Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.05.2023 16:22 - Да живеят Козяк №1, г-жа Митрофанова и нашите първи държавни и партийни ръководители...
Автор: dokito Категория: Политика   
Прочетен: 4606 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 26.05.2023 16:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image


Аз се извинявам, че още дишам, и осъзнавам огромното неудобство от повдиганите и от мен теми, но някои яко се самозабравиха напоследък...

Признавам си, че аз имам много дефекти, но един ми е огроменннн, а именно: много приказвам и се опитвам да убеждавам, преди да....някои знаят какво 😊

Предизвикателствата пред официалните авторитети са част от „служебните им характеристики“ и никъде не е загатнато дори, че те са някакви свещени крави на социума ни...тези хоря трябва да имат коректив, и когато защитните сили на обществото, общественият имунитет, ги няма никакви и под формата на читава журналистика идва реда на келеши-те като мен...

Един неудобен въпрос зададен публично катализира и критичното мислене при много хора, които биха го прочели евентуално, а критичното мислене е и в основата на комплексните анализи...

Имаше един чудесен филм „Адвокат на Дявола“, а неудобните келеши като мен са просто „Адвокати на Истината“, които обслужват съществуването на фундаментални личностови права и свободи...

Неудобните въпроси и теми обаче са и антидота на общественото маргинализиране във всичките му възможни аспекти, което си пролича и при съсипването на ковид-19 постановката...

Предизвикателните въпроси създадат предпоставка и за диферсификацията на мисленето в едно общество, те са и противоотрова на общественото унифициране...което би съсипало демокрацията, такава каквато би трябвало да бъде тя...








Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dokito
Категория: Политика
Прочетен: 304487
Постинги: 290
Коментари: 410
Гласове: 119
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031