Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.05.2009 07:20 - Има такъв виц - тестисите се обидили, че винаги са отвън. Ами така е, защото сте меки и се страхувате от тъмното.
Автор: avangardi Категория: Политика   
Прочетен: 4902 Коментари: 15 Гласове:
0

Последна промяна: 19.05.2009 07:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Зомбират ни с черен пиар Номерът е сами да се откажем от гласуване

Мартин Карбовски

Има един капан, който политиците поставят при всеки следващ вот. Това е капанът на маскарите. Омаскаряването и обезсмислянето, компрометирането, за което вече и президентът Георги Първанов говори.
Ако можеха, политиците щяха да забранят и медиите, и изборите. И понеже не могат, у нас те са измислили следния номер - тотално омаскаряване на опонентите и тотално бели дрехи за "нашите хора". В тая супа играят и харчат грешни пари хиляди специалисти по ПР, предимно черен. И играта е само една - да заблудим избирателя -
с мръсното бельо на опонента и с нашата ефирност
Доскоро черният пиар се практикуваше умерено и ефикасно. Но дори и той не успя да види разследвания за педофилия депутат Кузов в листите на "Атака" преди 4 години. Днес черният пиар е сериозно застъпен - така щото да се отвратите от политиката
И като се отвратите от политиката - тогава да гласуват само циганите и пенсионерите и нещата пак да си дойдат на мястото.


image

 
Най-големия грях към съсипията и развитието на тази страна поемат хората, които умно обясняват как няма смисъл да се гласува. Това е СПИН. Синдром на половинчато идиотско некадърие да водиш предизборна кампания. Всеки, който днес ви заразява със скепсис, е опасен рецидивист, нежелаещ бордюрът пред къщата ви да се оправи. Нежелаещ асфалтът да се превърне в пътища, училището да произвежда личности, полицията да хване престъпниците и лекарите да не ни искат пари непрекъснато.
Но не! Всички са маскари. Стойте си вкъщи и така ще промените държавата. Най-добре оставете това на баба си и на платените гласове. Интелектуалци без полови органи, шоумени с развети бели знамена, тихи призиви за обезсмисляне не просто на изборите, но и на обикновения живот - всичко това е за ваше добро. Това е собственият сос, в който обичат да се консервират българските политици. Докато твърдите електорати гласуват под строй. У нас държавата се управлява от най-нещастните хора. Щастливците смятат, че е под достойнството им да ходят до урните. Тарикатска работа.
Бай Ганьо нямаше да е толкова велик персонаж, ако не беше казал: "Всички са маскари." Всеки, който го повтаря днес, е новият Бай Ганьо. Живеем в свят на възможности и алтернативи. Ако не ви харесва повече да живеете с жена си - имате милиони алтернативи - вземете си надуваема овца. Ако не ви харесва България - идете, където си искате. Идете в Африка наистина.
Но тук няма да останат българи
От вашите действия и бездействия планетата се движи - въпросът е, че няма кой да ви го каже. Но няма как да ви накараме да ви пука за планетата, за живота и за Вселената насила. Има милиони алтернативи на живеене и правене на разкош. Само за нашия политически живот това сякаш не се отнася. Трябва да се гласува - ако ви дразнят големите политически мастодонти и тяхното пренебрежение към човешкия живот - изберете малка партия с малка кауза. Но гласувайте. Всеки, който заразява българите със скепсис, е лош човек. Не всички са маскари. Огледайте се. Политиците няма да ви оправят улицата, ако не ги накарате. Може да ги накарате само ако гласувате за опонента им. Стига с тая предизборна концепция Левски-ЦСКА. Гласувайте за някого, за когото знаете какво е свършил. Колелото на историята се върти само когато сменяме едните педали с другите педали. На пръв поглед безсмислено движение, но всъщност е най-важното. 20 години седите недоволни и ругаете политиците. Ами сменяйте ги от време на време. Или ги оставете същите. Но участвайте.
Има такъв виц - тестисите се обидили, че винаги са отвън. Ами така е, защото сте меки и се страхувате от тъмното. Това е цялата философия.


След избори 2009 в Говедоландия!



image

Предизборна агитация на страшните Соломонови "полуострови" - КАРИКАТУРА


image


Притчи

*1:1 Притчи на Давидовия син Соломон, Израилев цар,

1:2 Записани за да познае някой мъдрост и поука, 
За да разбере благоразумни думи,

1:3 За да приеме поука за мъдро постъпване,
В правда, съдба и справедливост,

1:4 За да се даде остроумие на простите,
Знание и разсъждение на младежа,

1:5 За да слуша мъдрият и да стане по-мъдър
И за да достигне разумният здрави начала,

1:6 За да се разбират притча и иносказание,
Изреченията на мъдрите и гатанките им.

*25:1 И тия са Соломонови притчи, които събраха човеците на Юдовия цар Езекия.
 

Управление

*28:2 От бунтовете на страната началниците й биват мнозина, но чрез умни и вещи човеци един неин управител продължава дълго време.

*28:15 Като ревящ лъв и гладна мечка
Е нечестив управител над беден народ.

*28:16 О княже, лишен от разум, но велик да насилствуваш, знай, че който мрази грабителство ще продължи дните си.

*29:2 Когато праведните са на власт, людете се радват; Но когато нечестивият началствува, людете въздишат.

*29:12 Ако слуша управителят лъжливи думи,
То всичките му слуги стават нечестиви.

*29:16 Когато нечестивите са на власт, беззаконието се умножава, но праведните ще видят падането им.

*29:18 Дето няма пророческо видение людете се разюздават, а който пази закона е блажен.

*29:26 Мнозина търсят благоволението на управителя, Но съдбата на човека е от Господа.

==> Вж. Притчи Соломонови



  Автор: mkalpakchiew


Винаги имаш време да гласуваш!
There"s always time to vote  
  Автор: mkalpakchiew


Тагове:   клип,   вот,


Гласувай:
0



1. iliada - Илче! :)
19.05.2009 08:31
Много хитър постинг и скакто винаги много актуален, а мотото направо ме разсмя точно на събуждане!:)))))))
цитирай
2. mmmmmmmmm - Комично
19.05.2009 09:53
и жалко....но това е действителността!...
цитирай
3. avangardi - iliada - Илианче:-))
19.05.2009 10:07
Никога не искам да съм отвън:-))))
Черния ПР не е в моите разбирания. За едноседмичното ми лежане в болницата осъзнах, че това води до остро настървяване на хората, води до отчаяние и целия народ добива синдрома на Придобита имунна недостатъчност!!!
Там отново бях обкръжена от Новият байганьо!!!
Весел и усмихнат ден:-)))
цитирай
4. avangardi - mmmmmmmmm - Марианче,
19.05.2009 10:27
това е дори да плачем, плачем и да не можем да се спрем!!!
20 години седим недоволни и ругаем политиците. Ами или да ги сменяме от време на време. Или да ги оставим същите. Но да участваме.
Поздрави и усмихнат ден:-)
цитирай
5. tili - Мога да си го представя.
19.05.2009 10:31
То е било нещо като да пътуваш с влак от София до Варна, затворен в едно купе със случайни спътници.
И мен ме разсмя - весел ден!
цитирай
6. avangardi - tili - То си е по-кошмарно и от влака:-)
19.05.2009 11:02
Там си за няколко часа, а в болницата си като в затвор с обща килия за четирима:-))
Слушаш и виждаш денонощни изпълнения - ВИП-брадър нищо не струва:-)))
Весел ден и на теб:-))))
цитирай
7. valsodar - Не мога да се съглася с поредният опит за манипулация
19.05.2009 13:50
който си прозира дори и от следният цитат "Най-големия грях към съсипията и развитието на тази страна поемат хората, които умно обясняват как няма смисъл да се гласува. Това е СПИН"

За мен Карбовски, не е нищо повече от едно долно мекеренце обслужващо чужди поръчки, което няма нито скрупули , нито съвест която да го спре.

Същията, заради който получи инкфарт и Вили Казасян, оклеветен от Карбовски.

Просто, поредната гьобелсова попаганда - малко истини примесени с много лъжи.

Което се потвърждава и от това "20 години седите недоволни и ругаете политиците. Ами сменяйте ги от време на време. Или ги оставете същите. Но участвайте" - Сменяйте ??!
С кого ?
С тези, които сме свалили от власт на предните избори ли ??!

Я си задайте въпроса, кой и как може да влезе в политиката у нас ?
Колко се плаща за достъп до медийното пространство ?
Кой плаща участието в медиите ?
Колко струва 1 минута телевизионно време ?

Прегледайте и цените за реклама.

После пак ми кажете, че имаме избор и че изборът ни е демократичен и свободен !
цитирай
8. avangardi - valsodar - напразно се гневиш...
19.05.2009 15:08
напразно се гневиш, прочети и следващия постинг за П.Слабаков и неговото незабравимо интервю!
Може би твоите причини да не гласуваш са?
1 не искам да ме лъжат
2 не искам да не зачитат правата ми
3 не искам да злоупотребяват с властта си над мен
4 нямам им доверие
5 не ме пазят от престъпниците
6 пазят престъпниците от мен
7 защото с достатъчно пари можеш да си купиш всеки депутат, съдия, прокурор, полицай, следовател
8 защото повечето вестници и ТВ са продажни, и са готови да изкривяват мнението си за да не им отнемат лиценза
9 защото на власт са следствени хора с висящи дела, които източват парите ни и тези на държавата извън държавата с разни офшорки
10 защото никой не спазва конституцията и законите
11.Писна ми да гласувам на всички избори и после да си блъскам главата защо гласувах за тия кретени
12.Писна ми преди изборите всички да обещават големи неща, а след изборите да ги забравят
13.Писна ми да ни управляват едни и същи мафиоти, които ядат и пият на една маса, а за пред хората се правят на врагове и се боядисват в синьо, червено или жълто
14. Писна ми да гледам как същите мафиоти обещават, че нещата ще се оправят, а аз знам, че те нямат никаква полза от това нещата да се оправят
15.Защото все още не се е появила истинска честна партия, съставена от нормални хора, а не от бивши комунисти, ченгета или психопати
16.Боли ме, като гледам как мръсните политици манипулират пенсионерите и ги водят под строй към урните, а въпросните пенсионери мрат от глад и болести, но ходят да гласуват, тъй като това им дава чувството, че са пълноценни
17.Писна ми да гледам как се раздават кебапчета, сирене, олио и други продукти в циганските махали, та да се спечели подкрепата на ромите
18.Писна ми всяка една кампания да превръща града, в който живея, в кочина - навсякъде плакати, от всеки стълб те гледа свиня с вратовръзка и ти се хили мазно, и обещава, че ще те оправи.
19.Писна ми да слушам как мръсните политици си гласуват най-различни привилегии, как харчат луди пари, как си купуват нови коли, а в същото време в имуществените си декларации се обявяват едва ли не за последни бедняци
20.Защото единственото нещо, което може да ги стресне, е пълен бойкот на изборите. Така те няма да получат легитимност.
--------------------------------------
А ето ти и моите 10 причини ДА гласувам:

1 не искам да ме лъжат - поне ще знам как ще ме излъжат и кой точно
2 не искам да не зачитат правата ми - самото гласуване е право, дадено от конституцията. Спомнете си миналото, когато само благородниците са можели да гласуват
3 не искам да злоупотребяват с властта си над мен - употребата на властта винаги може да се разглежда като злоупотреба - нали се употребява над мен и по този начин не става това което искам аз, а това което иска властимащият, то не всякога ще ми хареса....
4 нямам им доверие - никога не мога да имам безрезервно доверие на някого, но когато съм го избрал ще знам какво може да направи.
5 не ме пазят от престъпниците - това е работа на полицията, а за нея не гласуваме, нали?
Вярно, ръководството им се избира от политиците, но това не е оправдание за немарливо свършената работа на полицаите...
6 пазят престъпниците от мен - виж горното ми мнение
7 защото с достатъчно пари можеш да си купиш всеки депутат, съдия, прокурор, полицай, следовател - всичко на света се купува. Нали тези хора са заели тези постове като са платили на някой по-горе от тях и сега трябва да си "избият" парите.
8 защото повечето вестници и ТВ са продажни, и са готови да изкривяват мнението си за да не им отнемат лиценза - виж горното ми мнение
9 защото на власт са следствени хора с висящи дела, които източват парите ни и тези на държавата извън държавата с разни офшорки -точно заради това трябва да гласуваме за други хора, които все още не са следствени
10 защото никой не спазва конституцията и законите - е, в това число влизаме и ние с теб, нали? Как можем да искаме някой политик да спазва закона, като минаваме всеки път на червено?

Радослав, в момента ме притискат задачи, но винаги съм готова да продължим разговора:-)
Поздрави и усмихнат ден:-)))
цитирай
9. valsodar - Никога не съм искал от другите по...
19.05.2009 15:19
Никога не съм искал от другите повече от колкото съм искал от себе си !
И също така не позволявам да ми се вменяват чужди грешки .

По тази и причина, няма да позволя да злоупотребяват с правото ми на избор , което включва и отказ от упражняването на такъв.

Аз уважавам твоето право да гласуваш, уважавай и ти моето да не искам да гласувам. :)))
цитирай
10. avangardi - valsodar - Радо,
19.05.2009 15:38
всеки си има право за себе си.
А аз като теб не искам да ми вменяват чужда вина, затова всеки път се опитвам да взема нещата от живота в ръцете си.
Уважавам чуждото мнение и искам мен също да ме уважат, като не ми приписват какъв олигофрен съм, ако гласувам.
Слагам статията на Карбовски, защото съвпада и с моето мнение.
Поздрави, приятелю:-)))
цитирай
11. melsun - Имам въпрос!
19.05.2009 16:54
Къде ще отиде гласът ми в случай, че реша да гласувам за някой, пък той не спечели и съответно, ако не гласувам изобщо?
цитирай
12. valsodar - А бе, не е важно кой от двама ни е прав
19.05.2009 17:30
защото, в крайна сметка и двамата ще загубим от предстоящите избори.

И.. не очаквам чудо.
Отдавна не го очаквам.
Единственото хубаво на предаденият ни в името на евро-каузата национален суверинитет, е че приемаме да играем по техните правила.

А те поне са ясни, дори и да не са справедливи и съвършенни.
цитирай
13. avangardi - Радо, Ако не гласувам все едно, че заявявам - НЯМА да гласувам:
19.05.2009 18:49
1. Защото съм безотговорен
2. Защото не ми пука какво става в държавата
3. Защото не ми пука за бъдещето
4. Защото преписвам собствените си неуспехи и некадърност на други
5. Защото обичам да се оправдавам с държавата за горните две
6. Защото се правя на интересен
7. Защото съм българин и разбирам от всичко най-вече от политика
8. Защото така е по-лесно
9. Защото светът се върти около мен
10. Защото не ми харесва държавата - хем искам нищо да не върша и по цял ден да си лежа, да си гледам кефа, да не ми пука за нищо и да не поемам отговорности към никого (включително и към държавата), хем искам да имам много пари, да живея охолно пътищата и всичкото да е хубаво. Е да ама не е така. И да гласувам статуквото няма да се промени. Е каква е тая държава, айде моля ви се обяснете ми?
-------------------
Не съм пропуснала нито веднъж да упражня конституционното си право на глас, едва ли и за напред ще го направя. Не че съм направила кой знае какво с това, вероятно съм понапълнила някоя и друга гуша, но пък със сигурност имам някакъв, пък бил той и съвсем незначителен дял в нещо добро в тази държава.
Ако не гласувам, то ще означава, че ми е все едно какво става и ще става с мен и с близките ми, а определено не е така. Колкото и да съм недоволна от политиците, то те са част от държавата, в която живея и едва ли ще я напусна, а това ме задължава.
Може някой да чете този пост с подигравателна усмивка, но определено би се подиграл със себе си. Темата е изключително сериозна и важна, въпреки определената й провокативност.
За добро или зло,това е моята държава и ще се възползвам от правото си да изкажа своята позиция....
"Негласуването е също даване на глас", но чрез това бездействие никой няма да разбере, че си недоволен/а или доволен/а от положението в момента! Какъв ще е стимула за политиците - дали е правилна политиката им!?

В отговор на Мелсун
И с какво гласуването с невалидна бюлетина се различава от негласуването? Шансът ако не гласуваш "немият " ти глас да отиде пропорционално разпределена в някоя партия.
Гласът от невалидната бюлетина никъде не отива!
Така че или ходете да гласувате, или ако искате да бойкотирате като хората - пускайте невалидни бюлетини.
-------------------------------
Една причина за да гласувам - ако не гласувам давам шанс на лумпените да изберат най-големите демагози. Уви, и аз като мнозина гласувам срещу по-голямото зло... (по понятни причини не казвам за коя партия т.е. не правя ПР, а само разсъждаваме за ползата от упражняването на вота)

За тях (сегашните политици) е жизнено важно да имат колкото се може повече избиратели, без значение как са спечелени - с кебапчета, купуване на гласове, обещания, измама, религиозна принуда...
Има голяма разлика дали говорят от името на 70% от населението или от името на 0,01%.

Поздрави и приятна вечер Радо и Мел:-))
цитирай
14. анонимен - Хора Бдете!!!
20.05.2009 20:00
До кога ще ни мачкат и ще им служим?Предлагам да не излизаме от домовете си докато не се реши въпроса с демокрацията.Само се говори, а нищо не се върши.Защо няма референдуми.Стъкмат изборите уж че сте гласували и сте упражнили демократичните си права, качат ви на кола без волан и спирачки и ви засилят по нанадолнището.Това ли е демокрация???
цитирай
15. boristodorov56 - Добър постинг,
20.05.2009 21:17
но да знаеш, че примерът точно с Гоце Първанов е крайно неудачен.
Той не може да морален авторитет поне по двайсет причини.
Съжалявам, но е факт.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: avangardi
Категория: Изкуство
Прочетен: 8366759
Постинги: 1981
Коментари: 10406
Гласове: 95965
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930