Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.07.2007 10:28 - on- line - Галерия "Творци" на гр.Стара Загора - Теодор Койчинов
Автор: avangardi Категория: Изкуство   
Прочетен: 1092 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 12.07.2007 10:40


ТЕОДОР КОЙЧИНОВ!
image image
Роден на:
26.07.1980 г.
Възраст: 26 г.
Зодия: Лъв
Град: Стара Загора
Образование: Средно специално ТОХ "Райна Княгиня", Стара Загора; Студент 4-ти курс в ДМА "Панчо Владигеров", специалност Поп и Джаз пеене
Семейно положение: неженен
Хоби: шофиране
Теодор от Мюзик Айдъл: Рано е за сватба, хората ме обичат От: Цвете Тюлева (t.tjuleva@dnes.bg
http://www.tialoto.bg/article.php?id=4744 26-годишният Теодор гледа с оптимизъм бъдещето. Снимка: Мюзик Айдъл 
image

Казват, че да си втори е особено тежко – съвсем близо си до успеха и аха да спечелиш, но желаната победа все някакси ти се изплъзва.

За Теодор, който на финала на Мюзик Айдъл бе победен на севлиевската хубавелка Невена, второто място е престижно. Той смята, че за него всичко тепърва започва и шоуто е един много висок трамплин.

Аз силно се надявам това да е истина и въпреки цялата не особено ласкава българска действителност, имам надежда, че талантът му няма да бъде отминат с лека ръка. Той също се надява и вярва, че занапред може и ще бъде победител.

Вижте какво сподели Тео за живота, харакера, интересите и страховете си часове, след като прегърна Невена и я поздрави за победата й. Колкото й да му се искаше да е на нейно място...


Яд ли те е, че не спечели? Ама честно?

Не, честно. Не ме е яд. Аз мисля, че тепърва всичко предстои. Има много примери в историята на подобни шоу формати, когато вторият, третият, четвъртият са много по-известни и успели от победителя.

Аз вярвам, че в България има почва да се развивам и се надявам това да се случи. Така че няма за какво да ме е яд. За мен това е огромен успех.

Значи си доволен от себе си?

Да, много съм доволен. За мен това е било и е единственото нещо, което ме кара да вървя напред – че се представям добре. А ако се представям добре, мога да очаквам това мое добро представяне да прави впечатление и да трупа активи.

Глупаво е да казвам, че не съм се надявал да победя, но мисля, че самият факт, че стигнах до финала, е достоен и... да, доволен съм. И щастлив.


А с какво Невена беше по-добра от теб?

Като изключим факта, че е жена, ха-ха... Невена е блестяща певица, с блестяща техника и това, което тя умее много добре, е да интерпретира с гласа си – тя пее еднакво добре всякакъв стил музика.

Аз лично се възхищавам на умението й да пее народни песни – аз също много харесвам фолклора, но не се чувствам в свои води, когато трябва да пея народни песни. Може би с това е по-добра.

А кой от другите финалисти харесваш, в кого виждаш особен талант?

Много се надявам Краси да успее, тя е страхотна певица. Харесвам и Стефан Лалчев – това момче е само на 17 години и има много време да се развива, а и е достстъчно интелигентен, за да използва адекватно успеха си в Мюзик Айдъл. Тишо също. Той е голям мъжкар, много точен човек.

А ти какво правеше на 17?

Бях ученик и се занимавах с пеене, но чисто аматьорски – с една много приятна група в Стара Загора, мои много близки приятели, с които и досега се чуваме и се надявам в един момент да имаме възможността да се съберем и да посвирим за удоволствие.

Какво би искал да правиш занапред?

Бих се радвал, ако имам възможността да записвам авторски песни, да бъда популярен в медийното пространство, в музикалните медии... Дано да има такъв интерес към мен, какъвто има и сега. Това се надявам да се случи...

А в чисто лчиен план?

Първо искам да съм здрав и всички мои близки да са здрави, за да мога да ги радвам. След финала ми се обади леля ми, която живее в Испания. Беше просълзена и ми каза, че супер много ме обича и адски много се гордее с мене и това много ме радва.

Това със здравето всички го искаме. Кажи за приятелката ти, какво ще правите с нея? Колко време сте заедно и няма ли да се жените?

Четири години сме заедно, но вярвам в принципа, че един мъж трябва да направи тази стъпка, когато има достатъчно стабилна база зад себе си, а аз още нямам такава, за да й осигуря достатъчно добър живот.

А фенките? Спират ли те по улиците?

Да, много хора ме спират, желят ми успех и това много ме радва... ласкае ме. Много ми е приятно. Но фенки чак... не знам. Чета по форумите... момичетата ми пишат „обичаме те“, но те не обичат мен, Теодор, а по-скоро харесват това, което правя. Аз така го разбирам поне.

А спирали ли са те хора, които да те обвинят, че си болезнено амбициран и е дразнещо това, че искаш да успееш на всяка цена?

За щастие, не съм имал такива срещи от трети вид. Хейтъри има винаги и навсякъде, така че не знам какво да отговоря на хора, които не ме харесват по презумция. А колкото до амбицията – смятам, че е важна за всеки, който иска да върви напред.

И все пак, за всички фенки, защото със сигурност имаш такива – какви жени харесва Теодор?

Нямам някакъв особен тип, блондинка или брюнетка...нямам тип, който да посоча и да кажа „ето, това е мойта жена...“. Харесвам жени с чар, с излъчване, интелигентни жени, които имат амбиции и се стремят към нещо, което да постигнат сами.

Кажи нещо и за недостатъците си? Какво искаш да промениш в себе си, нещо, което ти пречи да въриш напред?

Понякога съм непостоянен... Когато не виждам в перспектива нещо хубаво и нямам търпение, обикновено се отказвам и започвам друго. Но пък, когато видя, че има смисъл – се амбицирам и гоня всичко до дупка.

Всеки от журито си имаше фаворит, ти чий любимец беше?

Определено на Дони, ще се радвам ако съм бил фаворит и на Слави, той много ми помогна.

А с какво се промени ти за тези 6 месеца?

Всичко това ми даде много сериозна глътка позитвизъм, че в България се случват хубави неща и че те се случват, както трябва, че когато демонстрираш някакви преимущества, талант, те биват оценени и не остават незабелязани. Това отново ме накара да вярвам.
След 10 години...?
С кариера и семейство...успял човек.

Теодор Койчинов: "Невена пее като машина!"
Avtora.com: Как се чувстваш, след като всичко приключи?

Теодор:
Страхотно. Малко съм изморен, това е от емоцията, която ме изтощи, но е много приятно.

.: Какво ще правиш оттук нататък?

Т:
Ще гледам да бъда много постоянен в работата си занапред. Ще разчитам на хора, които са забелязали до тоя момент нещо, което да ги накара да решат да ми помогнат. Искам да пея все по-добре и по-добре. Както всеки изпълнител искам да имам самостоятелни записи. Да имам клипове, да бъда популярен с качествата си.

.: Какво мислиш за музикалният бизнес в България?

Т:
Освен в поп-фолка, където е сериозно развит, в другата музика не е толкова изразен. Няма пазар!  Когато няма подходящите хора зад качественото, човек си остава просто с него. За България е много често срещано. Тук има изключително способни хора не само за музиката. Просто няма хора, които да застанат зад тях.

.: Има ли изкуство без пари и пари, които да направят изкуство? И може ли да пробиеш, пеейки на български?

Т:
Човек трябва да залага на умерен баланс между двете. Нещата са взаимно свързани. Може би човек първо трябва да заложи на по-комерсиални нотки, за да може да натрупа финансова възможност, за да може да стигне до ниво да си позволи преспокойно да прави изкуство. Колкото до езика на текстовете - мисля, че щом имаме идеята да ставаме нови лица на българската поп и рок музика, би следвало да заложим доста сериозно в един албум на българския език. Българският е доста благозвучен.

image
Теодор Койчинов беше фаворит на звезди като Орлин Горанов и Камелия Снимка: Avtora.com

.: Мислиш ли, че Невена спечели защото е жена?

Т:
Може би някой да си го обясни и така. Невена има едно основно предимство, от което съм приятно впечатлен и се възхищавам от това, че умее да пее български автентичен фолклор. Това е изключителна привилегия.

.: Късмет ли не ти стигна да си пръв?

Т:
Сигурно. Нещо не ми е стигнало, за да не съм първи. Не мисля, че това е проблем. Не мисля, че това е загуба. Мисля, че това е едно много хубаво начало.

.: Кое те ласкае най-много от това, което ти се случи в Music Idol? Признанието за гласа, интереса, почитателките?

Т:
Всичко. Всичко от това, което изброихте, ми се излива в огромни количества върху мен. И аз съм изключително щастлив. Аз не мога да бъда другояче. Късметлия съм.

.: Кой беше твоят фаворит?

Т:
Имах силни симпатии към начина, по който пее Краси. Уважавам силовите певици, също уважавам и техничните, но силовите певици с тоя ряз, който вкарват, много ме пали, много ми харесва. Също Преслава. Доказа го, щом влезе в тройката на Music Idol. И Невена, разбира се. Тя е бетон, пее като машина. Винаги впечатлява. Вярвам в зрителския вот. Въобще не подлагам под съмнение нищо.

.: С някой от журито искаш ли да правиш дует?

Т:
Да. Със Слави, с Данчето, с Глория, с Дони! С всички! Страхотни хора са! Смятам, че журито на Music Idol е изключителен успех в избора, в селекцията. Иначе със Звезди от Ахат бих искал да изпеем нещо, та да сцепим мрака. От чуждите Джордж Майкъл. С него, ако имам възможност, бих изпял нещо. Но със сигурност ще съм голям гипс. Трябва няколко дни преди това да се подготвя психически. 

Music Idol - Теодор - Who Wants To Live Forever - http://www.vbox7.com/play:cd2a67bf
Music Idol - Теодор Койчинов - PESENTA V ORIGINAL E NA DAVID BISBAL - ESTA AUSENCIA - http://www.vbox7.com/play:40ab12ec
Music Idol - Теодор Койчинов - Дилайла - http://www.vbox7.com/play:7a6552da
Music Idol - Теодор Койчинов - http://www.vbox7.com/play:5f93b477
Music Idol - Теодор Койчинов - http://www.vbox7.com/play:34c216b2
http://www.vbox7.com/play:d1ae8a58
http://www.vbox7.com/play:f184b538
Теодор Койчинов - Комбайнеро - Интелигентска - http://www.vbox7.com/play:d1ae8a58
Music Idol 9.04 - Теодор - Остани - http://www.vbox7.com/play:37085bf2

http://avtora.com/news/nowini/teodor_koichinow_newena_pee_kato_mashina

image 09/06/07 19:53
Младият талант от Стара Загора Теодор Койчинов остана втори в приключилото музикално риалити Music Idol. Ден след като станаха ясни финалните резултати Теодор отдели време, за да отговори на няколко въпроса на Avtora.com.




Тагове:   музика,   певец,   online,   Line,   артист,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: avangardi
Категория: Изкуство
Прочетен: 8308242
Постинги: 1978
Коментари: 10400
Гласове: 95681
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031