Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.02.2009 12:40 - На Автор: thesilent - Нещо, което не трябва да се губи!!! 5
Автор: avangardi Категория: Изкуство   
Прочетен: 813 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 12.02.2009 12:43


22.01 16:54 - Отшумяло

Дойде внезапно с порива на дъжд през пролетта

Запали огън в моята камина, промъкна се във моята душа

Запълни празнотата, прогони неканената самота

 

Ден и нощ се сляха, две сърца в едно

Стихийно затуптяха, копнежно заиграха

Незнаеха обаче, че часовете преобраени са

 

Преди началото незнайно как се бе написал края

Орисано предание се спусна във ноща

От днес нататък, чашата за вино ще е празна...

 

Отиде си това което бе любов...

 




Автор: thesilent Категория: Лични дневници
Прочетен: 90 Коментари: 12 Коментари 1. bizcocho - проплаква празното стъклос в...
22.01 17:15 проплаква празното стъкло
с въздишката на прашна чаша
немее пустото легло
с око на хищник дебнещ в здрача.

отиде си! и самота
заля и нощите и дните
на масата сама сега
чашата стои в спомени отпити. 2. thesilent - И само сенките на мрака спътник ще ...
22.01 19:03 И само сенките на мрака
спътник ще ми бъдат
сред голи клони свиват си гнездата
празни мисли гонени от вятър... 3. bizcocho - ще търсят свойто меясто да се сви...
22.01 19:07 ще търсят свойто място да се свият
захапали от спомена остатъка
по вълчи хищно ще завият
отправили очи към светлината 4. thesilent - По стръмни пътища ще скитат ра...
22.01 19:37 По стръмни пътища ще скитат
разделили и последното парче надежда
изтерзани и немили ще се молят
да се върне онзи нежен зов... 5. allbi - не...
22.01 20:36 аз моята не я пускам да си отиде...
Прекрасен стих! 6. thesilent - allbi
22.01 21:29 Усмихваш ме :) Не, не я пускай! Нека винаги бъде до теб!
:) 7. krotalka - Тук се разменят коментари в рими?!
22.01 21:38 Значи не е бива да се намесвам!

Само казвам - Хубав стих! 8. thesilent - krotalka
23.01 00:42 Коментари в рими ти намери,
но тук добре дошъл е всеки
и радост е за мене
когато радост е намерил някой
в моя стих, който аз на вас - незнайни мои....посветих....
:) 9. molinesia - И радостно ти става на душата,
23.01 22:35 че нейде още някой на земята
готов е да дарява красотата,
която сътворил е за душата,
невидима, незнайна, жадна
за радостта от споделеността
на красота ....
Поздравления, много романтично, малко меланхолично, но при все това омайно поетично... 10. thesilent - molinesia
24.01 02:41 Грабна ме стихът ти :)
Благодаря!!!
:)))) 11. basta - на мен ми е тъжно от такъв край :((...
24.01 14:35 на мен ми е тъжно от такъв край :(((((
и аз моята не я пускам, че без Любовта сме живи загинали...

но те поздравявам за силното стихотворение! 12. thesilent - basta
24.01 15:23 Не я пускай!!! :)
Благодаря ти! :)

  Incognita"s Place image REALITY...or...DREAMS
05.01 16:16 -
Into the day
image Автор: thesilent




05.01 16:16 -
Into the day

Отварям очи за снежната утрин

Към новия ден се усмихвам с вълшебност

Изпълва ме бяла магия от красиви надежди

Истински топло е малкото снежно сърце разтуптяно

 

Протягам ръце за нови усмивки

Обхождам хоризонти далечни с мечтания

Новости приказни изкусително се разпростират

Запълвам с любов пространсвено заспали измерения

 

Прегръщам слънчевост жадувана

Във ледници запалвам жарки огньове

Нанаситност за тръпнещи предизвикателства

Изпълва ме безгранично чувство за цветност и СЪЩТНОСТ

 



Автор: thesilent Категория: Лични дневници
Прочетен: 94 Коментари: 12
Последна промяна: 06.01 02:06 Коментари 1. krassko - Със пламък
05.01 16:58 Със пламък огън не пали !
И с думи ти не го подклаждай !
Да, няма огън без мечти,
но гибелта ми, не подслаждай! 2. thesilent - Такава съм и без да го желая, прем...
05.01 18:34 Такава съм и без да го желая,
премина ли - запалват се пожари,
след всеки огън има пепел,
но разпръсната във вечността е!
3. basta - и аз съм така! с мечтанията, и хор...
05.01 20:56 и аз съм така! с мечтанията, и хоризонтите, и вълшебностите...и най-вече и преди всичко обичам Слънчевостите!!!
поздравявам те! 4. bizcocho - Слънчева същност, с дъх на мечтания ...
05.01 21:07 Слънчева същност,с дъх на мечтания препрати от тебе към мен :) 5. thesilent - basta
05.01 21:28 Нека достигнеш вълшебните хоризонти прегърната в слънчевост да посрещнеш сбъднатостта на мечтите си!
Благодаря ти! 6. thesilent - bizcocho
05.01 21:30 Тази слънчева същност е отражението на твоята усмивка!
Радвам се, че беше при мен :) 7. deva - Колко красиво и нежно!
05.01 22:47 Снежна радост в зимните мисли, прекрасно е ;)
Да запълниш с любов пространства заспали измерения!!! 8. tota - "безгранично чувство за цветност и СЪЩНОСТ"
05.01 23:52 Дори и в снежната утрин това "чувство за цветност и СЪЩНОСТ"е присъщо на нежна душа... Поздрави!! 9. tini4 - Напоследък нищо не ме е радвало така...
06.01 01:09 както тези наколко думички :
"Истински топло е малкото снежно сърце разтуптяно"
Наистина докосва, чудесен стих... Изпълнен с оптимизъм и копнеж!
Поздрави :) 10. thesilent - tota
06.01 04:39 Благодаря!
Цветност и същност нека изпълнят и твоята зима със нежност :) 11. thesilent - tini4
06.01 04:48 Танцуващите снежинки по слънчевите лъчи в днешната сутрин..."написаха" във въздуха това което чувствам.....и го изпратиха на скъп за мен човек....., зарадвало го е......
Поздрави и снежни усмивки......., защото снега е топъл :) 12. thesilent - deva
06.01 04:57 Красива нежност нека има и в твоите измерения :)


Феерично

от the silent на 11 Януари 2009, 20:32

Категории: Поезия

 

Изящна снежинкова вечер

Гали натежалите ми клепачи

Ехо от далечен бял гълъб достига ме

И тръгвам по релефната крива на близка луна

 

Напъпилата ми свежест

Свенливо жадува диво разкритие

Със шепи събирам вибрации от сънища

 Запълвам загубени липсващи малки мечти

 

Повикват ме внезапни желания

Дълбоко ненадейни тайни съкровения

Опиват ме заклинателно ментови сладки треви

Тръпнещо нетърпеливи пробягват съблазнителни сенки

 

Събудена свенлива очакваност

Потреперва в необятно забравена нежност

Отърсва крила и лежерно понася ме в дълбока забрава

Там където боса ще танцувам сред копнежи и влюбеност



Тагове:   автор,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: avangardi
Категория: Изкуство
Прочетен: 8340745
Постинги: 1980
Коментари: 10405
Гласове: 95894
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930