Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.11.2012 07:38 - Срещат се президентите на Франция, САЩ и България.
Автор: avangardi Категория: Политика   
Прочетен: 4825 Коментари: 8 Гласове:
36

Последна промяна: 30.11.2012 08:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Срещат се президентите на Франция, САЩ и България.


image


Саркози:
- При нас заплатата е 4 000 евро, като се извадят данъците, се получават 3 500. За живеене са нужни 2 000. Къде отиват другите 1 500 - не ни интересува!
Обама:
- При нас заплатата е 6 000 долара, като се извадят данъците, се получават 5 500. За живеене трябват 2 000. Къде отиват другите 3 500, нас не ни интересува.
Плевнелиев:
- При нас заплатата е 500 лева, като се извадят данъците, се получават 300. За живеене трябват 1 000. Откъде взимат другите 700 - нас не ни интересува!

"Блумбърг": Меркел е права да дава България за пример на богатите image





Тагове:   политика,   виц,   живот,   вицове,


Гласувай:
36



1. neprosvet - Просто сме си жилави и не се даваме лесно!:)))
30.11.2012 12:56
Хубав ден, Илче!
цитирай
2. avangardi - Просто сме си жилави и не се даваме лесно!:)))
30.11.2012 13:12
neprosvet написа:
Хубав ден, Илче!

В потвърждение на твоето твърдение, мила!:)))))))))))))))
------------------
ПИСМО ОТ БЪДЕЩЕТО



Америка 26.05.2027г.



Здравей, Миче!

Честит празник! Честит ти седемдесети рожден ден и пенсиониране!Желая ти още дълги години живот, за да ползваш пенсията си, ама не само, за да плащаш парното! Дано ти стига и за хляб! Между другото, в България все още ли се яде хляб? Малко ти завиждам, защото сме наборки, но аз съм бизнесменка и все още не мисля за пенсия. Много ми липсваш, Мичке! Не сме се виждали от тая злополучна 1996г. Годината на Олимпийските игри в Атланта, на автоголовете и на супичките. Помниш ли как духахме, Мичке, супичките, помниш ли?Какво стана с това момче, той беше една шестица, или бъркам, май беше деветка? Точно тогава почина леля ми от Америка, лека й пръст. И животът ми се преобърна. Каква мъка! Аз бях единствената й наследничка и се наложи да замина с цялото си домочадие за другия край на света. Ако знаеш само каква бъркотия наследих! Верига от магазини, модна къща, фабрика за платове... Но ние сме жилав народ, Мичке, справихме се. Работим от сутрин до вечер с мъжа ми. Наложи се и децата да ни помагат - миличките. За какво учиха за инженери толкова години, ама орисия? Сега и снахите се включиха в семейния бизнес, след като родиха по едно дете. Внуците са много сладки!Видях ги при изписването веднъж. После ми дадоха техни снимки. Стоят на бюрото ми в офиса. Как бързо са пораснали! От работа нямам време да ги видя пак. Та, по случай седемдесетата ми годишнина се събрахме всички в имението ни. И внуците като се залепиха за мен:
- Бабо, разкажи ни нещо за България!

Деца! Разказах им за годините на мрака, дето по-късно с тебе нарекохме години-дискотеки. Помниш ли ма, Миче,как ни спираха тока!? Помниш ли какво правехме, ма! Цялата ни Родина приличаше на една весела дискотека. - От тебе диска - викаше Пешо, - от мене...-помниш ли, ма? Ей, години! После им разказах за годините на сух режим, когато спираха водата. После за годините, когато освен зимнина затваряхме в бурканите и пари. Това беше времето на последните частни банки и пирамиди. Каква история, какво нещо ни е минало през главите и оцеляхме, Мичке!

Внуците ми много обичат филми на ужасите, затова ме слушаха с нескрит интерес.

Миче, не винете управниците! Не са виновни те. И аз едно време мислех, че в Народното събрание партиите дърпат чергата всеки към себе си и затова приличат на орела, рака и щуката. Истината е друга. Имам приятелка в НАСА, която прави филм за мен - Невероятните способности на човека-българин! Тъй като сама си карам въртолета, през деня работя зад щанда, вечер водя счетоводните сметки в собствения си офис. През нощта рисувам модели за новата колекция есен-зима, сутрин съм във фабриката, да видя как вървят нещата... Не мога, Миче, да се доверя на чужди хора, сама разбираш! Та тя ми каза, че съвсем скоро са били разсекретени някакви документи за извънземни. Оказало се, че те правят експеримент на Земята и честта се падала на нас българите, да не се чудиш защо всеки втори българин е екстрасенс. Ние сме били, според техните изчисления, най-издържливия народ. Та това с тока и водата било само една малка част от тяхната програма. Стиснете зъби, Миче, малко остана!Експериментът е към своя край и ако останете живи, те ще ви се явят и тагава ще сте добре. Дори това с пенсиите е било заложено като точка не знам коя си, буква... алинея... нали разбираш? И аз стискам, ама не зиби, а металокерамика. Те искат да започнат производство на някакви летателни апарати от материята, от която е направен българина т.е. непробиваеми, издържащи на екстремални условия, без ток, без вода, на тъмно - сама разбираш...

Народ, който издържа неограничено време без ток, без вода, без пари, какво повече да искаме от този живот? Стискам ви палци да издържите!

Миче, минал е половината ни живот, времето е пред нас. Като се пенсионирам и аз ще падне един живот, че само си викам... викам...

И виж какво, не се прави на луда крава, пиши ми!

Послепис: Ако имаме живи съученици, поздрави ги!

Твоя Стоянка, вече Сузи.
--------------
автор:svetlanal (Светлана Лажова)
http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=39535
-----------------
Поздрави и хубав ден!
цитирай
3. hristo27 - Срещата на тримата президенти ми ...
30.11.2012 15:37
Срещата на тримата президенти ми припомни един много стар виц от соца:

Питали децата - коя държава е с най-висок стандарт на живот. Едното казало САЩ, второто - Швейцария, третото - Кувейт и т.н. Иванчо вдига ръка, та се къса. Учителката го попитала: "Кажи, Иванчо, според теб коя държава е с най-висок стандарт на живота?" А Иванчо отговорил: "България, другарко!" Учителката попитала изненадано: "Как така България, Иванчо?" А той невъзмутимо отговорил: "Българинът взима 100 лв заплата, прави 200 лв влог." "Не може да бъде, Иванчо?", казала учителката. А Иванчо: "Може, крадат да им ... майката, другарко!"
цитирай
4. faktifakti - Реалността
30.11.2012 22:40
на държавната политика , отразена с усмивка. Поздрав.
цитирай
5. mariniki - поне, че още...
01.12.2012 21:16
можем да приемаме нещата с усмивка...
поздрав с усмивка за теб..
цитирай
6. ivesa - Позната картина,тъжна и безперспективна...
02.12.2012 13:45
Поздравления за постинга!
цитирай
7. tomich - Натъжих се, за да се усмихна :)). . . . ...
04.12.2012 18:41
Натъжих се, за да се усмихна :))....ТЕ, извънземните ша ни оправят.
Поздрави!!
цитирай
8. saportok - Вярно. За съжаление и други неща ...
09.12.2012 19:05
Вярно.За съжаление и други неща около нас не ги интересуват нашите управляващи,не само как преживяваме.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: avangardi
Категория: Изкуство
Прочетен: 8304930
Постинги: 1978
Коментари: 10400
Гласове: 95671
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031