Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: ckarlet
Категория: Тя и той
Прочетен: 2282220
Постинги: 228
Коментари: 8200
Гласове: 43059
Постинг
03.08.2013 10:56 - Приморско и Китен
Автор: ckarlet Категория: Тя и той   
Прочетен: 10534 Коментари: 56 Гласове:
65

Последна промяна: 03.08.2013 14:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
          Лято е. Моят любим сезон. Всичко е цветно, слънчево, ухае на романтика и още нещо... Особено когато си на прекрасното ни синьо море. Вече не веднъж съм споменавала, че семейството ни обича да почива на южното Черноморие. Сега ще Ви разходя виртуално до там...

Китен
image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image Приморско
image

image

image

image

image

image

image

image

image
Приказно и незабравимо лято ви желая, приятели!






Гласувай:
65



1. mitkaloto - Красиво!Снимкигте много хубав...
03.08.2013 11:58
Красиво!Снимкигте много хубави!Идваше ми да седна и изпия една бира.Поздрави!
цитирай
2. metlichina - лято е...
03.08.2013 12:01
при теб е хубаво, много..
цитирай
3. ckarlet - 1. Мitkaloto - Красиво!Снимкигте много хубав...
03.08.2013 12:06
mitkaloto написа:
Красиво!Снимкигте много хубави!Идваше ми да седна и изпия една бира.Поздрави!


Има много заведения, които предлагат дори да си топиш краката в морската вода и да си пиеш питието с ледче:) Дори съм показала масичките в морето на две от снимките:)
Благодаря ти, че разгледа, Мitkaloto! Прекрасно и прохладно лято ти пожелавам!
цитирай
4. ckarlet - 2. Мetlichina - лято е...
03.08.2013 12:25
metlichina написа:
при теб е хубаво, много..


А по морето още повече, Мetlichina:) Бяхме за 10 дни, но и месец ще ми се вижда малко там. Жалко е, че моите хора нямат моите предпочитания. Те обичат балкана повече.
Пожелавам и на теб една такава почивка! Благодаря и заповядай отново тук!
цитирай
5. mt46 - Поздрав, Скарлет!
03.08.2013 12:39
Хубави снимки... Ходил съм в Китен, отдавна... Когато "открих" Созопол, започнах да ходя само там... Сега Китен сигурно е доста променен /така са ми казвали/...
Приятно лято!...
цитирай
6. ckarlet - 5. Мt46 - Поздрав, Скарлет!
03.08.2013 12:56
mt46 написа:
Хубави снимки... Ходил съм в Китен, отдавна... Когато "открих" Созопол, започнах да ходя само там... Сега Китен сигурно е доста променен /така са ми казвали/...
Приятно лято!...


В Созопол е много по-красиво и има много повече какво да се разгледа, Мt46, но плажът на Китен е неповторим. Ходили сме в други държави на море, но такъв плаж никъде няма:)) Или поне така съпругът ми смята:) Плажната ивица е много широка. Всяка вечер го почистват и заглаждат и на сутринта е като нов... Първоначално беше по-тихо и спокойно, но последните няколко години е вече доста застроен и по-шумен. Незнайно защо, но все натам ни тегли за почивка през лятото. Радвам се, че отново си тук и ти благодаря!
цитирай
7. karaiany - Много хубави снимки, Скарлет! И ...
03.08.2013 14:57
Много хубави снимки, Скарлет!
И аз харесвам повече южното черномориe. Последния път бях в Мичурин и Черноморец. Там имаше невероятно красива и тиха лагуна и беше истинско удоволствие.
Струва ми се, че големите курорти са презастроени и затова е за предпочитане места като Созопол, или Китен.
Но аз лично се влюбих в Мичурин. Там е прелестно!:)
цитирай
8. ckarlet - 7. Кaraiany - Много хубави снимки, Скарлет! И ...
03.08.2013 15:12
karaiany написа:
Много хубави снимки, Скарлет!
И аз харесвам повече южното черномориe. Последния път бях в Мичурин и Черноморец. Там имаше невероятно красива и тиха лагуна и беше истинско удоволствие.
Струва ми се, че големите курорти са презастроени и затова е за предпочитане места като Созопол, или Китен.
Но аз лично се влюбих в Мичурин. Там е прелестно!:)


Като дете с моето семейство ходехме към северното Черноморие. И зная, че там е много красиво, но от няколко години сме все на южното:)) И водата по-топла и времето все хубаво... А в Мичурин /сега Царево/ имаме приятели, които са от там и когато отидат да видят близките си, и случайно почивките ни съвпаднат, непременно отиваме до там. На нашата приятелка майка й е учителка и ни разказа цялата история на скалите и всички забележителности там. И аз имам хубави спомени! Благодаря ти, Кaraiany! Прекрасно лято и на теб!
цитирай
9. sande - Много красиво! Невероятно!
03.08.2013 16:05
Поздрави, Скарлет от Долината на Струма!

Тук също е невероятно красиво.!
цитирай
10. ckarlet - 9. Sande - Много красиво! Невероятно!
03.08.2013 16:22
sande написа:
Поздрави, Скарлет от Долината на Струма!

Тук също е невероятно красиво.!


Благодаря, Санде! Трябва да предложиш дестинация по Долината на Струма, а от нас изпълнението:))
Красиво и незабравимо лято ти желая!
цитирай
11. vostroto - Чудесен летен постинг, Скарлет!:) ...
03.08.2013 16:27
Чудесен летен постинг, Скарлет!:) Настроението ти ми се придаде:) Благодаря ти!:)
цитирай
12. ckarlet - 11. Vostroto - Чудесен летен постинг, Скарлет!:) ...
03.08.2013 16:36
vostroto написа:
Чудесен летен постинг, Скарлет!:) Настроението ти ми се придаде:) Благодаря ти!:)


Това само може да ме радва, Vostroto! Благодаря ти!
Имаме интересни планове и за есента. Ако не ни мине котка път ще споделя отново:)
Красиви летни дни ти желая!
цитирай
13. stela50 - Чудни снимки, Скарлет ... цветно лятно морско настроение...
03.08.2013 16:41
Щастливи дни, мила !
цитирай
14. makont - И замириса на море,
03.08.2013 16:44
Чак ми се доходи. Но, има време. Поздрави Скарлет!
цитирай
15. ckarlet - 13. Stela50 - Чудни снимки, Скарлет ... цветно лятно морско настроение...
03.08.2013 16:49
stela50 написа:
Щастливи дни, мила !


Лятото винаги ми носи много настроение, красота и зареждане, Таничка!
Надявам се и занапред да мога да ви споделям моите летни преживявания!
Прекрасни летни дни и за теб, мила!
цитирай
16. ckarlet - 14. Мakont - И замириса на море,
03.08.2013 16:53
makont написа:
Чак ми се доходи. Но, има време. Поздрави Скарлет!


Точно така, Мая, има още много време за море:) Не го пропускай!
След 19 юли до средата на август, дните за море и планина са винаги прекрасни. Затова и ние ги използваме и през този период не пропускаме да му се насладим.
Пожелавам и на теб приятни мигове по морето, мила!
цитирай
17. valeska - Благодаря за чудесната разходка, ...
03.08.2013 17:14
Благодаря за чудесната разходка, Скарлет! Поздрав!:)
цитирай
18. ckarlet - 17. Valeska - Благодаря за чудесната разходка, ...
03.08.2013 17:30
valeska написа:
Благодаря за чудесната разходка, Скарлет! Поздрав!:)


Радвам се, че и ти разгледа, Valeska!
Красиви летни дни и за теб!
цитирай
19. etyna - Имай
03.08.2013 18:39
подходящо време, настроение и усмивки, за да продължиш почивчицата в същия приятен ритъм както в песента!
цитирай
20. анонимен - От ранно детство
03.08.2013 18:44
обичам залива "Зангадор" в Китен, кръстен на един вече митичен рибар, когото помня оттогава. В това заливче той си държеше лодката, имаше и някаква барачка на брега, където си прибираше рибарските такъми. Сега в заливчето има едноименно заведение. Но го няма Зангадор, лодката му, барачката.
цитирай
21. ckarlet - 19. Etyna - Имай
03.08.2013 19:04
etyna написа:
подходящо време, настроение и усмивки, за да продължиш почивчицата в същия приятен ритъм както в песента!


Имаме още планове за лятото, а и след това за есента и се надявам с ритъма на песента да продължим:))
Благодаря от сърце!
цитирай
22. ckarlet - 20. Рarasol - От ранно детство
03.08.2013 19:08
parasol написа:
обичам залива "Зангадор" в Китен, кръстен на един вече митичен рибар, когото помня оттогава. В това заливче той си държеше лодката, имаше и някаква барачка на брега, където си прибираше рибарските такъми. Сега в заливчето има едноименно заведение. Но го няма Зангадор, лодката му, барачката.


И аз много обичам това място, Рarasol! И където и да отида, там залезът на слънцето ми е най-красив. Точно на това място, което описваш заведението "Зангадор" си го има, но вече няколко години го показвам, и тази година реших да не правя допълнително снимки. А и цветята, които висяха по него бяха малко оскъдни. А точно те придаваха по-нежен облик на самото заведение. Радвам се, че не пропусна да споделиш своите спомени и ти благодаря от сърце! Прекрасно лято и на теб и страхотното ти семейство!
цитирай
23. monna - Ах, морето и Скарлет!!!:)))
03.08.2013 20:34
Разбира се, че през юли е най-добре, Скарлет! През август е един ад, защото е пренаселено и много мръсно...
Южното черноморие е за предпочитане, да!
Пясъкът е като икономия /на Синеморец/, а морето е прозрачно, много,
много "тънко".:)
Радвам се за теб и семейството ти, че сте си изкарали добре!
Почивка от 10 дни е достатъчна, на 2-3 пъти през годината, важното е да има разнообразие в дестинациите...
Хубаво се представяш в блогчето, нека красивите моменти да бъдат споделени,
за да има обмен на информация.
http://www.vbox7.com/play:7fd502800c

ПП Скарлет, не зная за промените, нали ме нямаше?! Може да попитам Алекс,той
сигурно е в час.
цитирай
24. inel379 - Познавам само южното наше море!:)
03.08.2013 20:39
Когато бяхме малки, с родителите ми ходехме само в Несебър и на Слънчев бряг.
По-късно почивахме единствено в Китен - на бунгала.
Там винаги е било спокойно - сред високите дървета!
Да си в Китен, все едно си и в Приморско.
Пет километра не са никакво разстояние по суша, а по вода с корабчето се отива за десет минути. Двата плажа се оглеждат един в друг.
От доста години не съм ходила, но разпознах някои кътчета безпогрешно,
разбира се много променени. Стана ми топло, светло на душата и мило...
Хубавите преживявания оцветяват живота!
С по-голяма сила усещаме колко е вълнуващ!
Чудесни снимки си направила, Скарлет!
Сякаш станах участник в романтичен филм!:)
Прекрасно място!
Виждам, че продължава да е!
Поздравявам те за избора!:)
Нека да е лято!:)
цитирай
25. ckarlet - 23. Мonna - Ах, морето и Скарлет!!!:)))
03.08.2013 21:13
monna написа:
Разбира се, че през юли е най-добре, Скарлет! През август е един ад, защото е пренаселено и много мръсно...
Южното черноморие е за предпочитане, да!
Пясъкът е като икономия /на Синеморец/, а морето е прозрачно, много,
много "тънко".:)
Радвам се за теб и семейството ти, че сте си изкарали добре!
Почивка от 10 дни е достатъчна, на 2-3 пъти през годината, важното е да има разнообразие в дестинациите...
Хубаво се представяш в блогчето, нека красивите моменти да бъдат споделени,
за да има обмен на информация.
http://www.vbox7.com/play:7fd502800c

ПП Скарлет, не зная за промените, нали ме нямаше?! Може да попитам Алекс,той
сигурно е в час.


Какво ли е да си през всички сезони като теб близо до морето, Мони?:) Страхотно е човек да се потопи във морската вода и да поплува на воля! Ходим и по басейни, но е друго... Обичам да променяме дестинацията, но съпругът ми е очарован от Китен и обикновено нашето море го свързваме с него. От там правим други разходки, но се връщаме отново в Китен:) Сега имам обещано кафе и по северното Черноморие, но не се знае кога:)) Ако се получи непременно ще споделя и с вас. Радвам се на присъствието ти, морска ми приятелко!
Прегръщам те!
цитирай
26. malchaniaotnadejda7 - Здравей мила Скарлет и благодаря за разходката! :)
03.08.2013 21:16
Синя и слънчева като морска ласка! Прекрасно е нашето, българско море... Много го обичам и ако си още там, поздрави го от мен! Аз обичам да го виждам на есен - тогава цветовете стават по-дълбоки, небето някак по-високо и осезавам в самия въздух да трепти коледен блясък - сякаш всичко е пълно с някакво огромно предчувствие за безкрайност и празничност. Прегръдки и до скоро, хубава вечер и светъл август!
цитирай
27. qbylkovcvqt - :) еееееее, разкошно ! Усетих даже ...
03.08.2013 21:18
:) еееееее, разкошно ! Усетих даже солените морски капки ...
цитирай
28. ckarlet - 24. Inel379 - Познавам само южното наше море!:)
03.08.2013 21:20
inel379 написа:
Когато бяхме малки, с родителите ми ходехме само в Несебър и на Слънчев бряг.
По-късно почивахме единствено в Китен - на бунгала.
Там винаги е било спокойно - сред високите дървета!
Да си в Китен, все едно си и в Приморско.
Пет километра не са никакво разстояние по суша, а по вода с корабчето се отива за десет минути. Двата плажа се оглеждат един в друг.
От доста години не съм ходила, но разпознах някои кътчета безпогрешно,
разбира се много променени. Стана ми топло, светло на душата и мило...
Хубавите преживявания оцветяват живота!
С по-голяма сила усещаме колко е вълнуващ!
Чудесни снимки си направила, Скарлет!
Сякаш станах участник в романтичен филм!:)
Прекрасно място!
Виждам, че продължава да е!
Поздравявам те за избора!:)
Нека да е лято!:)


А аз, сестра ми и моите родители ходехме по северното Черноморие. Обиколили сме почти всички места. По-късно почивахме в станциите на военните. И зная, че нагоре е още по-хубаво, но заради по-топлата вода и плажа сме все на юг. А така ми се ходеше в Несебър тази година. Съобщиха по новините, че е обновен и е станал много красив. Някой ден ще отидем до там.
Нека да е лято, Inel379! Благодаря и на теб, мила!
цитирай
29. ckarlet - 26. Мalchaniaotnadejda7 - Здравей мила Скарлет и благодаря за разходката! :)
03.08.2013 22:08
malchaniaotnadejda7 написа:
Синя и слънчева като морска ласка! Прекрасно е нашето, българско море... Много го обичам и ако си още там, поздрави го от мен! Аз обичам да го виждам на есен - тогава цветовете стават по-дълбоки, небето някак по-високо и осезавам в самия въздух да трепти коледен блясък - сякаш всичко е пълно с някакво огромно предчувствие за безкрайност и празничност. Прегръдки и до скоро, хубава вечер и светъл август!


Здравей, мила Мalchaniaotnadejda7! Преди няколко дни се завърнахме от там. И всички сме едни шоколадови:) А миналата година ходихме и през есента до Созопол, Лозенец и Бургас. И тогава е много хубаво, но е някак по-тихо и пусто. А и водата и времето се захлаждат. Но за отдих е чудесно. Сега обаче се наплувахме и се осолихме на воля:)) Водата като чай и времето беше страхотно!
Прекрасно лято и на теб и твоето семейство!
цитирай
30. ckarlet - 27. Qbylkovcvqt - :) еееееее, разкошно ! Усетих даже ...
03.08.2013 22:13
qbylkovcvqt написа:
:) еееееее, разкошно ! Усетих даже солените морски капки ...


Пожелавам и в действителност да ги усетиш, Qbylkovcvqt!:)
Приказно лято и на теб, мила!
цитирай
31. alexs - Райски кътчета Бог е дарил богато ...
03.08.2013 22:31
Райски кътчета Бог е дарил богато България важното е да опази тази красота! Хубава вечер Скарлет!
цитирай
32. kasnaprolet9999 - Много съм огорчена, че не съмт воя ...
03.08.2013 22:42
Много съм огорчена, че не съмт воя любим сесон, но те разбирам:)))) Пожелавам ти едно лято изпълнено с чувства. Твоя постинг ми повдигна духа, с много настроение си го направила, а туртата веднага я закопчах/.
цитирай
33. anin - Чудесно!
03.08.2013 23:27
Още много хубави моменти!
цитирай
34. freeoldmen - Абе, лесно ви е на вас!
04.08.2013 00:29
А аз там нейде в красивата линия между Приморско и Китен в далечната 1994 се сблъсках с любовта на живота си! Не че се оплаквам... Но ако знаете колко беше...абе кво да ви разправям, беше невероятно. И знаете ли, и до този момент съм влюбен- в морето, в Китен и в жена ми...и в сина ми, разбира се...
цитирай
35. ckarlet - 31. Аlexs - Райски кътчета Бог е дарил богато ...
04.08.2013 07:54
alexs написа:
Райски кътчета Бог е дарил богато България важното е да опази тази красота! Хубава вечер Скарлет!


Добро утро, Алек! Само да знаеш колко си прав!:) Благодаря ти!
Прекрасна неделя! Нека се възползваме от хубавото време!
цитирай
36. ckarlet - 32. Кasnaprolet9999 - Много съм огорчена, че не съмт воя ...
04.08.2013 07:56
kasnaprolet9999 написа:
Много съм огорчена, че не съмт воя любим сесон, но те разбирам:)))) Пожелавам ти едно лято изпълнено с чувства. Твоя постинг ми повдигна духа, с много настроение си го направила, а туртата веднага я закопчах/.


Невенче, та те всичките сезони са ми любими, особено пролетта:))
И на теб и семейството ти пожелавам прекрасно лято и много настроение! Благодаря ти, че отново си тук!
цитирай
37. ckarlet - 33. Аnin - Чудесно!
04.08.2013 07:57
anin написа:
Още много хубави моменти!


И аз на това се надявам:) Пожелавам го и на всички вас!
Прекрасен ден!
цитирай
38. ckarlet - 34. Freeoldmen - Абе, лесно ви е на вас!
04.08.2013 07:59
freeoldmen написа:
А аз там нейде в красивата линия между Приморско и Китен в далечната 1994 се сблъсках с любовта на живота си! Не че се оплаквам... Но ако знаете колко беше...абе кво да ви разправям, беше невероятно. И знаете ли, и до този момент съм влюбен- в морето, в Китен и в жена ми...и в сина ми, разбира се...


Точно такова споделяне не е имало тук, Freeoldmen:) Ето една морска любов как се е превърнала в доживотна:) Радвам се на посещението ти! Прекрасно лято ти желая!
цитирай
39. monaliza121 - Ах, морето!
04.08.2013 09:05
При мен е ежедневие, затова се готвя за гората:))
Хубаво лято, Скарлет!:)
цитирай
40. ckarlet - 39. Мonaliza121 - Ах, морето!
04.08.2013 09:44
monaliza121 написа:
При мен е ежедневие, затова се готвя за гората:))
Хубаво лято, Скарлет!:)


Да, ти си всеки ден близо до морето, Лизи:) Ще очаквам с нетърпение твоите постинги за родния балкан! Пожелавам ти емоционално и незабравимо лято, мила!
цитирай
41. ishchel - Ах морето,
04.08.2013 11:25
помня плажа Атлиман и до днес ...Скарлет, много освежаваща разходка по морския бряг,,,,снимките са прекрасни. Снимката с двете дечица - заплювам си я...много е изразителна...
Поздрави и леко плуване :)
цитирай
42. ckarlet - 41. Ishchel - Ах морето,
04.08.2013 12:19
ishchel написа:
помня плажа Атлиман и до днес ...Скарлет, много освежаваща разходка по морския бряг,,,,снимките са прекрасни. Снимката с двете дечица - заплювам си я...много е изразителна...
Поздрави и леко плуване :)


Радвам се, че ти хареса нашата почивка и снимки по морето, Ани! Плуването е любимият ни спорт в семейството. От малко до голямо плуваме:)) А и е страхотен фитнес. Благодаря, че се отби, мила!
цитирай
43. shaffi - колко е хубаво....
04.08.2013 18:19
аз още стягам багажа....поздрави и от мен!!
цитирай
44. ckarlet - 43. Shaffi - колко е хубаво....
04.08.2013 18:47
shaffi написа:
аз още стягам багажа....поздрави и от мен!!


Точно сега му е времето, Shaff:) Нямам търпение да покажеш и разкажеш и твоите разходки и преживявания. Дано твоята почивка да е много по забавна и интригуваща, мила!
Ще чакам с нетърпения морският ти постинг! Радвам се, че и ти погледна при мен! Благодаря ти!
цитирай
45. bven - Благодаря ти за хубавите снимки, Скарлет!
04.08.2013 21:25
Не съм посещавала тази част от черноморието ни, но това , което показваш, ме радва много:) Приказни мигове може да има навсякъде у нас!
Поздрави от Пловдив!
цитирай
46. ckarlet - 45. Вven - Благодаря ти за хубавите снимки, Скарлет!
04.08.2013 22:41
bven написа:
Не съм посещавала тази част от черноморието ни, но това , което показваш, ме радва много:) Приказни мигове може да има навсякъде у нас!
Поздрави от Пловдив!


Благодаря ти за топлите думи, Вven! Нещо ме разчуства:) На прекрасно място си и се надявам да направиш хубави снимки, а после да ги споделиш и с нас!
Приказни дни в Пловдив, мила!
цитирай
47. zaw12929 - ПОЗДРАВЛЕНИЕ ЗА СТРАХОТНИТЕ СН...
05.08.2013 08:33
ПОЗДРАВЛЕНИЕ ЗА СТРАХОТНИТЕ СНИМКИ- НАСТРОЕНИЕ, КАКВОТО НИ ТРЯБВА ДОКАТО
ЗА СЪЖАЛЕНИЕ Разиграва се режисирано опасна омраза, злоба и желание за мъст, защото само при управлението на БСП :
- станахме страна членка на ЕС
-удвоина доходите заплати и пенсии
- намалиха външния дълг
- привличаха по 20 милиарда инвестиции на година затова имаше ръст на икономиката над 8% , безраборица 5% а цега регистрираната е 15%

протестиращите иМат задача унищожаването на България- само това могат рефорнаторите: НАМАЛАВАТЕ ДЪРЖАВНОСТТА ДО ХАОС, ИКОНОМИКА И НАСЕЛЕНИЕ ДО НУЛА- ТОВА ЩЕ ПРЕСЕЧЕ ТОВА ПРАВИУИТЕЛСТВО...
цитирай
48. cinderellathespy - Петдесети палец от мен нагоре!
05.08.2013 09:10
:))
Привет, Скарлет!
Добре, че има такива хубави летни постове да глътна и аз малко море...
... че тая година няма да има такова в риалититУ...
Как си, мила?
С тая песничка и тия цветности определено ми почна усмихнато седмицата!
Дано все така да ми Е!
Прегръщам те и ти се... усмихвам! :)))))))

Ели
цитирай
49. ckarlet - 47. Zaw12929 - ПОЗДРАВЛЕНИЕ ЗА СТРАХОТНИТЕ СН...
05.08.2013 18:49
zaw12929 написа:
ПОЗДРАВЛЕНИЕ ЗА СТРАХОТНИТЕ СНИМКИ- НАСТРОЕНИЕ, КАКВОТО НИ ТРЯБВА ДОКАТО
ЗА СЪЖАЛЕНИЕ Разиграва се режисирано опасна омраза, злоба и желание за мъст, защото само при управлението на БСП :
- станахме страна членка на ЕС
-удвоина доходите заплати и пенсии
- намалиха външния дълг
- привличаха по 20 милиарда инвестиции на година затова имаше ръст на икономиката над 8% , безраборица 5% а цега регистрираната е 15%

протестиращите иМат задача унищожаването на България- само това могат рефорнаторите: НАМАЛАВАТЕ ДЪРЖАВНОСТТА ДО ХАОС, ИКОНОМИКА И НАСЕЛЕНИЕ ДО НУЛА- ТОВА ЩЕ ПРЕСЕЧЕ ТОВА ПРАВИУИТЕЛСТВО...


Привет, Zaw12929! Обстановката в страната е напрегната. Може би затова и понякога се опитваме да избягаме от тази действителност, но тя си съществува. Но пък ми се иска с моите постинги да забравим за малко за проблеми, безпаричие и негативизъм.
Пожелавам и на теб поне за малко да получиш нужната почивка и релаксираш на хубаво местенце! Приказна вечер от мен!
цитирай
50. ckarlet - 48. Сinderellathespy - Петдесети палец от мен нагоре!
05.08.2013 18:53
cinderellathespy написа:
:))
Привет, Скарлет!
Добре, че има такива хубави летни постове да глътна и аз малко море...
... че тая година няма да има такова в риалититУ...
Как си, мила?
С тая песничка и тия цветности определено ми почна усмихнато седмицата!
Дано все така да ми Е!
Прегръщам те и ти се... усмихвам! :)))))))

Ели


Радвам се, че успях и на теб да придам морското настроение, което още не ни напуска:)) Ако все пак решите да отскочите до морето поне за 2-3 дни, няма да сбъркате. Много често срещахме табели с надпис "свободни стаи". Информативно попитахме по колко ги дават и ми ни прави впечатление, че са на ниски цени, като за всички нас. Незабравимо лято ти желая, Ели, и много слънчево настроение!
цитирай
51. kometapg - Благодаря ти за хубавото морско ...
06.08.2013 01:21
Благодаря ти за хубавото морско настроение! :)
цитирай
52. ckarlet - 51. Кometapg - Благодаря ти за хубавото морско ...
06.08.2013 07:53
kometapg написа:
Благодаря ти за хубавото морско настроение! :)


А аз благодаря, че се присъедини към компанията с лятно настроение!
Прекрасен летен ден, Кometapg!
цитирай
53. henzelski - Приморско и Китен
06.08.2013 09:34
са любимите ми дестинации, Скарлет! Има един хотелски комплекс в Китен, където съм участвал в строителството му през студентските си години. А пък в Приморско един от най-големите ми приятели е хотелиер и всяко лято ме кани там.
Спомени, спомени, скъпа приятелко... :))
цитирай
54. ckarlet - 53. Henzelski - Приморско и Китен
06.08.2013 18:11
henzelski написа:
са любимите ми дестинации, Скарлет! Има един хотелски комплекс в Китен, където съм участвал в строителството му през студентските си години. А пък в Приморско един от най-големите ми приятели е хотелиер и всяко лято ме кани там.
Спомени, спомени, скъпа приятелко... :))


Хей, Краси, искаш да кажеш, че обичаме да посещаваме едно и също място по морето:)
Ако и сега те покани твоя приятел не пропускай шанса да го посетиш! А ако тази година не се получи, тогава следващата:)
Прекрасна и романтична лятна вечер, скъпи приятелю!!! Благодаря ти, че не ме забравяш!
цитирай
55. joysii - Морето, ах морето! В Приморско е ...
08.08.2013 10:49
Морето, ах морето!
В Приморско е красиво, но за мен Варна е раят.:):):):)
..............
Весело лято! Постингът Ви е типично лятноморски - пъстър, радостен, динамичен!
цитирай
56. ckarlet - 55. Joysii - Морето, ах морето! В Приморско е ...
08.08.2013 19:28
joysii написа:
Морето, ах морето!
В Приморско е красиво, но за мен Варна е раят.:):):):)
..............
Весело лято! Постингът Ви е типично лятноморски - пъстър, радостен, динамичен!


Благодаря, Joysii! Преди две години решихме да отидем до Варна. Много красив град и има има какво да се разгледа. Като дете все около Варна почивахме, но сега на юг:)
Желая ти прекрасно лято!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031