Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2009 08:05 - Разпети петък ще е неработен ден
Автор: avangardi Категория: Политика   
Прочетен: 1125 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 31.10.2009 08:06


image Тъй рече премиерът
Крилати фрази от репертоара на премиера Бойко Борисов избра "Стандарт" за своите читатели.
От клетвата му в Народното събрание до 100-ния ден той е коментирал какво ли не в характерния си стил. По думите му всеки може да проследи това, което се е случвало през трите месеца и десет дни на новото правителство. Сериозен, гневен, забавен, откровен, радостен, понякога арогантен, Борисов говори като себе си. И като повечето от нас.
image
Бойко Борисов, премиер
 
  •  София е нашето дете. Затова всички приоритети, за които e чакала пари от държавата, сега ще й бъдат дадени.
  •  Сгафят ли, аут! (за новоизбраните министри).
  •  Не искам да се чувствам като слон в стъкларски магазин (за банковата система).
  •  Досиетата и агентурата са опасни, когато са тайни, както бяха при СДС, защото тогава действаха зависимости, а Божидар Димитров сега ще отиде някой да го изнудва ли - това е просто смешно?
  •  Стига номерца, ще върна мандата!
  •  Ако имат претенции, че с 10-15-20 депутати могат да управляват страната, да заповядат.
  •  Имаме нужда от млади и неопетнени хора с нестандартен ум. Трайчо, вземай половината младежи и направо ги назначавай в бордовете.
  •  Забранил съм думите "замразяване" и "спиране" в кабинета.
  •  Путин каза - знам, че имате черен колан по карате, аз пък имам по джудо. И така искал да водим разговорите - детайл по детайл.
  •  Трябва да има ден на геноцида срещу българите.
  •  Разпети петък ще е неработен ден. 360 дни в годината работим, нека в този ден да не се работи. Големият началник трябва да знае, че съм му верен и само верен.
  •  Аз вдигам пенсиите, не Сергей.
  •  Би трябвало да се засрами от кражбите по време на управлението си, а не да се оплаква в Брюксел (за Станишев).
  •  Трябва веднага да се удари корупцията при тези катаджии, които не само ни срамят, но и се пазарят и изнудват хората.
  •  Трябва да е ясно по коя тема, кой министър отговаря. Както изречението има подлог, сказуемо и допълнение, така и всеки проблем трябва да си има главен отговорник и изпълнители.
  •  Да ме питате, къде спя, аз имам на кой да се отчитам за това - само на Цветелина. И има кой да ми държи сметка, по-строго от вас.
  •  Доколкото знам, за лов на вещици трябва да има един ловец и вещици. От майка си знам, че вещиците са лоши - крадат, мамят, пият кръвчица. Станишев сам даде определение на кабинета си. И тези, вещиците от горите, със заменките, тези със златните ксерокси, ще бъдат унищожавани. Ето тук една вещичка, мъжка вещица - Иво Николов, със заплата от 13 066 лв. А ловецът е тук, за да им спре лапканията.
  •  Забраних на вътрешния министър да използва думата ЩЕ в интервюта. Вбесих се сабахлем! Когато арестуваш коли на наркодилъри, тогава ги показваш.
  •  Личните ми отношения с президента Първанов са лоши, но това няма никакво значение за работата на институциите.
  •  Взаимното доверие и директната връзка, изградена между мен и премиера на Русия, събуждат човешка завист, което за мен е разбираемо (за Първанов).
  •  Двата еърбъса са с по 140 места. Целият парламент да се качи, пак ще останат свободни места.
  •  Самолетите стават само за да правят един път годишно по едно кръгче над София с журналисти.
  •  Балансът на бюджет 2010 г. ще го намеря аз накрая.
  •  Станишев и тройната коалиция са изгребали всички пари в държавата.
  •  Дали ще е висока цената на алкохола, зависи от гледната точка. А дали е висока цената, когато тези, които пият, излязат на пътя и убиват хора?
  •  За мен един кмет няма цвят. Познавате ме. Който е спечелил, работи с държавата.
  •  И Станишев, вместо да си завре главата от срам, не млъква. Аз съм се нагърбил и ще оправя държавата. Само да млъкнат, да не ме дразнят.
  •  Изложението неслучайно се нарича Пловдивски панаир, неслучайно, а защото си е от Пловдив.
  •  Ще дойда да ви открия фабриката, ако обещаете пред всички хора тук, че децата ще се облекат безплатно при вас.
  •  Който посегне на полицай, двойно ще му се върне.
  •  Искат ли ви комисиона, елате при мен.
  •  Тези, които пипнат полицай, ще съжаляват жестоко.
  •  Да реват, колкото си искат, не са намерили църква да се кръстят. Ще го гоня до дупка, а не да ми взимат пари под път и над път. Иначе заставам зад гърба на всеки пострадал полицай.
  •  Някои казват, че "Белене" ще струва 4, други - 8, трети - 10 милиарда. Но това не е плод и зеленчук.
  •  Добрите идеи са, за да се изкарат пари за държавата, а не като предишните управляващи - за собствения джоб.
  •  Непрекъснато си гледах часовника като слаб ученик и тайно се надявах да не стигне времето за неприятната тема за корветите.
  •  Пожелавам ви да имате по-малко клиенти, а тези, които идват, да си тръгват като мен здрави (към докторите във ВМА).
  •  Сега ще трябва да платим 132 млн. лева за ланшния сняг. И никой не може да каже дали фирмите са свършили тази работа. Когато бях нов кмет и заваля сняг, казаха ми, че всичко е наред и 300 снегорина чистят София. Като отидох да видя, те били 30.
  •  Аз бих помогнал веднага на Станишев, ако той излезе и каже: Да, грешен съм, дадох доклада на лицето Х, те бяха некоректни, сега ме изнудват и рекетират.
  •  Превърнали са Министерския съвет в една бира-скара, в едно кафене.
  •   Аз тайно съм се надявал, че не може до такава степен да превърнат службите в пачавра. Това е точно заради лицето Станишев, което направи ДАНС и разтури всичко.
  •  Ще ги помоля всичките да престанат да се правят на артисти, защото ако някой е имал сигнали, е трябвало да ги е занесъл на прокурор. Да ги е занесъл там, където трябва. Или да престанат, или ще спрат да си говорят с мен.
  •  За пръв път закъснях за работа. От 7 до 9 ч сменях двата телевизора ошашавен (докато гледал интервюто на Иван Драшков по bТV).
  •  Невестулката е едно нещо, по-голямо от пор или по-малко, не мога да се сетя (отговор на въпрос за секретната разработка "Невестулка").
  •  Българските политици трябва да притежават всички качества, присъщи на българското овчарско куче - да са верни.
  •  Първо Началникът (Господ), после владиката, пък тогава съм аз.


За Бойко Борисов - само добро или нищо | Вестниците на ...

Бойко Борисов и Путин - прилики Бойко Борисов и Путин - разлики


"Монд": Бойко Борисов, шокиращият българин
 




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: avangardi
Категория: Изкуство
Прочетен: 8305881
Постинги: 1978
Коментари: 10400
Гласове: 95675
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031