Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2021 12:33 - Видимо и невидимо за забавноразвиващи се
Автор: nav Категория: Изкуство   
Прочетен: 4217 Коментари: 6 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Преди два месеца започнах свое предаване по канала на Калин Манолов "Видимо и невидимо". Излъчва се в YouTube и Facebook. Каня интересни гости и говорим за социално важни теми, разбира се в ебавъчно-ташаклийския навски стил. 

https://www.facebook.com/vidimoinevidimo

В епизода утре ще разгледам един алтернативен модел на живеене, базиран на вътрешна пълнота и смисленост, където човек живее скромно и без нужда от играчки и дрънкулки, така както са правили Сенека и Хенри Дейвид Торо. В този контекст искам да споделя едно есе на Зат Рана, което се казва "Най-важното качество, на което никой не ви е научил". 

Можете да го прочетете тук The Most Important Skill Nobody Taught You | by Zat Rana | Personal Growth | Medium 

image


Тагове:   психология,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. smh - Разгеле!
26.05.2021 18:20
Най-сетне да сколасаш да пуснеш нещо и в блога. Аз следя изявите ти в мрежата изкъсо ще знаеш и искрено ти се радвам 👊🏻🌟🍀.
Зат Рана не го знаех. Благодаря за четивото този пише за такива като нас.

Много успехи и хубави дни!
цитирай
2. smh - Обаче
27.05.2021 01:55
във фейса прайш навалица като у Пловдив на Металика. Дамската аудитория е пощуряла. Все пак си професионален психолог.
цитирай
3. nav - :)
28.05.2021 12:16
Благодаря ти, аз съм активен основно във ФБ, че тук нещата умряха мащабно като динозаврите. Навалицата не е търсен ефект, даже ми е малко тъпо, че ме четат предимно жени. Поздрави :)
цитирай
4. smh - Да
29.05.2021 15:40
Четат те и мъже съм сигурна, но не смеят да коментират. Комплексират се от толкова женско внимание около теб. Интелигентните мъже с визия респектират другите мъже, същото се отнася и за интелигентните жени с визия - тях ги коментират мъжете. Знаеш как е в природата със самците. Та, ние не сме кой знае колко еволюирали в това отношение, но пък се пънем.
Апропо навалицата за който може си е екстара и трябва даже да се осребри ;)
Аз не мога. Акълътми излиза от калабалъка. Много ми се иска да ми иде отвътре, но не иде.
цитирай
5. nav - smh
04.06.2021 10:33
Де го това женско внимание :))
цитирай
6. smh - Казах ти,
05.06.2021 01:19
че ще си спретна фалшив профил във фейса :)) и казана дума хвърлен камък :))). Жестоко се забавлявам да знаеш, чета коментарите и се радвам. Всякви хора има, но аудиторията ти е предимно жени интелектуалки с достойнство - тежка комбинация. Тея не пускат лесно и пуснат ли държат здраво, няма да се излагат я. Искат жертви, внимание, признателност. Кво да кажа зависи кво искаш - внимание на хартия поне получаваш бол, не е малко;). Сексът бил в главата, казват умни хора не в краката, така че трябва да им се вярва и съветите им да се следват.
да ти благодаря за поста във фейса, който посвети на мен. Отдавна исках да благодаря, толкова се трогнах, че ми секнаха остроумията. Това не е шега.

Благодаря!


цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nav
Категория: Изкуство
Прочетен: 2357962
Постинги: 319
Коментари: 2999
Гласове: 8046
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031