Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.04.2008 19:23 - За slavei и doka - Малка притча за Любовта...
Автор: avangardi Категория: Изкуство   
Прочетен: 3361 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 07.04.2008 19:39


Малка притча за Любовта...
slavei и doka image

Два ангела-пътници се установили за нощувка в дома на богато семейство. Семейството било негостоприемно и не искало да остави ангелите да му гостуват. Вместо това ангелите били сложени да нощуват в хладното мазе. Когато те растилали постелята, стария ангел видял драскотина в стената и я залечил. Когато младия ангел видял това, той попитал, защо...

Старият отговорил:
- Нещата не са такива, каквито ти изглеждат.

На следващата нощ те отишли да нощуват в дома на много бедно, но гостоприемно семейство. Съпрузите разделили с ангелите малкото храна, която имали, и казали, че ангелите ще спят с тях, в техните постели, където могат хубаво да се наспят. На утрото след пробуждане ангелите намерили хазяина и неговата жена да плачат. Тяхната единствена крава, чието мляко било единствения доход на семейството, лежала мъртва в сеното.

Младият ангел попитал стария:
- Как можа това да се случи? Първия мъж имал всичко, а ти му помогна. Другото семейство имаше много малко, но беше готово да го подели всичкото, а ти позволи това, че у тях умря единствената крава. Защо?
- Нещата не са такива, каквито ти изглеждат, отговорил стария ангел. Когато ние бяхме в мазето, аз разбрах, че в цепнатината на стената е скрито злато. Неговият стопанин беше груб и не искаше да направи добро, аз отремонтирах стената, за да неможе съкровището да бъде намерено.
Когато на следващата нощ ние спахме в постелите на хазяина, дойде ангела но смъртта за неговата жена, и аз му дадох тяхната крава...
...Нещата не са винаги такива, каквито изглеждат...

image


Тагове:   малка,


Гласувай:
0



1. avangardi - Бог, пресветата Дева
07.04.2008 19:36
и ангелите да бдят над вас, мили приятелки!
цитирай
2. slavei - Иле, смело мога да кажа...
07.04.2008 19:59
Божията любов изпълва сърцето ти...Наистина!
Непрекъснато радваш някого, а това без Любов, не се получава!
Невероятна си!:)))
Благодаря за поста, който си посветила на мен и Дани!
Трогната съм - малко е да се каже...Развълнувана съм...Не знам какво друго да напиша, освен...
Божиите изобилни благословения да се изсипват щедро върху теб и целия ти дом!
Топло те прегръщам!:)))***
цитирай
3. doka - Мила Илка... :)))
07.04.2008 20:26
И аз искам да ти благодаря...за поста,който
си посветила на мен и Пепи-slavei !!!
И се присъединявам към нейните думи... -
наистина имаш...голямо сърце...пълно
с Любов...към всички...и желние...да
доставяш радост...!!! :)))
Трогната съм...дълбоко...и ...още веднъж...
- много ти благодаря...!
Страхотна си...:)))
Бъди благословена...завинаги...и във всичко...
и ... Бог да те закриля...!!!
Прегръдки и от мен за теб... :)))***
цитирай
4. ivesa - Много е приятно да чета за приятели...
07.04.2008 21:09
хубави неща.Притчата е много интересна,а ангелите са прекрасни.Очарована съм.
Благодаря,че имах достъп!
Поздрави1
цитирай
5. ikoni - Много хубава притча!
07.04.2008 22:30
Наистина винаги, когато ни се струва, че Бог ни взима нещо, той всъщност ни дава стократно повече вместо него..... Но минава време, докато го осъзнаем.
Поздрави!
цитирай
6. eien - Ангелите да бдят и над автора на
08.04.2008 05:22
постинга! Поздравления! Прекрасно е да четеш насърчителни постинги, в които има добронамереност и приятелство!
цитирай
7. yuliya2006 - АВА, КОГАТО ЧОВЕК СЕ РАЗДАВА, ДА...
08.04.2008 09:43
АВА, КОГАТО ЧОВЕК СЕ РАЗДАВА, ДАРЯВА ЗА ДРУГ,ЗА МЕН ТОВА Е ЛЮБОВ!
Радвам се че те открих тук теб и СЛАВ, ДОКА. Личности над суетата в търсене на доброто, въпреки агресията, арогантноста, която ни залива откъде ли не.
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
8. mmmmmmmmm - Изключително
08.04.2008 16:03
поучителна притча!:)))
Достойна за приятели!:)))
Нека около Вас да има винаги по един ангел!:)))
цитирай
9. mmmmmmmmm - Изключително
08.04.2008 16:03
поучителна притча!:)))
Достойна за приятели!:)))
Нека около Вас да има винаги по един ангел!:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: avangardi
Категория: Изкуство
Прочетен: 8349013
Постинги: 1980
Коментари: 10405
Гласове: 95919
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930