Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.03.2020 17:31 - Честита баба Марта! Прошка!
Автор: avangardi Категория: Изкуство   
Прочетен: 1480 Коментари: 1 Гласове:
20

Последна промяна: 01.03.2020 18:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
        Честита баба Марта! image https://www.vesti.bg/razvlechenia/lyubopitno/22-veliki-misli-za-proshkata.-i-edno-video-6046952

Прошката - тази красива дума и още по-красив жест. Тя е духовност, емоционалност, смиреност, свобода. Свобода, защото да дадеш прошка е пълно освобождаване от чувството на гняв, насочено към друг човек, но и към себе си.

Не една или две изявени личности са оставили вечни фрази под формата на мъдри мисли, посветени на прошката. Нека се вдъхновим заедно от тях:

"Най-красивият подарък е прошката" - Майка Тереза

"Не трябва да се прощава на онези, които не умеят да прощават“ - Фридрих Ницше

"Слабите не могат никога да простят. Прошката е качество на силните. Принципът “Око за око” може само да доведе до пълното ослепяване на целия свят" - Махтма Ганди

„Не е достатъчно само да прощаваме обидите и злините; трябва да умеем и да ги забравяме" - Ан дьо Стал

"Готовността да си простиш е необходимата стъпка към постигането на хармония с всички принципи на Вселената" - Уейн Дайър

"Да грешиш - човешко, да прощаваш - божествено" - Александър Поуп

"Какво е любовта - да прощаваш на някого повече, отколкото заслужава" - Йохан фон Гьоте

"Много по-лесно е да простиш на хората за това, че те не са прави, от колкото за правотата им" - Джоан Роулинг

"Моля ви, грижете се един за друг, обичайте се и прощавайте на всички. Животът е хубав, радвайте му се" - Джим Хенсън

"По-просто е да поискате прошка, отколкото да получите разрешение" - Грейс Хопър

"Приемай само тогава в ръцете си власт, когато се научиш да прощаваш" - Солон

"Приятел: човек, който всичко отбелязва и всичко ни прощава - даже нашите достойнства" - Адриан Декурсел

"Прошката е добродетел на смелите" - Индира Ганди

"Прошката е израз на любовта към себе си" - Уейн Дайър

"Прошката е най-голямото постижение на човека, защото представлява истинското просветление в действие. Тя показва връзката на човека с енергията на любовта" - Уейн Дайър

"Прошката е творение на сърцето" - Уейн Дайър

"Прошката е умението да реагираш с любов при най-трудни обстоятелства" - Уейн Дайър

"Само силните умеят да прощават" - Елиза Ожешкова

"Не можеш да простиш на някого, ако първо не си простил на себе си“ - Алберт Швайцер

"Винаги трябва да се прощава: на разкаялия се – заради самия него; на неразкаялия се – заради самия себе си" - Мария фон Ебнер-Ешенбах

"Прошката е уханието, което виолетката оставя върху петата, която я е стъпкала" - Марк Твен

"Прошката също е власт. Да се умолява за нея е власт, да се отказва, да се подарява – пак е власт; може би най-голямата.“ - Маргарет Атууд, из романа „Разказът на прислужницата“









Гласувай:
20



1. avangardi - Простете ми!
01.03.2020 18:29
ПРОШКА

ПРИЯТЕЛИ, АЗ ЗНАМ - ЩЕ МИ ПРОСТИТЕ.
И ВРАГОВЕТЕ НЕКА МИ ПРОСТЯТ,
ЗАДЕТО СЪМ ПРЕСЛЕДВАЛ С ХЪС МЕЧТИТЕ,
НЕПРИМИРИМ ВЪВ ПРИМИРЕНИЯ НИ СВЯТ.

АЗ ЗНАМ - ЧОВЕК ОТ ГРЕШКИТЕ СЕ УЧИ.
ОТ ГРЕШКИТЕ ЧОВЕК КОВЕ СЪДБА.
ПРОСТЕТЕ МИ, ЗАДЕТО С ВАС СЕ СЛУЧИ
СЪВСЕМ СЛУЧАЙНО АЗ ДА СЪГРЕША.

АЗ СЪЩО ВИ ПРОЩАВАМ ГРЕХОВЕТЕ.
ДОСТОЙНСТВОТО Е В: ПРОШКА ДА ДАДЕМ!
ПРОЩАВАМ ЯРОСТТА НА ВРАГОВЕТЕ.
БЕЗПРОШИЕТО Е ЖЕСТОК ЯРЕМ.

ПРОЩАВАЙТЕ! БЪДЕТЕ НАД НЕЩАТА,
КОИТО ОПРЕДЕЛЯТ ВСЕКИ ДЕН.
ПРОСТЕТЕ МИ! ОТЧИТАЙТЕ ДЕЛАТА,
ЧЕ БОГ ЩЕ СЪДИ УТРЕ - ВАС И МЕН!...

Валентин Йорданов
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: avangardi
Категория: Изкуство
Прочетен: 8333625
Постинги: 1980
Коментари: 10405
Гласове: 95884
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930