Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2013 17:43 - Невалиден адрес на клип! Заглавие: защо НЕ МЕ ДОПУСКАТЕ ДА ПОМЕСТВАМ ДОРИ КЛИПОВЕТЕ СИ?!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 3174 Коментари: 9 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


И В БЛОГА МИ ЗА ПРОЗА НЕ СТАВА...?!
Това е линка на поста там дето го прие без клипа,но вече доста време си стои на НУЛИ - представяте ли си, никой не е влизал защо не  и с часове там?
Ясно е ,че сайта и блоговете на такива, като мене са МАНИПУЛИРАНИ! ЯСНО ЗАЩО! Пак съм засегнала егото и самочувствието на някоя мъжка или женска особа-надарена ,но с какво ли?

http://jupel.blog.bg/izkustvo/2013/08/01/bolka-sheta-u-doma.1135575

Пак същият проблем,като на някои си....знаем ги кои са тук им скефне ,че трябва да ми спрат музата за мои  НОВИ стихове и клипове - вземат та ми спрат достъпа до блога ми, а после като си влезна с триста зора,не ми дават пък да пускам клипа. Ето какво излиза-

Невалиден адрес на клип!
Заглавие:


В бъдеще време пак ще пусна клипа ,но пак трябва да редактирам,защо?! Не изсъхнаха ли тези ръчички дето се ровят така в чуждите блогове?! Навярно и в чуждите портфейли!

Ето стихът ми  и снимката ,заедно с линка на клипа ми-нови са. Изгледайте клипа и ще видите това онова и може би ще се сетите защо не ми дават да пусна клипа-Писна ми вече от хора,които искат да е все по тяхната и то в чуждите блогове!!!!!!

БОЛКА ШЕТА У ДОМА

image

За теб,приятелю, ще пиша
щом искаш радост и купон,
но вън днес не пече,а киша
и тегота е в моя дом!
Песимизмът бил настроение,
а оптимизмът нещо друго,
но цялото това падение
на тоз народ,като по чудо
все още има го,нима
това съдба е и карма?
Но нека славейче да пее,
слънце да пече,да грее
души изстинали,сами,
човек човека днес мами,
завижда,знаеш го добре,
търси кусури,роптае,
оплюва ближния,реве
пари че нямал и нозе
да прекоси света на длъж,
било жена или пък мъж.
Егоизмът ги мори
моите братя и сестри!
Искаш радост,веселба,
може би и сватба
днес на твойта дъщеря,
но кахър не ще бера
аз за чуждите деца
и за хора със лица
тъй различни и двулични
и объркани,безлични!
Болка шета у дома,
майка съм,но съм сама!
Дума мамо не съм чула
от години да продума
мозъкът и тъй промит,
вярата,духът убит,
но живея със надежда...
времето ще го покаже
и душманите накаже.

https://www.youtube.com/watch?v=5vn96K6Q--M

Специално този мой нов стих и клип ще го пусна в масов тираж в интернета по сайтове  и форуми,блогове с обяснения към съдържанието му.



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anin - За невалидния адрес на клипа имам предположение
01.08.2013 18:58
Няколко пъти и аз не можех да кача видео в блога си, но забелязах че под тях в самия Ютуб пише клипа е частен. Пробвах с др. на които пишеше обществен, тях ги качва без проблем. Пробвай.
А че броячите не са наред всички го разбрахме, вероятно хакерски атаки има срещу самия Блог.бг.
цитирай
2. aip55 - А, нещо става нередно
01.08.2013 20:41
- и при мене е не в ред. Толкова ли няма специалисти за да оправят повредата? Много е дразнещо....
цитирай
3. sekirata - Под моите клипове в ютуб никъде го не пише, а и къде е вторият ти коментар, който одобрих тук?!Да чакам, така ли?!
02.08.2013 09:34
ТОВА ПИШЕ там в ютуб -НЕ Е ТОВА ПРИЧИНАТА.Знаеш ли колко дълго чакам за отваряне на страница? Аз мисля че този блог беге стана МНОГО ПОЛИТИЧЕСКИ И ТЕ ПОЛИТИЦИТЕ И ПЛАТЕНИТЕ ИМ ЖУРНАЛИСТИ ГО БЪГВАТ!!!! Тази категория Политика ,вече не екатегория, сайта ,блога стана ПОЛИТИЧЕСКИ!


sekirata Bolka sheta u doma
anahrtr anahrtr·293 видеоклипа
94
23 показвания
Харесва ми 0 Не ми харесва 0

Публикувано в 01.08.2013

Bolka sheta u doma poezia A.H.Trifonova sekirata

Понастоящем няма достъп до коментарите.
цитирай
4. sekirata - ОПИТАХ С ВСЯКАКВИ ВИДОВЕ КЛИПОВЕ НЕ САМО МОИ,ЧАСТНИ
02.08.2013 09:58
МОЯТ ПРОФИЛ НЕ ПРИЕМА НИКАКВИ КЛИПОВЕ ДА ПОСТВАМ, ЯВНО МОИТЕ КЛИПОВЕ НОВИ С НОВИ МОИ СТИХОВЕ ПЪК ВЕЧЕ ИСТАРИТЕ МИ ПРЕЧАТ НА НЯКОЙ,КОЙТО СИ ПЛАЩА НА ХАКЕРИ.ТОВА НЕ Е САМО С МЕН ВИЖДАМ ,ЧЕ И НА ДРУГИ ПОТРЕБИТЕЛИ СЕ ПРАВИ ТОЗИ НОМЕР И ЯВНО НИКОЙ НЕ МОЖЕ ДА ГИ СПРЕ, ЗА МЕНЕ ТОВА СА ЛУДИ ХОРА,дали чалгари, дали политици, дали журналисти или просто МНОГО БОЛНИ И НЕКАДЪРНИ ,ЗЛОБНИ ДУШИЦИ!
цитирай
5. anin - Здрасти!
02.08.2013 10:08
Пример давам, влез в Ютуб тук видео с Енрикето:

http://www.youtube.com/watch?v=Ccym56KY_sE

Под клипа трябва да има ако ти е на бг език:
Информация Споделяне Добавяне към

Кликни на Добавяне към и ще ти покаже дали е частен или обществен.

Аз когато искам да покажа някой такъв клип го давам като линк и си е пак добре :)
Ето: http://anin.blog.bg/tq-i-toi/2013/07/28/maitapche.1134243
цитирай
6. sekirata - ЕЙ.....!ТОВА Е ...В ЮТУБЕ
02.08.2013 21:01

Тази функция не е налице в момента. Моля, опитайте отново по-късно.
Понастоящем няма достъп до коментарите.
цитирай
7. sekirata - в друг браузер ми се показа ,но е обществен,защо пак не може да се качив блога ми?
02.08.2013 21:07
Любими (0) Обществен
За гледане по-късно (5) Частен Преди 2 години

Обществен
Създаване на плейлист

Всички коментари (0)

anahrtr
Оставете коментар.
0:32 За гледане по-късно
Bow Wow and Tyra Banks Kiss
от Yung Shaq
667 705 показвания
1:15 За гледане по-късно
Summer Fun - Cable Wakeboard Wakeskate - HD
от LadislausRex
359 844 показвания
11:45 За гледане по-късно
YOU'RE HANDSOME!
от SHAYTARDS
54 735 показвания
10:57 За гледане по-късно
DONT TELL MY WIFE!!! (7.31.13 - Day 1553)
от CTFxC
77 152 показвания
0:31 За гледане по-късно
Riley Cooper's RACIAL Slur At Kenny Chesney Concert
от TrendingSportsNews
цитирай
8. anin - Здравей, Адашке!
07.08.2013 21:24
Пробва ли да се регистрираш и тогава да качваш клипове, сигурно ще стане...
цитирай
9. sekirata - Ами как мислиш ,че ги качвам
11.08.2013 00:52
...не регестрирана?!
цитирай
10. anin - Да бе, верно, че имаш твои клипове!
11.08.2013 07:30
Ами, значи трябна винаги логната :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5292665
Постинги: 6077
Коментари: 3244
Гласове: 28739
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930