Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2020 22:09 - По-по-най...и най накрая го разбрах и осъзнах
Автор: hloris Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1882 Коментари: 8 Гласове:
21


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 От толкова много доброта и наивност,които са ми вродени и които съм унаследила,
 напоследък се чувствам доста често като най-голямата глупачка на света!



Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - А не трябва, Хлорис.
28.11.2020 22:19
Това означава, че си светла душа, а какво по-високо качество от това.
цитирай
2. shtaparov - Аз никога не бих нарекъл добрината ...
28.11.2020 22:44
Аз никога не бих нарекъл добрината "глупост"- добрия човек отлично знае кое е глупаво и кое умно,но не му харесва да бъде тарикат! ...
цитирай
3. valeska - ...
29.11.2020 08:59
В динамичният и забързан свят, хората са нервни. Ядосват се бързо. Гледат да се нагаждат спрямо обстановката и да се използват един друг. И всичко това, за да си осигурят някакъв приличен начин на живот. И в тази блъсканица, добродушният човек е изтикат в ъгъла. И ще се сетят за него само, ако имат нужда от помощ. И той ще помогне, не защото е наивен или глупав. Ще помогне, защото ще се чувства добре след това.
цитирай
4. lexparsy -    Може би и аз вчера се опитах да ...
29.11.2020 11:41
   Може би и аз вчера се опитах да изпадна в това настроение,  синхронично на твоето, и може би и то витае някъде из ефира, в съзнанието и душевния мир на много хора.
Но аз този път не питах другите а потърсих отговора в себе си, докато се опитах да го напиша и в блога, но пак през призмата на самоироничен хумор...
   И там написах че нищо не проповядвам, камо ли натрапвам, но понеже Отговорът ми е дълъг за коментар, ако искаш прочети само подчертаните абзаци,  като мое становище.
   Пожелавам да си върнеш позитивното мислене, Вярата,  а и усмивките Хлорис!
   Лекс

:-((()))... Ами хиля се саркастично като гледам,  как в този "либерален блог", всички харесват постинги от един въпросителен абзац, когато имат възможност да проповядват "светостта" на жертвената ни душевна морбидност, и "смелостта' да се примириш  с нея, което не по твой Избор си "заслужил"...
    А хората с вдъхновени духовни търсения и изповядващи своята душевност, са подложени на непривична за всякакъв човешки морал организирана агресия. и вече се приема за нормално до вашият "харесван" постинг, да седи брадясалата маска на приятел, с изцъклен поглед и среден пръст за назидание, който след малко ще ви го вкара и на Вас..., или вече го е извадил...
... Остави ме мене! Аз все още съм тук на пук на Пук, и за да анализирам душевните изповеди на жаби и киликанзери...
:-() %) това са емотикони на усмивките им... :-))))
цитирай
5. ivoki - Да си добър е дар от Бога !
29.11.2020 16:30
Да си добър е дар от Бога !
цитирай
6. zax - Явен признак че настъпва зрелоста. ...
29.11.2020 20:08
Явен признак че настъпва зрелоста. ... ;)
цитирай
7. nedovolen - Има една еврейска поговорка: няма ...
30.11.2020 14:33
Има една еврейска поговорка: няма не наказано добро. Забележи - еврейска.
Българското е - направи добро и го хвърли. Не чакай.
Каква е разликата?
:)))
цитирай
8. vesever - И аз съм доверчива и наивна, и винаги ...
03.12.2020 09:30
И аз съм доверчива и наивна, и винаги търся Дорбото, независимо какво може да ми коства. Тъй като държа да живея в Добър свят, а не в зъл.
От нас започва, ние можем да направим света Добър, ако сме безкомпромисни.
Не се чувствам като глупачка, защото знам ценностите и мечтите си, а те са за Рая (образно казано). Затова се боря с всички сили и умения и възможности да го върна на Земята. Ако всеки се бори, ще успеем. А какво мислят околните и как ни възприемат, няма значение. Трябва да сме пример за Доброто и който има сърце и съвест и ценности, ще ни разбере и ще се присъедини.
Човек сам си избира къде да живее - дали в Рая или в ада (образно казано).
Всяко Добро е крачка към Рая и това е безусловно. Всяко зло е крачка към ада, а на Земята адът вече е доста разпространен. Нека да го спрем.

Поздрави, Тони, и горе главата и сърцето!

И хубави празници!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2196616
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17876
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031