Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.05.2023 22:27 - Прочетете това стихотворение веднъж отгоре надолу и после отдолу нагоре
Автор: jelliana Категория: Поезия   
Прочетен: 727 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 21.05.2023 22:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочетете това стихотворение два пъти.

Веднъж отгоре надолу и после отдолу нагоре.

Този своеобразен бял стих се чете в двете посоки като символ на два противоположни възможни сюжета за развитие на човечеството.

За да съхрани символиката в посланията си, авторът Джонатан Рид поставя две заглавия на стихотворението си.

В зависимост от прочита: Изгубеното поколение или Има надежда.

И за да не се сбъдне пророчеството на първия вариант трябва да се построи обратен път със съвършено различни ценности.

 

Аз съм част от изгубеното поколение

 

и отказвам да вярвам, че

 

аз мога да променя този свят.

 

Разбирам, че това ще ви шокира, но

 

„щастието е вече вътре в теб“

 

– това всъщност е лъжа.

 

Парите ще ме направят щастлив

 

и на 30 години ще разкажа на моя син, че

 

той – не е най-важното нещо в моя живот.

 

Босът ми ще знае, че

 

моите принципи са:

 

Работата

 

е по-важно нещо от

 

семейството.

 

Чуйте:

 

От много отдавна

 

хората живеят в семейства,

 

но сега…

 

обществото никога няма да бъде такова, каквото преди

 

Експертите ми казват, че

 

след 30 години ще празнувам десет години от развода си.

 

Аз не вярвам, че

 

ще живея в страна, която сам ще създам

 

в бъдещето

 

Унищожаването на природата ще е норма.

 

Никой не вярва, че

 

ние ще запазим нашата прекрасна планета

 

и, разбира се,

 

моето поколение е вече изгубено.

 

Глупаво е да се смята, че

 

Има надежда.





Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jelliana
Категория: Изкуство
Прочетен: 405987
Постинги: 603
Коментари: 347
Гласове: 188
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031