Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.07.2009 17:20 - Владо Димов "Город, которого нет" - поздрав и извинение за моето принудително мълчание, поради липса на постоянна връзка в нета!!!
Автор: avangardi Категория: Музика   
Прочетен: 3045 Коментари: 10 Гласове:
9



Владо Димов "Город, которого нет" - поздрав и извинение за моето принудително мълчание, поради липса на постоянна връзка в нета!!!

Славянский базар в Витебске 2009. Второй конкурсный день. Участник представляет Болгарию.





Тагове:   музика,


Гласувай:
9



1. kobata - ехх,
16.07.2009 17:25
върна ме наззад в годините... "Бандитският Петербург", Игор Корнелюк...
цитирай
2. avangardi - Зарадвах се за Владо и състезанието, на което не разбрах края,
16.07.2009 17:30
kobata написа:
върна ме наззад в годините... "Бандитският Петербург", Игор Корнелюк...

добър ли е за него в класацията!
Харесвам това момче и му желая много успехи в музикалното поприще!
Сега виждам и нововъведение в системата за гласуване, което е положително:-))))
Поздрави и приятна вечер!!! Благодаря за първият глас!
цитирай
3. annanik - Добре изпято от техническа гледна ...
16.07.2009 17:39
Добре изпято от техническа гледна точка, но... само толкоз :(((
Там для меня горит очаг
Силни думи, носталгия, нежност, спомени, желания, стремежи и какво ли не още. Само че ги нямаше. Нямаше душа в песента. А иначе самата песен е страхотна!
И можеше поне малко да се постарае да си оправи произношението. Не е непостижимо.

Иначе много благодаря за постинга :) Посмъртно нямаше да срещна това нещо, ако го нямаше :))) А е интересно
цитирай
4. avangardi - Младите не знаят руския език, което в далечното минало ни беше станал втори матерен!
16.07.2009 17:45
annanik написа:
Добре изпято от техническа гледна точка, но... само толкоз :(((
Там для меня горит очаг
Силни думи, носталгия, нежност, спомени, желания, стремежи и какво ли не още. Само че ги нямаше. Нямаше душа в песента. А иначе самата песен е страхотна!
И можеше поне малко да се постарае да си оправи произношението. Не е непостижимо.

Иначе много благодаря за постинга :) Посмъртно нямаше да срещна това нещо, ако го нямаше :))) А е интересно

Знаят повече английски, а не се вслушват в думите, които са толкова близки до нашите!
Как да вложи чувство, като не разбира може би смисъла на думите!
Моят син перфектно владее английски и френски, а ме пита какво говорят на руски филм!
Може би от там идва и механичното пеене без чувство!:-(
Благодаря ти за хубавия комeнтар, с който напълно съм съгласна - и на мен ми подразни слуха, но ще се оправи, като пътува по световните сцени. А Руската сцена е най-голяма... Необходимо е да се съобрази с тази публика за да има гостувания и турнета!
Поздрави и приятна вечер!
цитирай
5. tili - Не му се коси на Нета!
16.07.2009 18:04
И на мен ми прави номера понякога. Радвам се, че си тук. Има много кусури и в техниката, не само в езика, но има и данни.
цитирай
6. avangardi - Не на нета, а на БТК!
16.07.2009 18:19
tili написа:
И на мен ми прави номера понякога. Радвам се, че си тук. Има много кусури и в техниката, не само в езика, но има и данни.

След позвъняването без обяснение връзката се оправи!???
Може би не звучи добре в клипа, но наистина има гласови данни. Още когато се състезаваше при Слави ми направи приятно впечатление, но си личи колко е амбициозен и сякаш трудно приема загубите. Това се учи на сцената! Иначе ще му играе лоша шега в живота!
цитирай
7. анонимен - kakvo iska6 da pokaje6 s avatara si
16.07.2009 18:35
kakvo iska6 da pokaje6 s avatara si
цитирай
8. avangardi - Това, че вече лято и е време за някои да отидат на море,
16.07.2009 18:40
анонимен написа:
kakvo iska6 da pokaje6 s avatara si

а аз ще си гледам морската картинка - лодка с платна, на които успях да сложа поне снимката ми да се радва на морския бриз!:-)))
цитирай
9. анонимен - re6ih 4e se misli6 za lodka:)))
16.07.2009 18:46
re6ih 4e se misli6 za lodka:)))
цитирай
10. avangardi - Много си весел анонимен:-)))))))))))
16.07.2009 18:57
анонимен написа:
re6ih 4e se misli6 za lodka:)))

Това ми прилича на вица за блондинки!!!

Блондинка към лекаря.
-Докторе, страдам от полова слабост...
- Но вие сте жена?!
-Е, да де, но нямам сили да отказвам.
---------------------
И аз не можах да ти откажа да отговоря на съществения ти въпрос!:-)))))))))))
По принцип не допускам анонимни коментарии, но ме хвана в настроение!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: avangardi
Категория: Изкуство
Прочетен: 8308055
Постинги: 1978
Коментари: 10400
Гласове: 95681
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031