщи да си легне. Преди изгрев слънце той откъсва слънчогледовата пита и през дупка в средата й прелива вода, която е загребана от реката със зелена паница, като изрича същото заклинание. Тази вода тайно слагат във водата или в храната на любимия човек".


с поздрав, уважение и най-добри пожелания

www.bogomil.blog.bg
цитирай
20. yuliya2006 - Мила Джулия, Изпращам ти един пасаж ...
05.08.2010 23:17
bogomil написа:
Мила Джулия,
Изпращам ти един пасаж от някои чествания свързани със слънчоигледа на християнския празник Пеображение-6-ти август, който подкрепя твоято идея в стихотворението за " Слънчогледите" с официални християнски обреди.

"Съгласно източници и поверието в Западна и Северна България и по северните старопланински склонове на Преображение се изпълняват обредни действия с лечебна цел, основна роля в които се възлага на слънцето и слънчогледа. В Ловешко и Плевенско рано преди изгрев слънце откъсват слънчогледовата пита, и цвета на слънчогледа. После пробиват дупка в средата на питата и преливат през нея три пъти вода, с която се мият или пият онези, за които се смята, че са урочасани. В Берковско през нощта срещу Преображение човек, който прави магия за любов, трябва да обиколи гол три пъти стрък слънчоглед, изричайки следните думи като заклинание: ”Каквото се е преобърнала гората на Преображение, земята, небето, слънцето по слънчогледа, лятото на зима, така да се преобърне (тук се споменава името на омагьосвания) към (името на този, който прави магията) и както не може без слънце, така и той да не може без мене!” После мълчешком и без да се обръща назад, човекът се облича и отива в къщи да си легне. Преди изгрев слънце той откъсва слънчогледовата пита и през дупка в средата й прелива вода, която е загребана от реката със зелена паница, като изрича същото заклинание. Тази вода тайно слагат във водата или в храната на любимия човек".


с поздрав, уважение и най-добри пожелания

www.bogomil.blog.bg



БЛАГОДАРЯ ТИ СКЪПИ ПРИЯТЕЛЮ! КОЛКО НЕЩА НАУЧИХ ОТ ТЕБ..КОЛКО..

КНИГАТА "ВИРТУАЛНИ СТРОФИ"ПЪТУВА КЪМ ТЕБ...ИЗПРАТИХ Я

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
21. diati - поздрави за "На България с любов"
06.08.2010 20:45
имаме нужда от такава антология
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yuliya2006
Категория: Поезия
Прочетен: 7364391
Постинги: 1506
Коментари: 12079
Гласове: 61495
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031