Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.07.2009 17:16 - Саксофон - Специален подарък за 3-та година на Lion1234
Автор: avangardi Категория: Изкуство   
Прочетен: 1716 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 13.07.2009 17:26


19:39 - Днес вече сме на три годинки!  Изтърколиха се три години от деня, в който за пръв път публикувах тук, на страниците на Блог.бг, своите ,,Нестандартни мисли"". И тъй като днес е празник, днес ще оставя моите ,,палавници"" на мира  да се повеселят заедно с автора си, но утре - да му мислят!
      Използвам случая да благодаря на новите си читатели, избрали скромния ми блог в рубриката ,,Моят Блог.бг."", както и на досегашните си читатели и приятели, посещавали или коментирали моите писания! Бих се радвал, ако моите постинги са ви докоснали по един или друг начин, ако сте припознали свои съкровени мисли, желания, предпочитания или сте открили нови хоризонти, прдизвикали интереса ви!
     За себе лично, бих споделил, че всеки ден откривам във вашите блогове много интересни идеи, някои от които често са ме провокирали към размисъл и които с удоволствие съм коментирал и интерпретирал! Комуникацията ми с вас е удоволствие за мен!
      Накрая, желая ви едно вълнуващо лято, прекрасни емоции и незабравими мигове! И тъй като юли е месец на Uriah Heep, ви поздравявам с едно парче от любимия ми техен албум ,,Sweet Freedom"!
" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer">       Автор: lion1234 Категория: Други
Прочетен: 6 Коментари: 0
Тагове: три години
Последна промяна: 19:44


 

Gil Ventura, Just the Way You Are 

  image image
  Je T"Aime...Moi Non Plus 
  image image
  Love Story 
  image image
  Feelings 
  image image
  Petite Fleur 
  image image






Гласувай:
0



1. avangardi - Ли, поздравявам те с 3-тата година в блога и
13.07.2009 17:23
не тъжи, намерих изгубения юбилеен постинг!
Прегръдки и целувки с обич - Илка!
цитирай
2. lion1234 - Еее,
13.07.2009 21:18
На това се казва великолепна изненада! Мерси за прекрасния жест! А пък твоят ,,саксофон'' направо ме
разтопи! Да си жива и здрава! Желая ти много вълнуващи мигове и още много прекрасни приятели!
Защото прекрасен приятел като теб заслужава и прекрасни приятели!
Прегръдки и целувки и от мен!
цитирай
3. avangardi - Ли, предлагам да си изкопираш постинга при теб,
14.07.2009 10:36
lion1234 написа:
На това се казва великолепна изненада! Мерси за прекрасния жест! А пък твоят ,,саксофон'' направо ме
разтопи! Да си жива и здрава! Желая ти много вълнуващи мигове и още много прекрасни приятели!
Защото прекрасен приятел като теб заслужава и прекрасни приятели!
Прегръдки и целувки и от мен!


за да ти стане по-празнично в блога!
Радвам се, че успях да го открия в нета:-))))
Благодаря ти за приятелството и пожеланията!
Винаги ми е много интересно в твоя блог, но виждам, че не мога на висота да се включа в коментариите... Не ми достига висотата на мисълта в лабиринта на философските понятия:-)))) Винаги ми е била много интересна, но отвлечена наука...
С много обич - Илка

цитирай
4. lion1234 - Благодаря, аван,
14.07.2009 14:06
но щом е при теб е в сигурни ръце и няма нужда да го копирам. По-интересно е за мен къде по-точно из нета го откри.
Да, имаш право, че като цяло нещата при мен са отвлечени, но понякога пиша и на злободневни теми, макар и по-рядко, и можеш да се включваш и ти.
Приятен и Усмихнат ден!
цитирай
5. avangardi - Ли, работя с чичко Гугъл!!!
14.07.2009 14:22
lion1234 написа:
но щом е при теб е в сигурни ръце и няма нужда да го копирам. По-интересно е за мен къде по-точно из нета го откри.
Да, имаш право, че като цяло нещата при мен са отвлечени, но понякога пиша и на злободневни теми, макар и по-рядко, и можеш да се включваш и ти.
Приятен и Усмихнат ден!

Заложих в търсачката блога ти и готово - излезе последното заглавие.
Взех заглавието и в Гугъл към блога добавих заглавието на изгубения постинг.
Отворих го с кешираната функция и го копирах!
Просто, стига да е стояло достатъчно за да остане в кеш! Имаше късмет!!!
Ще опитам да се включвам и в кометариите:-))))
Усмихнат ден и на теб!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: avangardi
Категория: Изкуство
Прочетен: 8360654
Постинги: 1981
Коментари: 10406
Гласове: 95951
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930