Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2021 10:27 - Крясъци...
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2355 Коментари: 6 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Крясъци...
 

Крещя ти отдалеч. Дали ме чуваш?
Дали усещаш мойта светлина?
Дали немирен още ме сънуваш
в стаена помежду ни тишина?
Усещам се безкрайно уморена
от викане по твоята душа,
но някакси със теб осъществена
аз крача днес по-силна през света.
Завързана на възел е тъгата,
не мъчи вече моето сърце,
запратих я нагоре в синевата
със двете си копнеещи ръце.
И знам, че ти прибра парче от нея,
прошепна ми: "Ще донесе късмет",
а после ме остави да изгрея
досбъднала Вселенския завет.
Сега съм светлинка и в твойта стая
щастлива съм със малките неща,
пътеката ме води все към Рая
във мойта обетована земя.
И пазя тази вяра във сърцето,
която ми помага да раста,
и с теб ще ходя боса под небето
там някъде накрая на света. 

19.03.2021г.
Елица

image






Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Силна поезия. За всичко прочетено се отнася.
22.03.2021 12:10
Края на света е маркиран от човеците в Аржентина.
Пожелавам ти го.
Идеш ли там, ще има да четем още серия прекрасни стихове от теб.
цитирай
2. siainia - В моята стая
22.03.2021 12:14
Светлина не е жена.
цитирай
3. cinderellathespy - Силна поезия. За всичко прочетено ...
22.03.2021 13:05
rosiela написа:
Силна поезия. За всичко прочетено се отнася.
Края на света е маркиран от човеците в Аржентина.
Пожелавам ти го.
Идеш ли там, ще има да четем още серия прекрасни стихове от теб.


Роси,
сърдечно ти благодаря!
Заинтригува ме за това в Аржентина.
Ще потърся информация. Пътува ми се,
но чак до Латинска Америка като че ли по-скоро - не.
Аз съм домошар - обичам вкъщи, на топличко
и на село в градината. В петък си почетох стихове
в група Caribiana във ФБ, вдъхновех се и написах 3 стиха -
предходния, този и има още един. Ще го пусна тия дни.
Усмихната седмица макар и малко снежничка...
Прегръщам те,

Ели
цитирай
4. cinderellathespy - 2. siainia
22.03.2021 13:07
siainia написа:
В моята стая
Светлина не е жена.


Добре! :)))
Очевидно, че стихчето ми за друга стая разказва!
Приятен следобед,

Елица
цитирай
5. lexparsy - Неповторима и неподражаема е поезията ти Ели
26.03.2021 14:54
   Бих е разпознал под всяко име с твоя почерк...
Търся думите... ако някой поет търси римите за да се изрази... в твоите стихове те идват толкова непринудено и леко..., като повей ветрен на изказа...
   Освен това, като чета поезия на жени, си дадох равносметка, че поне в този блог (може би не само) ти и Дела (wonder) пишете смело и възхвалявате Споделената Любов... за разлика от много други които само я страдат и и търсят равносметка...
Приеми моите искрени почитания и пожелания просто да продължаваш да бъдеш себе си!
   Лекс
цитирай
6. cinderellathespy - 5. lexparsy
10.05.2021 16:04
lexparsy написа:
 Неповторима и неподражаема е поезията ти Ели
  Бих е разпознал под всяко име с твоя почерк...
Търся думите... ако някой поет търси римите за да се изрази... в твоите стихове те идват толкова непринудено и леко..., като повей ветрен на изказа...
   Освен това, като чета поезия на жени, си дадох равносметка, че поне в този блог (може би не само) ти и Дела (wonder) пишете смело и възхвалявате Споделената Любов... за разлика от много други които само я страдат и и търсят равносметка...
Приеми моите искрени почитания и пожелания просто да продължаваш да бъдеш себе си!
   Лекс


Здрасти, Алекс!
Благодаря ти сърдечно за милите думи. Извини ме, че отговарям чак сега, но повече от месец не съм влизала в блог-а, едва днес се логнах и видях в модерацията коментара ти. Изписвам ги стихчетата както ги сипва Вселената.... Боледувах доста от Ковид и докато бях зле нямах сили за стихове, то всъщност нямах сили за нищо. Мислех, че след тоя гаден вирус думите ми са свършили, но днес се оказа, че съм сгрешила. Днес написах стихче... Малко е тъжно, защото нещо се усещам пролетно депресирана и в такива моменти на повърхността изскачат всичките ми блокажи и усещания за тегоба, но се надявам като вляза в ритъм на работа през настоящата седмица, постепенно нещата да си влязат в коловоза и пак да се усетя истински добре. На моменти все така си поемам трудно въздух, имам болки в костите, в гръбнака, повече ми се лежи, но като почна да се поразхождам по интензивно се надявам лека-полека да си върна кондицията. И да, обещавам да продължа да бъда себе си! Аз друго не мога... Но мисля, че и това е гаранцията да получим възможно най-доброто съдействие от Вселената за успешна реализация на плановете, които имаме. Пази се здрав, Алекс и още веднъж ти благодаря топличко,

Ели
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1719592
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031