Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2007 06:56 - Каква зодия е мъжът ти? - Беше Лъв, но вече е Овен!
Автор: avangardi Категория: Забавление   
Прочетен: 1012 Коментари: 0 Гласове:
2



хумор Отива Зайо Байо в сладкарницата, поръчва си кафе и кифла и отива да си измие ръцете. Когато се връща, вижда, че кафето му е изпито.
- Кой ми изпи кафето? - попитал заекът.
Никакъв отговор.
- Пак питам, кой ми изпи кафето?
Никакъв отговор.
- Веднага да си признае, който ми изпи кафето! Е, кой беше? - изкрещял ядосано заекът.
- Аз - изправил се лъвът.
- А... кифлата защо не изяде?
 
Лъвът свикал събрание в гората за обсъждане на новите порядки, които смятал да въведе.
Първи се изказал заекът и изразил всеобщото недоумение.
После се изказала лисицата и изразила всеобщото опасение.
Последен се изказал лъвът и изразил общото мнение.
 
Зайо Байо спял, когато някой почукал на вратата му.
- Кой е? - попитал сънено заекът.
- Аз съм - отговаря страшен глас отвън.
- А, аз ли съм - рекъл си Зайо и пак заспал.
 
Лъвът издал заповед горските животни да не пият и който пие, ще бъде изяден.
На другия ден царят на животните чува пиянски песни и намира зайчето преполовило една бутилка.
- Зайо, ти си пиян, ще те изям! - изръмжал. - Издадох заповед!
Зайчето:
- Моля те, не ме изяждай, обещавам, че повече няма капка да близна.
На следващия ден лъвът пак чува пиянски песни и пак намира зайчето да преплита крака.
- Е, Зайо, вече ще те ям, няма прошка!
- Моля те, вече няма да пия, за последно беше.
На третия ден се повторило същото: шумни песни и викове. Скочил лъвът и намерил зайчето да лежи в гьола.
- Зайо, вече няма прошка, изяждам те на секундата.
Зайо Байо (с пиянски дебел глас):
- Лъвчо, ти нали издаде заповед горските животни да не пият?
- Точно така!
- Е, ние, рибите, какво общо имаме с тая работа?
 
Лъвът се разхожда из гората. Среща жирафа:
- Ей, дългия! Кой е най-красивият в гората?
- Как кой? Ти, Лъвчо.
След малко среща зебрата:
- Ало, раираната! Кой е най-красивият в гората?
- Ти си, Лъвчо, спор няма!
Продължава нататък и вижда слона:
- Ти там, клепоухия! Я веднага кажи кой е най-красивият в гората?
Слонът го хваща с хобота, мята го в блатото и си продължава по пътя.
Лъвът излиза от калта, отръсква се и мърмори:
- Ей, какво се нервираш, бе... Можеше просто да кажеш "Не знам".
 
Събрали се животните от гората да си разказват тъпи вицове. Дошъл ред и на костенурката. Изправила се тя на средата на полянката, поогледала се и казала бавно:
- Стена.
Всички животни се спогледали учудено. Костенурката се изпъчила и продължила:
- Ха-хааааа, зная и по-тъпи!
 
Царят лъв строява животните:
- Умните наляво, красивите надясно.
Жабата изкрякала:
- Е, аз сега какво? Да се разчекна ли?
 
Мишките отиват при бухала за съвет:
- Кажи ни като най-мъдро животно, какво да направим? Всички ни гонят - котки, сови и всякакви други хищници.
- Станете бодливи като таралежите, никой няма да ви закача - отсякъл бухалът.
- А, как да станем бодливи, о, най-мъдри?
- Абе, я не ме занимавайте с подробности! Аз съм стратег, тактиката си е ваша работа.
 
Разговор между две приятелки:
- Каква зодия е мъжът ти?
- Беше Лъв, но като му сложих рога, стана Овен.
 
За да се разнообразят от скуката в гората, животните се уговорили всеки да разкаже по един виц. Ако дори едно от животните не се разсмеело на разказан виц - щели да изядат разказвача. Първо се изправило зайчето. Всички животни се запревивали от смях на разказаното, само магарето мълчало.
Изяли заека.
Дошъл ред на Вълчо. Той разказал страшно смешен виц и всички се търкулили от смях, но магарето пак мълчало.
Два дни по-късно в присъствието на малкото останали животни магарето започнало да се хили като обезумяло:
- Какво ти стана? - попитал лъвът.
- Ха, ха, ха... Абе, тоя заек вярно можел да разправя вицове...
 
Стои заекът на пънче и пише. Минава покрай него лисицата и го пита:
- Какво пишеш, зайче?
- Дисертация.
- За какво?
- За това, как зайчетата ядат лисици.
- Че къде си виждал такова нещо? - възмутила се лисицата.
- Ела с мен и ще ти покажа...
След известно време заекът пак седи на пънчето и пише. Минава вълкът.
- Какво пишеш, дългоухи?
- Дисертация за това, как зайчетата изяждат вълците.
- Ти да не си откачил?
- Ела с мен и ще ти покажа...
Следваща картина: заекът пише, идва мечката.
- Какво пишеш?
- Дисертация за това, как зайчетата изяждат мечките.
- Къде си видял такова нещо? - ядосала се мечката.
- Ела с мен и ще ти покажа...
Последна картина: пещера, планина от лисичи, вълчи и мечи кости. В средата, огризвайки кокалче, лежи огромен лъв.
Поука: важна е не толкова темата на дисертацията, колкото кой ти е научен ръководител.


Тагове:   каква,   лъв,   зодия,   Мъжът,   Овен,


Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: avangardi
Категория: Изкуство
Прочетен: 8339698
Постинги: 1980
Коментари: 10405
Гласове: 95892
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930