Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.12.2023 18:40 - Картичка с Послание за Коледа
Автор: avangardi Категория: Изкуство   
Прочетен: 822 Коментари: 4 Гласове:
18

Последна промяна: 22.12.2023 18:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Коледа е Аромат!

Коледа е Пъстър свят!
Дом, Подаръци,Мечти,
край Огнище светлинки!
Песни, Бъдник, Хляб,
Канела и Жилетка,
дето Баба е изплела!
Бързане да свършим 100 неща!
Да направим по-красив Света!
Да оставим грижите назад!
Да е всеки Миг на радости богат!
Да не можем да ги преброим!
Щедро да ги споделим!
Да сме пълни след като сме дали,
на живота Смисъла познали!

Нека пак ни е Честита!
Нека е в Любов повита!
Да е здраве и Късмет
за още много години Напред!

Автор на стиховете: Галина Даскалова

Автор на илюстрацията: Галина Даскаловаimage
https://predmetisdusha.com/







Гласувай:
18



1. donchevav - Различно - и много празнично, до...
22.12.2023 19:56
Различно - и много празнично, добротворно!
Благодаря, мила Или!
Светли празници!
цитирай
2. avangardi - Здравей, мила Вени!
22.12.2023 20:24
donchevav написа:
Различно - и много празнично, добротворно!
Благодаря, мила Или!
Светли празници!

Отидох на Коледния базар и ми подариха късмети за питката. Там прочетох и сайта на майсторите на чашите, книжките с тези невероятни пожелания.
Нека Рождество Христово ти донесе цялото щастие и обич, които заслужаваш! Нека светлината на Коледа изпълни със смисъл дните ти и озарява пътя към сбъдване на мечтите ти!
Светли празници!
цитирай
3. katan - Разнежи ме, Илче!
23.12.2023 09:23
Имаме една подобна картинКа, която нарисувахме с Мишел преди единадесет години.
Нашата е със Снежковци - мама, татко и тя.
Е, баба й нарисува повечето, а тя сложи малко сняг на покрива на къщичката и по няколко дръвчета.
КартинКата е с масло, върху платно и се опитах да бъде съвсем наивистично. Не успях много:).
Защо ме няма мен в композицията ли?
Аз съм къщичката, където всички са добре дошли.
Весели, щастливи и пълни с благодат и изобилие празнични дни, скъпа моя приятелко! На теб и цялото семейство!
цитирай
4. avangardi - Мила Кате, страхотен разказ си споделила!
23.12.2023 11:22
katan написа:
Имаме една подобна картинКа, която нарисувахме с Мишел преди единадесет години.
Нашата е със Снежковци - мама, татко и тя.
Е, баба й нарисува повечето, а тя сложи малко сняг на покрива на къщичката и по няколко дръвчета.
КартинКата е с масло, върху платно и се опитах да бъде съвсем наивистично. Не успях много:).
Защо ме няма мен в композицията ли?
Аз съм къщичката, където всички са добре дошли.
Весели, щастливи и пълни с благодат и изобилие празнични дни, скъпа моя приятелко! На теб и цялото семейство!

Желание си намисли, затвори очи и знай, че на Коледа се случват чудеса, ще се изпълни всяка твоя мечта!
За здраве, щастие и късмет за много години напред! Домът Ви да е пълен, децата Ви да са добри и нека любовта не Ви напуска чак до старини!
Честито Рождество Христово! Да сте здрави, весели, засмени и от Бог благословени!
Весела Коледа и Щастлива нова година!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: avangardi
Категория: Изкуство
Прочетен: 8368346
Постинги: 1981
Коментари: 10406
Гласове: 95966
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930