Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.12.2009 13:37 - Плаче ми се,
Автор: avangardi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4223 Коментари: 22 Гласове:
5

Последна промяна: 17.12.2009 13:57


*
*
*
много ми се плаче, приятели...

   



Тагове:   скръб,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Поплачи си и ще ти мине. Олеква на ...
17.12.2009 13:41
Поплачи си и ще ти мине. Олеква на душата.Весело посрещане на Коледа и Нова година!
цитирай
2. rpatel - Защо ти се плаче? Ако сълзите могат ...
17.12.2009 13:42
Защо ти се плаче? Ако сълзите могат да ти помогнат, поплачи си. На мен вече не ми помагат. Явно болката ми е станала твърде много. Плачи докато можеш. И дано после си добре! Ще се моля за това!
цитирай
3. jarptica - Предлагам
17.12.2009 13:46
рамото си, на което да го направиш. Виртуално е, но съчувстваието ми е истинско.
Днес явно е смотан ден. Ще мине...
цитирай
4. avangardi - Благодаря, но сълзите не спират,
17.12.2009 13:47
анонимен написа:
Поплачи си и ще ти мине. Олеква на душата.Весело посрещане на Коледа и Нова година!

още повече като наближават празници...
анонимен - Весело посрещане на Коледа и Нова година!
цитирай
5. avangardi - Плаче ми се от мъка по загубата на мил и непрежалим човек за мен.
17.12.2009 13:51
rpatel написа:
Защо ти се плаче? Ако сълзите могат да ти помогнат, поплачи си. На мен вече не ми помагат. Явно болката ми е станала твърде много. Плачи докато можеш. И дано после си добре! Ще се моля за това!

Наближава 40 дни, но тогава не се правят помени, а и как ще изкарам без присъствието на най-милото и ангелско същество за мен - моята майка!?
Благодаря за подкрепата!
Признателна съм!
цитирай
6. avangardi - С огромна признателност за духовната подкрепа!
17.12.2009 13:52
jarptica написа:
Предлагам рамото си, на което да го направиш. Виртуално е, но съчувстваието ми е истинско.
Днес явно е смотан ден. Ще мине...

Дните ми са объркани, мислите също...
цитирай
7. rpatel - Когато загубих баба си, бях като ...
17.12.2009 14:08
Когато загубих баба си, бях като теб. Мислех, че никога няма да спра да плача, просто отказвах да повярвам, че я няма. И тогава един много мил човек ми каза две неща. Не плачи повече! Помисли си, че тя би искала да те види щастлива, а не така. И после, докато я носиш в сърцето си, тя винаги ще е с теб. Никога няма да си иде, просто не я виждаш, но тя е тук с теб. Запомних го. И всеки път когато ми става мъчно за нея мислено я призовавам и дори се радвам, защото знам, че където и да се намира е добре, без болката и страданията с които бяха свързани последните и дни. Помисли за това. Коледа е! На Коледа стават чудеса и вместо да плачеш се помоли за нея и дори се опитай да я призовеш. Знам, че ще успееш, защото тя е до теб, много по-близо отколкото си мислиш. Тя е в сърцето ти.
Весела Коледа и не плачи повече! Тя не би искала да те види така!
цитирай
8. zemela - Тя винаги ще бъде с теб и не иска да те ...
17.12.2009 16:04
Тя винаги ще бъде с теб и не иска да те вижда разплакана. Много години е отделила, за да отгледа прекрасна и силна дъщеря. Усмихни се, покажи и, че си е струвало.
цитирай
9. mmmmmmmmm - Как ли се
17.12.2009 16:23
чувства тя,като те гледа така разплакана?!...Страдаща?!Неутешима?!....Не и` причинявай това!...Тя е щастлива,защото там никой не страда.
Успокой се и живей с красивите спомени за нея!:)Дори се усмихвай,когато мислиш,защото тя ще те види и също ще се усмихне:)))
Прегръщам те и бъди силни!
цитирай
10. krotalka - Нормално е Илче,
17.12.2009 16:31
поплачи си,дано ти олекне поне малко. Тя сигурно не би искала да тъгуваш толкова много.
цитирай
11. tili - На сърцето не може да се заповядва
17.12.2009 16:49
Плачи си, сълзите измиват душата и отнасят черната мъка. И така - докато дойде светлата тъга. Тя е красива, тя е като музиката, няма нужда от думи, дори и от мисли. Носи те леко и ти е хубаво. Ще дойде този момент, а дотогава - поплачи си, мила приятелко!!! Светли празници!
цитирай
12. viovioi - имам една любима мисъл на Николо Макиевели и в случая е подходяща.
17.12.2009 16:59
"Съдбата проявява свойта мощ, когато не среща съпротива - и е безсилна щом намерим повод за надежда"
"Твоят кръстопът на надеждата" Н.Макиевели 1534 г.
И моето пожелание е по-скоро да намериш повод за надежда, който да ти върне съпротивителните сили , радостта от живота и оптимизма. Виолета

ps: разкарай от блога си хора, които не умеят да кажат правилните думи и влизат в ролята на някакви душеприказчици, които нямат и грам импатия, но просто ей така си дърдорят врели-некипели.Ей на такива бързо-бързо сритвам задника.
цитирай
13. avangardi - Здравей Вили, благодаря ти за подкрепата,
17.12.2009 17:33
viovioi написа:
имам една любима мисъл на Николо Макиевели и в случая е подходяща. "Съдбата проявява свойта мощ, когато не среща съпротива - и е безсилна щом намерим повод за надежда"
"Твоят кръстопът на надеждата" Н.Макиевели 1534 г.
И моето пожелание е по-скоро да намериш повод за надежда, който да ти върне съпротивителните сили , радостта от живота и оптимизма. Виолета

ps: разкарай от блога си хора, които не умеят да кажат правилните думи и влизат в ролята на някакви душеприказчици, които нямат и грам импатия, но просто ей така си дърдорят врели-некипели.Ей на такива бързо-бързо сритвам задника.

мисълта на Николо Макиевели е много силна, но много силно и странно ми прозвуча ps: разкарай от блога си хора...
Тук абсолютно не съм съгласна с теб, защото тук са моите приятели и не всеки има точните думи за дадения момент. Както и аз в такава ситуация трудно намирам как и какво точно да кажа. Ние нямаме възпитанието и обучението да се изразяваме правилно в минути на скръб и съболезнование, каквото са имали в миналите епохи. Но на мен ми е достатъчно да чета и между редовете... А там е написано толкова много... Не всичко, което се пише в коментари е така както сме събеседвали и споделяли в лични. Там имам невероятни послания, които трябва да съхраня. Получих невероятна подкрепа и никога няма да мога да изразя в пълния вид благодарността си към виртуалните приятели, в мислите ми те са като братя и сестри, каквито в живота си нямам!
цитирай
14. letisi - съжалявам за загубата ти...
17.12.2009 22:34
каквито и думи да се кажат то те са безсилни и слаби защото има непрежалими неща ...
остава единствено силата на времето което да тушира и намали остротата на болката ти...поздрави
цитирай
15. veninski - Подкрепа и от мен!
18.12.2009 05:38
Подкрепа и от мен!
цитирай
16. avangardi - Благодаря ти! Признателна съм!
18.12.2009 06:37
rpatel написа:
Когато загубих баба си, бях като теб. Мислех, че никога няма да спра да плача, просто отказвах да повярвам, че я няма. И тогава един много мил човек ми каза две неща. Не плачи повече! Помисли си, че тя би искала да те види щастлива, а не така. И после, докато я носиш в сърцето си, тя винаги ще е с теб. Никога няма да си иде, просто не я виждаш, но тя е тук с теб. Запомних го. И всеки път когато ми става мъчно за нея мислено я призовавам и дори се радвам, защото знам, че където и да се намира е добре, без болката и страданията с които бяха свързани последните и дни. Помисли за това. Коледа е! На Коледа стават чудеса и вместо да плачеш се помоли за нея и дори се опитай да я призовеш. Знам, че ще успееш, защото тя е до теб, много по-близо отколкото си мислиш. Тя е в сърцето ти.
Весела Коледа и не плачи повече! Тя не би искала да те види така!

цитирай
17. avangardi - Благодаря ти! Признателна съм!
18.12.2009 07:13
zemela написа:
Тя винаги ще бъде с теб и не иска да те вижда разплакана. Много години е отделила, за да отгледа прекрасна и силна дъщеря. Усмихни се, покажи и, че си е струвало.

цитирай
18. avangardi - Мариянче, благодаря ти от сърце!
18.12.2009 07:15
mmmmmmmmm написа:
Как ли се чувства тя,като те гледа така разплакана?!...Страдаща?!Неутешима?!....Не и` причинявай това!...Тя е щастлива,защото там никой не страда.
Успокой се и живей с красивите спомени за нея!:)Дори се усмихвай,когато мислиш,защото тя ще те види и също ще се усмихне:)))
Прегръщам те и бъди силни!

Тя винаги страдаше, когато някой е тъжен. Ще следвам съвета ти!
Благодаря ти! Признателна съм!
цитирай
19. avangardi - Лили, щастлива съм, че отново си с мен:-)
18.12.2009 07:18
tili написа:
На сърцето не може да се заповядва
Плачи си, сълзите измиват душата и отнасят черната мъка. И така - докато дойде светлата тъга. Тя е красива, тя е като музиката, няма нужда от думи, дори и от мисли. Носи те леко и ти е хубаво. Ще дойде този момент, а дотогава - поплачи си, мила приятелко!!! Светли празници!

Пазя в сърцето си невероятните истории, които сподели...
Благодаря ти! Признателна съм!Светли празници!
цитирай
20. avangardi - Благодаря ти, за добротата ти!
18.12.2009 07:19
letisi написа:
съжалявам за загубата ти... каквито и думи да се кажат то те са безсилни и слаби защото има непрежалими неща ...
остава единствено силата на времето което да тушира и намали остротата на болката ти...поздрави

Благодаря ти! Признателна съм!Светли празници!
цитирай
21. avangardi - Благодаря ти!
18.12.2009 07:24
veninski написа:
Подкрепа и от мен!

Признателна съм!
Светли празници!
цитирай
22. avangardi - Танечка, благодаря ти,
18.12.2009 07:27
krotalka написа:
Нормално е Илче, поплачи си,дано ти олекне поне малко. Тя сигурно не би искала да тъгуваш толкова много.

За кого, ако не за майката може да се тъгува дълго и безутешно - човека, който е дал живота си за моя живот и този на децата ни.
Благодаря ти! Признателна съм!
Светли празници!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: avangardi
Категория: Изкуство
Прочетен: 8354837
Постинги: 1981
Коментари: 10406
Гласове: 95933
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930