Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.01.2010 15:05 - Най-голямата трагедия на Хаити!
Автор: avangardi Категория: Други   
Прочетен: 1396 Коментари: 2 Гласове:
6

Последна промяна: 14.01.2010 15:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Много ми е жал за жителите на Хаити.

Да се оцени мащаба на катастрофата на Хаити засега не е  възможно. Магнитудът на първия и най-голям силен трус, е бил не по-малко от 7. По оценките на специалистите, това най-голямият разрушителен подземен трус, зарегистриран в този регион за цялото време на наблюдение. След първото земетресение последвали още няколко повторни труса с магнитуд от 5 и повече.

Много държави оказват помощ в ликвидацията на последствията от земетресението и в търсенето на живи хора. Финансовата помощ на пострадалата страна са оказали ООН (10 милиона долара), Световната банка (100 милиона) и други организации. А сега още и знаменитости се включват в проблема. Събират пари и  всичко което е възможно и ги предават на Хаити. Много жители са останали без покрив над главата и нощем са на улицата. Това е ужасно.

image

image

image

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
 

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image

 




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viovioi - смразяващи кръвта гледки
15.01.2010 11:40
и мен много ме е жал за горките хора сполетяло ги това бедствие. Да пази бог. Защо на една толкова бедна държава съдбата праща това нещастие? Просто се питам. Това е голямо изпитание.И в този ред на мисли, лишената от всякакво чувство за импатия Р.Желева какво би казала? Сега вече съм сигурна че тя не НАЙ-неподходящия човек за тази мисия. Брутална, цинична,арогантна,некомпетентна, къде е тръгнала се питам? Пфу и тъпата иостория(ЕС изслушването), какъв фал-старт на БГ политиката за 2010 гсамо.
цитирай
2. avangardi - Ето тук е написано в стил сатира, ако тя реши да си каже истината!
15.01.2010 15:04
"Румяна Желева оттегли кандидатурата си за еврокомисар
След унизително отношение към нашата достолепна кандидатка за еврокомисар по време на изслушването и превърнато в кръстосан разпит, след дълга нощ изпълнена с истерични пристъпи и плач, Румяна Желева взе решение да оттегли кандидатурата си. Тя през сълзи заяви следното:
“ Съзнавам, че имам лабилна психика и не мога да приемам твърдо ударите в гърба нанесени ми от Антония Първанова, разбрах че сърцето ми е по-слабо от ума и осъзнах че няма да мога да се спавям с хуманитарните кризи, защото вместо да нося храна на пострадалите аз ще седя хванала с две ръце главата си, клатейки се в хипнотичен ритъм и ще рева с все сила при вида им. Днешното земетресение в Хаити ме потресе и аз поради сълзите стичащи се от очите ми, не успях да открия на картата тази малка държава.Объркана съм и незная , за каква да се кандидатирам, но аз неистово искам да съм личност, да съм известна и да не ми задават въпроси. Мразя въпросите. Нима човек може да знае всичко, а аз не съм човек, аз съм просто жена, тоест аз съм нещо повече от човек. Изгубих ориентир, досега пътеводната ми светлина беше заплащането, но явно не дават пари толкова лесно. Какво искат тези хора от мен?Незнам. Но знам, аз какво исках от тях – да ми повярват, да се възхитят на ослепителната ми красота и изпаднали във възторг от излъчването ми, да ми ръкопляскат! Но, Уви ! Те ми размахаха пръст, сега знам, че да ти размахат пръст е по-лошо отколкото да те сочат с пръст. О, Бойко!!! За що не ми каза, че този изпит не е като в университета? Защо не ми показа къде е Аденският залив? Може би и ти незнаеш? . .“

http://neverojatno.wordpress.com/2010/01/13/rumiana/

-----------------------------------------
След като не е подготвена и географски, политически и не е и за външен министър.
Напразно закриха Министерството по бедствията и авариите, ще се наложи да го открият за нея, за да се подготви по-добре.
Само с бляскава усмивка и празно дърдорене по телевията, без да се казва нищо, не става!!!
Гафа си е на нея и нейният шеф, който цинично и арогантно се опитва да управлява ЕС, както и управлява и собствената си страна.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: avangardi
Категория: Изкуство
Прочетен: 8362550
Постинги: 1981
Коментари: 10406
Гласове: 95961
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930